had die niet een liedje speciaal voor ze moeder, waarin hij zong dat ze gek was op toverballen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef NoFidea het volgende:
Zit ik net even DWDD te kijken komt die faalhaas Jordy van Loon voorbij fietsen in het onderdeel Jakhalzen. Hier ook kennis gemaakt met die moeder. Enige doel was blijkbaar weer om z'n nieuwe nummer te pluggen op tv.
Had die moeder dat rotjochniet gewoon kunnen opvoeden? Is dit te veel gevraagd?
Ach ja. Soms ben je als moeder zo van de kaart dat je vergeet een 9 maandse abortus te laten plegenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef NoFidea het volgende:
Zit ik net even DWDD te kijken komt die faalhaas Jordy van Loon voorbij fietsen in het onderdeel Jakhalzen. Hier ook kennis gemaakt met die moeder. Enige doel was blijkbaar weer om z'n nieuwe nummer te pluggen op tv.
Had die moeder dat rotjochniet gewoon kunnen opvoeden? Is dit te veel gevraagd?
Ja, dat had ik ookquote:
Waarom nou weer?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef Biogarde het volgende:
Op zaterdag geen plaatjes aub.
was er al mee bezig voordat ik je post had gezien,sorryquote:
Omdat je die uitgekauwde zooi beter kunt laten waar het ooit vandaan kwam.quote:
Die pa lijkt me gezellig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de natuur toch voorspelbaar
mag mijn plaatje nu ook terugquote:
Nee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
mag mijn plaatje nu ook terug
Hij staat er meer op met de instelling van:quote:
Hij kijkt alsof zijn vrouw tijdens de goedmaaksex een tube dikke Varta-batterijen in zijn anus heeft geproptquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
GEEN PLAATJES ZEI BIOGARDE!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Idd. Het is net die uil uit Zeldaquote:
Jezus, wat een lijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die Jordy kijkt niet helemaal frisquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.quote:Op zondag 13 september 2009 17:13 schreef TimKuik het volgende:
Ben ik nou de enige die het raar vind dat dat jochie bovenop een negerin haar hoofd zit?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 17:13 schreef TimKuik het volgende:
Ben ik nou de enige die het raar vind dat dat jochie bovenop een negerin haar hoofd zit?
[ afbeelding ]
Niks negerquote:Op zondag 13 september 2009 17:13 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 17:13 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Die deed ik als tweede, en toen had ik geen zin meer.quote:Op zondag 13 september 2009 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe. Alleen die moeder had beter gekund.
+1 Kudo dan maar voor je fotoshop van de vader.quote:Op zondag 13 september 2009 17:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die deed ik als tweede, en toen had ik geen zin meer.
Vriendjespolitiek? Ik moet niemand hier, mag dat ook?quote:Op zondag 13 september 2009 22:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gaat toch heen met je vriendjespolitiek
quote:Op zondag 13 september 2009 19:29 schreef Suisse het volgende:
Hij zegt steeds dattie Frans Bauer niet immiteert.
Nou, het klinkt precies hetzelfde.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek? Ik moet niemand hier, mag dat ook?
Hetzelfde kun je ook zeggen over Miley Cyrus.quote:Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef starla het volgende:
is die gast 15?
hij ziet eruit en klinkt als 12jarige....
quote:Op zondag 13 september 2009 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je ook zeggen over Miley Cyrus.
We moeten Miley en Jordy in het echt verbinden en beide tortelduifjes naar Siberië sturen zonder mogelijkheid om terug te keren.
Zodra ze gaat zingen welquote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar gaat niemand over klagen vriend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |