jammer is da toch héquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb het vermoeden dat niet iedereen hier dit topic helemaal serieus neemt ....![]()
Ik heb daar enigzins moeite mee
quote:[quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb het vermoeden dat niet iedereen hier dit topic helemaal serieus neemt ....
Ik heb daar enigzins moeite mee
jammer is da toch hé
ik heb dat gevoel ook...
[ Bericht 0% gewijzigd door FANN op 15-09-2009 02:46 (typfoutje wegens biertje) ]
misschienquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef bloodymary het volgende:
Komt er dit jaar eigenlijk helemaal niets in dit genre?
Helemaal gelijk, top idee!quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Mijn god wat een gezeik hier. Ik was een trouwe DGK volger en denk laat ik na een jaar ofzo weer eens kijken.
Waar is Natasia? En waar is Brian? Hoe kijken zij op de afgelopen jaren terug. Dat lijkt mij nou interessant. Gewoon een interview van minimaal een uur met allemaal. (Maar "Rachel" mag dus NIET he..
Boeit mij het goddomme nou dat de "schoonheidssalon" van Claire maandagmidag om 12:25 gesloten was? Who fucking cares...
Hier staan er een paar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:24 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, top idee!
Gewoon een interview met Brian, Jaap, Huub ofzo hoe gaat het met ze, hoe kijken ze terug.
Hmm, de bunker is net het enige dat ik niet gevolgd heb. Vind het toch leuker als het ook op tv is.quote:
Ik vermoed omdat Bart tijdens zijn sessies in DGK nogal 'expliciet' was tegen Brian en Amanda. Dat werd niet echt op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Dat is van kort na DGK, waarom niet met Brian?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat Bart tijdens zijn sessies in DGK nogal 'expliciet' was tegen Brian en Amanda. Dat werd niet echt op prijs gesteld.
he maar je benaderde ze gewoon straight, en toen ze "arm" communiceerde naar jou gaf je ze gewoon repliek. Oke, granted, enigszins expliciet, maar niet minder terecht...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
*iets mompelt over 'Understatement of the Year'
waarom heb je geen interview met amanda gedaan ??quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
*iets mompelt over 'Understatement of the Year'
quote:Ik heb Huub even gebeld, het blijkt niet waar te zijn maar hij kon wel verklaren waarom de geruchten aanhouden. Claire zit veel in Tilburg bij haar ouders (met de baby) en de zaak wordt verkocht.
Dus dat. En wtf heeft er gebeld dan?quote:
Interview met Natasia zou ik ook wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:27 schreef peeet1 het volgende:
[..]
waarom heb je geen interview met amanda gedaan ??
lijk mij wel leuk bart en amanda
Betrouwbare bronquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
Andries de Jong is de persoon die Huub heeft gebeld.
deze Andries de Jong ??quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
Andries de Jong is de persoon die Huub heeft gebeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |