Dan had je helemaal stress gehad. 3 dingen tegelijk kun je nooitquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We moeten je wel bezig houden heValt nog mee dat L.no en ik ondertussen ook niet PMen
Dit is al een rampquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan had je helemaal stress gehad. 3 dingen tegelijk kun je nooit
Onder anderequote:
Dat scheelt dan wel idd, maar msn, jemig. Dan heb je het wel druk hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dit is al een rampZit er ook nog eentje op msn te knipperen
Al kan ik op de computer makkelijker meerdere dingen tegelijk dan als ik echt iets moet doen
Je lacht me uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel idd, maar msn, jemig. Dan heb je het wel druk hoor
D'r gaat er al eentje douchen, dus dan krijg je rustquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:52 schreef L.no het volgende:
Jullie zijn te snel met reageren. Ik houd het niet meer bij.
Have fun!quote:
Poeh zeg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Puala het volgende:
[..]
D'r gaat er al eentje douchen, dus dan krijg je rust
is dat niet lastig onder water?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Keihard aan het zuipen in de grachten van groningen!
Beter dan andersom..quote:
L.no kon het anders niet bijhoudenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:06 schreef DjRex89 het volgende:
Ben ik weer![]()
Jullie hebben ook niet je best gedaan....
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, inslapen was een tientje goedkoper
quote:
Ken ik niet.quote:
Groningen.. dat is de andere kant van het land.. ik kan jou heul niet eventjes bezoeken om mee te zuipen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Keihard aan het zuipen in de grachten van groningen!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:07 schreef Puala het volgende:
[..]
L.no kon het anders niet bijhouden
Ssst!quote:
Niet verraden!quote:
Ja, dan is de samenvatting kijken toch niet meer leukquote:
Oh, sorry. Voetbalfan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, dan is de samenvatting kijken toch niet meer leuk
Valt mee, maar kijk wel de samenvattingenquote:
Welke club is je favoriet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Valt mee, maar kijk wel de samenvattingen
PSVquote:
Als ik bij de computer van de huiskamer ben, dan gaat het wel een stuk sneller.quote:
niet iedereen kan verstand van voetbal hebben, natuurlijk.quote:
hoeveel was het ook alweer? 1-3 toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Het zijn een zooitje agressieve relschoppers. Niets meer, niets minder.
Heb ik ook nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet iedereen kan verstand van voetbal hebben, natuurlijk.
Goedgekeurd?quote:
Jup en achteraf gezeik dat de ME er bij moest komen omdat die mongolen zich niet aan het uit-vak konden houden. Ze moesten zo nodig weer op de gewone tribune zitten en gaan zeiken tegen de Vitesse supporters.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef jna het volgende:
[..]
hoeveel was het ook alweer? 1-3 toch?![]()
Voor wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Deels. Ben al lang bij dat het geen NEC is.
Nounouquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet iedereen kan verstand van voetbal hebben, natuurlijk.
Tilburgquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nounou
Een maat van me is fan van Willem II maar volgens mij is Willem II - Vitesse niet zo'n goede combinatie..
Hij vertelde dat het altijd rellen is als ze tegen Vitesse moeten..quote:
je broekmaat of schoenmaat?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nounou
Een maat van me is fan van Willem II maar volgens mij is Willem II - Vitesse niet zo'n goede combinatie..
Ik rel niet. Ik heb alleen een gruwelijke hekel aan Tilbugse meidenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij vertelde dat het altijd rellen is als ze tegen Vitesse moeten..
Voetbalsupporters
Krijg bijna medelijde met jequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
je broekmaat of schoenmaat?
Niks persoonlijks hoor maar ik kan het woord maat in plaats van vriend niet uitstaan
Jij scheldt ze uit?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik rel niet. Ik heb alleen een gruwelijke hekel aan Tilbugse meiden
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah niet eens, die figuren uit sletjesstad zijn dat niet eens waard
Dat mogen ze hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo denken ze miss ook wel over jou
Pff hoezo alles over een kam scherenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat mogen ze hoor.
Ik heb 2 ex-en die vreemd zijn gegaan met een meid uit Tilburg. Genoeg reden voor mij om een gruwelijke hekel te hebben aan Tilburg
Zoals wat?quote:
Laat mequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Pff hoezo alles over een kam scheren
quote:
Dat doet de mijne al na 15minquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:29 schreef Puala het volgende:
pff, laptop zeurt dat hij stroom nodig heeft. Nu maar is op zoek naar een adapter
Nou, er is een indonesische/chinese friture waar ze van die dikke gefrituurde aardappelen hebben met een grote stuk kip samen met een saus die ooooooh zooo overheerlijk is.quote:
dat is om misverstanden te voorkomenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
je broekmaat of schoenmaat?
Niks persoonlijks hoor maar ik kan het woord maat in plaats van vriend niet uitstaan
Moet je ook niet in die uithoek gaan wonenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, er is een indonesische/chinese friture waar ze van die dikke gefrituurde aardappelen hebben met een grote stuk kip samen met een saus die ooooooh zooo overheerlijk is.
Het is zo jammer dat ik daar niet in de buurt woon.
Is er een vrouwelijke versie van 'maat'?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is om misverstanden te voorkomen
Shut up.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je ook niet in die uithoek gaan wonen
Waar wil je heen dan? Heb je trouwens wel een limburgs accent?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Is er een vrouwelijke versie van 'maat'?
[..]
Shut up.Blame my parents.
Als ik op mijzelf ga wonen, dan ben ik echt wel weg hier.
Ik wil iig in de buurt van de randstad wonen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waar wil je heen dan? Heb je trouwens wel een limburgs accent?
Klopt, ligt ook altijd aan de stroomquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb je zelf je laptop aangewend door hem telkens aan de stroom te leggen
Waarom neem je dan een laptopquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Klopt, ligt ook altijd aan de stroom
Een zachte G!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil iig in de buurt van de randstad wonen.Zoals Rotterdam of Den Haag.
Ik heb een zachte g.Ask Bootje en Pieter-Bas.
Omdat met een desktop op de bank liggen/zitten nogal onhandig is. Nog nooit geprobeerd maar dat denk ik zoquote:
En met een laptop met een kabel er aan ligt wel fijn?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat met een desktop op de bank liggen/zitten nogal onhandig is. Nog nooit geprobeerd maar dat denk ik zo
Ja hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef Puala het volgende:
[..]
En met een laptop met een kabel er aan ligt wel fijn?
Ik vind de kabel irritantquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoorAlsof ik iets merk van die kabel
Dan wil ik niet weten wat je allemaal met die kabel doetquote:
De stroom aansluiting zit rechts en de invoer voor de laptop zit links, die kabel ligt dus altijd in de wegquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je allemaal met die kabel doet
Dan moet je ook een laptop kopen waar de aansluiting aan de achterkant zit!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:43 schreef Puala het volgende:
[..]
De stroom aansluiting zit rechts en de invoer voor de laptop zit links, die kabel ligt dus altijd in de weg
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan moet je ook een laptop kopen waar de aansluiting aan de achterkant zit!
Had je hem gemold?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:46 schreef Puala het volgende:
[..]
die had ik maar die was technisch niet in orde
En dat kon je niet fixen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Het moederbord kon niet samenwerken met de videokaart.
Ik was er voor verzekert, dus heb telkens lekker gemakkelijk iemand laten komen om het te reparerenquote:
Maar uiteindelijk toch een nieuwe gekocht?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was er voor verzekert, dus heb telkens lekker gemakkelijk iemand laten komen om het te repareren
Heb een nieuwe gekregen van ze omdat ik zo veel problemen met de laptop had en nog gewoon garantie had. Heb er wel 9 telefoontjes en 3 aangetekende brieven voor moeten verzendenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk toch een nieuwe gekocht?
Wat heb je nu dan? Nog wel netjes van ze..quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb een nieuwe gekregen van ze omdat ik zo veel problemen met de laptop had en nog gewoon garantie had. Heb er wel 9 telefoontjes en 3 aangetekende brieven voor moeten verzenden
Denk het.. Of van dr bureaustoel gevallenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:52 schreef Puala het volgende:
Is L.no er vandoor?
Een Fujitsu Siemens Amilo PI 3625 ipv een Fujitsu Siemens Amilo XA2528quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan? Nog wel netjes van ze..
Dan hoop ik het eerstequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Denk het.. Of van dr bureaustoel gevallen
Het laatste is anders ook best komischquote:
Dat zou meer een actie voor jou zijn gok ik zo. Dat een van je ouders iets aan je vraagt, je je omdraait en zo hup op de grond ligt ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het laatste is anders ook best komisch
Echt? Ik ga er zo wel ervandoor hoor.quote:
Dat was me wel eens overkomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het laatste is anders ook best komisch
Daarom zit ik ook op de bank ipv een bureaustoelquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zou meer een actie voor jou zijn gok ik zo. Dat een van je ouders iets aan je vraagt, je je omdraait en zo hup op de grond ligt ofzo
Heb je iemand gevonden die met je mee wilt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Echt? Ik ga er zo wel ervandoor hoor.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook op de bank ipv een bureaustoel
Heb wel eens gehad dat ik in de keuken op een bureaustoel zat (achter de computer) en zat te praten en een beetje heen en weer reed. Alleen stond de achterdeur open...... De rest kun je zelf wel bedenken..
Nah, ik ga zo lekker een serie bekijken en lekker in mijn eentje in bed liggen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je iemand gevonden die met je mee wilt?
Kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo lekker een serie bekijken en lekker in mijn eentje in bed liggen.
Hahah.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook op de bank ipv een bureaustoel
Heb wel eens gehad dat ik in de keuken op een bureaustoel zat (achter de computer) en zat te praten en een beetje heen en weer reed. Alleen stond de achterdeur open...... De rest kun je zelf wel bedenken..
Moest er zelf gelukkig ook wel om lachenquote:
Welke serie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo lekker een serie bekijken en lekker in mijn eentje in bed liggen.
Dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moest er zelf gelukkig ook wel om lachen
Is het ook. Meestal kijk ik naar Aziatische drama's en als het een verslavende serie is, dan ben ik de hele nacht bezig met kijken. Je moet je kunnen voorstellen dat 1 aflevering een uurtje duurt ofzo.quote:
Ach, ik lig ook niet te huilen als ze verliezen hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, PSV is wel naar te kijken.. maar moet niet zeggen dat het een van mijn favorieten is.
Heb je daar ook een favoriet bij?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, ik lig ook niet te huilen als ze verliezen hoorBen meer F1 fan.
Ben fan van Ferrari als team zijnde, dus niet echt 1 coureur.. Ik had nu gvd in Monza kunnen zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je daar ook een favoriet bij?
Okéquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben fan van Ferrari als team zijnde, dus niet echt 1 coureur.. Ik had nu gvd in Monza kunnen zijn![]()
quote:
Mag dat wel?quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Van mij wel hoorIk kijk het met regelmaat, maar heb geen favoriet.
Wij ook al nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik kan morgen alleen niet kijken
Moet optreden op festival morgen.. Precies om 2 uurquote:
Mijn moeder is maandag jarig, maar dan kunnen we niet. Dus moeten we d'r morgen ff heen. En daarna naar de derby VITESSE - necquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet optreden op festival morgen.. Precies om 2 uur
Waar jij niet dan?
Voor wie ben jij?quote:
Dat wordt rellen dusquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn moeder is maandag jarig, maar dan kunnen we niet. Dus moeten we d'r morgen ff heen. En daarna naar de derby VITESSE - nec
Ik heb werkelijk geen idee. Vorig jaar met deze wedstrijd lag ik in het ziekenhuis, dus heb ik hem enkel in de samenvatting kunnen zien..quote:
Ben benieuwd waar Raikkonen volgend jaar rijdt..quote:
Ferrari en anders Rally.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar Raikkonen volgend jaar rijdt..
Idd, dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ferrari en anders Rally.
Moto GP toch...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd, dat denk ik ook..
En Rossi?
Er zijn al jaren geruchten dat ie naar Ferrari gaat..quote:
Als al die geruchten waar zijn, dan rijdt Ferrari met tien rijders of zo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er zijn al jaren geruchten dat ie naar Ferrari gaat..
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als al die geruchten waar zijn, dan rijdt Ferrari met tien rijders of zo.
Weltruste!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga nu echt naar bed.![]()
![]()
![]()
slechter dan Badoer kan het vast niet worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
KloptMaar hij heeft volgens mij ook al eens getest..
Daar kom je maar op één manier achter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Vraag me altijd stiekem af hoe je zou reageren bij een foto van mezelf
trustequote:
trustequote:
Ohja?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kom je maar op één manier achter.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
slechter dan Badoer kan het vast niet worden.
hij wordt tweedequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
KloptBen benieuwd hoe Fisichella het doet morgen..
Whehe ik heb hem niet eens in de top8 staan volgens mijquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij wordt tweedeAnders klopt mijn manager niet.
Ik kan geen gedachten lezen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat Luctor er dichter bij gaat zittenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Whehe ik heb hem niet eens in de top8 staan volgens mij
Waarom zou ik dat moeten wezen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:24 schreef jna het volgende:
Ben je al zenuwachtig voor morgen Paula?
ik heb nu al drie GP's geen punten, dus een goede klassering zit er toch niet meer in.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Whehe ik heb hem niet eens in de top8 staan volgens mij
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan geen gedachten lezen hoor
Ik ben ook wel benieuwd naar zn reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Jij bent gewoon een nieuwschierig aagjequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar zn reactie
Maar jij bent ene vrouwquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok dat Luctor er dichter bij gaat zitten
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan geen gedachten lezen hoor
niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben 35e nu dus ik probeer de top 15 nog te halen.... 3 races niet ingevuld dus dat is wel balen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb nu al drie GP's geen punten, dus een goede klassering zit er toch niet meer in.
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een nieuwschierig aagje
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met de vakantie was het vergeten in te vullen en de eerste race heb ik ook gemist. Zat er bij één rave wel dicht bij om genoemt te worden, één punt te kort. Maar dat was ook maar een uitschieter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben 35e nu dus ik probeer de top 15 nog te halen.... 3 races niet ingevuld dus dat is wel balen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Puala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Als je het in bedwang kan houden wel jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kloptis een goede eigenschap toch?
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:27 schreef DjRex89 het volgende:
Nu gaat ie voorlopig nog nie slapen
Was ik toch al niet van plan..quote:
Mja ik kijk altijd naar ogen, en je rechteroog is daar echt mega scherp/vetquote:
Geen idee, tot ik het niet meer zoek?quote:
quote:
Ik vind persoonlijk deze mooier op gebied van ogen:quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik kijk altijd naar ogen, en je rechteroog is daar echt mega scherp/vetKlinkt als een fetisj
Kan ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee, tot ik het niet meer zoek?
Mwah, die ziet er te photoshop uit..quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk deze mooier op gebied van ogen:
[ afbeelding ]
ok dan doe ik het welquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:29 schreef Puala het volgende:
[..]
ik had meer iets als dit verwacht:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is echt niet gephotoshoptquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah, die ziet er te photoshop uit..
Zo ziet ie er wel uitquote:
Er is wel een gephotoshopte versie, maar dan zijn enkel de ogen blauwer gemaakt en is er wat meer accent op gelegd door ze lichter te maken.quote:
Klopt. Zijn een beetje de standaard foto's.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:36 schreef jna het volgende:
[..]
hoewel ik ze ook altijd langs zie komen op Hyves
laat zien danquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:36 schreef DjRex89 het volgende:
Ken een meidje, als je die ogen ziet...![]()
![]()
![]()
![]()
maar welquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt. Zijn een beetje de standaard foto's.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
wtf dr oksel
maar wel mooie ogen ja. Hoewel foto's kunnen vertekenen
Wat moet ik danquote:
jna is er nogquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat moet ik dantegen mezelf praten?
nee hoor. Maar vond het gewoon nogal apart. Echt een afknapper ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
er blijft ook altijd wat op te merken he
Edit: by the way, haal je de link ook eventjes weg? Wil geen gezeur![]()
Mjah, ik had d'r niet helemaal op gelet. Het zag er wel apart uit jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:47 schreef jna het volgende:
[..]
nee hoor. Maar vond het gewoon nogal apart. Echt een afknapper ofzo
Opladen danquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
jna z'n iPhone heeft nog maar 10 procent batterij
ik bedoelde GEEN afknapper. Klote typoquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, ik had d'r niet helemaal op gelet. Het zag er wel apart uit ja![]()
is goed hoor, schatjequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:50 schreef jna het volgende:
[..]
ik bedoelde GEEN afknapper. Klote typo
Die hebben toch altijd maar 10 procent batterijquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
jna z'n iPhone heeft nog maar 10 procent batterij
ja anders lijk k net zo'n kneus die overal commentaar op heeft wat vrouwen betreftquote:
Join the clubquote:
Volgens mij valt het bij jou nog wel mee hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:53 schreef jna het volgende:
[..]
ja anders lijk k net zo'n kneus die overal commentaar op heeft wat vrouwen betreft
de webredacteuren wilde ook allemaal naar huisquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:54 schreef Puala het volgende:
Overal op internet staat al dat appelpop rustig verlopen is etc. alleen het is nog bezig?
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:55 schreef Puala het volgende:
[..]
danku.
Morgen kan ik ook de top 100-posters joinen gok ik zo
Pagina 5 hierquote:
m'n imagequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij valt het bij jou nog wel mee hoor
Ze moeten niet zeurenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
de webredacteuren wilde ook allemaal naar huis
Jajajaquote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wilde ik naar bed, begon mijn moeder nog iets te vertellen.
Dankuquote:
Ja, we zijn gewoon allebei kansloosquote:
Ik wil #1quote:Op zondag 13 september 2009 00:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, we zijn gewoon allebei kansloos
Wees maar niet bang, dat haal je wel. Al telt het vorige topic niet mee in de statsquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 12-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 103 Puala
02. 087 DjRex89
03. 040 Luctor.et.Emergo
04. 028 L.no
05. 020 The_Dean
06. 014 Kuno_van_Dijk
07. 007 jna
08. 001 GlowMouse
Reeks-statistieken!
Waarom telt die niet mee?quote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, dat haal je wel. Al telt het vorige topic niet mee in de statsdus dat scheelt wel..
Omdat die denk ik doordat hij in het begin het verkeerde nummer had genegeerd is door de stats. Het 'foute' topic dat gesloten is staat er wel tussen, alleen daar staan maar 10 posts in ofzo..quote:
Ik nietquote:
Ik heb het doorgegevenquote:Op zondag 13 september 2009 00:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat die denk ik doordat hij in het begin het verkeerde nummer had genegeerd is door de stats. Het 'foute' topic dat gesloten is staat er wel tussen, alleen daar staan maar 10 posts in ofzo..
Hey there delilahquote:Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef DjRex89 het volgende:
Wie heeft er nog een suggestie voor een mooi liedje? Ik ben toe aan muziek
Jup en daarna ga ik slapenquote:Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef DjRex89 het volgende:
In ieder geval voor het slapen gaan dit topic nog vol maken
Dus? Ik maak nog kans??quote:
quote:
Vroegah was alles beterquote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
met 7 Posts in de top 10.
moest je vroeger mee komen
Listening..quote:
* DjRex89 F5'tquote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan kun je nu f5-en om het te bekijken
quote:Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef Puala het volgende:
Top 20 in de StageSC-reeks op 12-09-2009
01. 234 Puala
02. 203 DjRex89
03. 090 L.no
04. 086 Luctor.et.Emergo
05. 029 The_Dean
06. 026 Bootje84
07. 021 jna
08. 015 Kuno_van_Dijk
09. 004 Ron.Burgundy
Ik ookquote:
nickelback - if everyone caredquote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ookIk dacht iets van 150 ofzo..
Nog meer suggesties voor liedjes?
Nou ja ik dacht niet dat het er zo veel waren eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ookIk dacht iets van 150 ofzo..
Nog meer suggesties voor liedjes?
quote:
We hebben samen bijna 2 topics volgespamd in 1 dagquote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht niet dat het er zo veel waren eigenlijk
quote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We hebben samen bijna 2 topics volgespamd in 1 dag
Ik zeo toch, kansloosquote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef Puala het volgende:
Zooitje spamsletjes zijn we eigenlijk ook![]()
Vanalles, als het maar muziek isquote:
Krezip - Sweet goodbyes?quote:Op zondag 13 september 2009 00:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vanalles, als het maar muziek is![]()
Dus geen hardcore en die zut..
Eens zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |