???quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
de typetjes worden niet echt goed neergezet helaas, de grappen voeren de boventoon.
De gedichten van Dijkshoorn zijn dramatisch ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef Stali het volgende:
Dat vind ik dan weer wel grappig.
Er stond vorige week trouwens een interview met hem in de Varagids.
Je kunt zeggen wat je wilt maar hij is wel heel vrolijk van de underground media naar de reguliere media gegaan. Petje af.
Nou vind ik niet. Internet zit vol met randdebielen die tig a4tjes aan rommel online gooien. Zie er maar eens uit te springen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
De gedichten van Dijkshoorn zijn dramatisch ...
Daarbij, het is helemaal niet zo knap om van de underground media naar de reguliere media te gaan. Andersom is juist veel lastiger en veel bewonderenswaardiger.
Zoals Nico Dijkshoorn inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou vind ik niet. Internet zit vol met randdebielen die tig a4tjes aan rommel online gooien.
Jij reageert maar heel selectief, Dichtpiet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zoals Nico Dijkshoorn inderdaad.
De stemmen niet, maar de gezichtsexpressies wel. Van Van Nieuwkerk bijvoorbeeld. Erg goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
de typetjes worden niet echt goed neergezet helaas, de grappen voeren de boventoon.
Was dat niet Arjen Lubach, die ook de rapservice doet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:23 schreef Ali Salami het volgende:
Ilse.
Dijkshoorn![]()
Wie deed Dijkshoorn eigenlijk?
Ik heb nooit in mijn leven aan enige persoonsverering gedaan, maargoed wat is er in godsnaam interessant aan Mart Smeets en helemaal aan Frits Spitsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef maril het volgende:
Leuk dat Dijkshoorn op zn nummer wordt gezet, heeft het altijd over dezelfde mensen, Mart Smeets en Frits spits mijn helden.
Volgens mij idd welquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:53 schreef Weum het volgende:
[..]
Was dat niet Arjen Lubach, die ook de rapservice doet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |