Ja, dat dacht ik ook. Stom, als je er te lang over nadenkt ga je ineens twijfelen!quote:
Praat ik zo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook [afbeelding]
[..]
Die vale rooie zeker? Je bent nog te horen op de film " oh, je vagjuh"
Leuk! Zo kan je goed zien hoe leuk het 'café' er uit ziet!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerste filmpje!
Er zitten vast ook katten bij die echt niet geborsteld willen worden!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Praat ik zo?
Die vale rooie idd. Ik heb dreads gezien op Ziggy's buik, maar dit waren gewoon enorme aanhangsels wat dat beestje had![]()
Ik zei nog tegen Re: waarom worden ze niet gekamd, maar toen herinnerde hij me eraan dat er zo'n 1000 katten daar zitten... Oh ja
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Zo kan je goed zien hoe leuk het 'café' er uit ziet!
Elies aan het einde van het filmpje 'Ik heb mijn tas op de stoel liggen, is dat ernstig?'
Die zat met z'n staart in m'n koffiequote:
Dan zal je resolutie te hoog ingesteld staan. Mijn filmpjes zijn pixelbrokkerig maar anderhalve minuut heb ik er in een minuut of 4 opstaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zat met z'n staart in m'n koffie![]()
Nog 12 filmpjes te gaan...potver filmpjes van nog geen minuut en het duurt haast een half uur
Ik vond jou vorig jaar een beetje stil enzo, dit jaar helemaal niet, leuk. Ook al heb ik jou zelf niet veel gesprokenquote:
Er komen nog 12, hopelijk klaar voor de volgende actiequote:
Trusten Greys, morgen hyperen we weer verderquote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen!
Tot morgen, ik kan gewoon moeilijk 'afscheid' nemen nu hier in het topic omdat ik niet wil dat vandaag al over is!
Oh, maar ik ben ook (in het begin) op zulk soort meetings best verlegenquote:Op zondag 13 september 2009 @ 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond jou vorig jaar een beetje stil enzo, dit jaar helemaal niet, leuk. Ook al heb ik jou zelf niet veel gesproken
Het is alweer morgen.quote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen!
Tot morgen, ik kan gewoon moeilijk 'afscheid' nemen nu hier in het topic omdat ik niet wil dat vandaag al over is!
Die heb ik ook. Daarmee heb ik die witte bovenop de Witte Reus nog laten (proberen te) poseren.quote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er komen nog 12, hopelijk klaar voor de volgende actie![]()
Ook je vagjuh-film....het was denk ik je kattentoespreekstem; die heb ik ook wel een beetje soms
En dat heb ik gemist. Damn.quote:
Oh, die heb ik zeker!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er komen nog 12, hopelijk klaar voor de volgende actie![]()
Ook je vagjuh-film....het was denk ik je kattentoespreekstem; die heb ik ook wel een beetje soms
Hier worden de oogjes ook zwaar. Ik ga eens wat katten te bed leggen en dan ook zelfquote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarde asiel-collegae
Ik ga ook mijn bedstede opzoeken.
Ik vind jou ook grootquote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef JJH het volgende:
Zo, bijgelezen.
Ik blijf mezelf trouwens altijd zo groot vinden op foto's en video's.
Elies, ik heb je ge-pm'd, en ing. Helemaal nooit niet aan gedacht om koekjes te delen. *schaam.
Ja, jij hebt die lekkere, van Muis.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben wel naar de Mek geweest, maar ik verrek ook van de honger
Ik ga nog een stukje taart eten
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Halp! Ik ben wat info aan Alice aan het doormailen, wat namen en gegevens waar ze om vroeg voor het verslag op de site van Dierenthuis. Maar nu twijfel ik ineens (heel stom) aan de juiste schrijfwijze van de echte naam van Muis. Iets met het aantal n-en en f-enIng? Elisa? Halp! PM? Twee n-en en 1 f toch?
Snel, geef ze een cocktail!quote:Op zondag 13 september 2009 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het wel grappig dat mijn kleren aids hebben
Ik voel me veel charmanter dan ik eruit ziequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
Leuk! Zo kan je goed zien hoe leuk het 'café' er uit ziet!
Elies aan het einde van het filmpje 'Ik heb mijn tas op de stoel liggen, is dat ernstig?'
Wees blijquote:Op zondag 13 september 2009 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel me veel charmanter dan ik eruit zie
Jij ziet er alleraardigst uit hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel me veel charmanter dan ik eruit zie
Wordt jullie internetverbinding nog uit de klei getrokken of zo?quote:Op zondag 13 september 2009 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wees blij![]()
Oh man, ik wil op bed, maar die klote-film staat nog maar op 20%
Internet? Wasda?quote:Op zondag 13 september 2009 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt jullie internetverbinding nog uit de klei getrokken of zo?
Alles wat hoger dan de lijn Hoogeveen Meppel ligt is niks.quote:Op zondag 13 september 2009 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt jullie internetverbinding nog uit de klei getrokken of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |