quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat een godslastering hier! Geen wonder dat het regent in NYC
!
Hoeveel partijen heeft Esther nu al op rij gewonnen? En is dat het record in het proftennis überhaupt (ik vermoed van wel)? En heeft ze ooit verloren?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:18 schreef -0- het volgende:
[..]
Bij de mannen is het wel wat minder tegenwoordig, japanners zijn ook erg goed net als de fransen, Finale is daar Kunieda tegen Scheffers, dat wint die japanner waarschijnlijk vrij eenvoudig. Bij de vrouwen is de overheersing groter inderdaad, winnaar wordt Vergeer waarschijnlijk maar Homan is zeker niet kansloos.
Maar wel opvallend die overheersing en des te schrijnender wat we bij het valide tennis niet eens een fatsoenlijke top 100 speler hebben, met een goed beleid had dat gewoon moeten kunnen..
Dit was 362quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel partijen heeft Esther nu al op rij gewonnen? En is dat het record in het proftennis überhaupt (ik vermoed van wel)? En heeft ze ooit verloren?
Absurd goedquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit was 362
En ja ze heeft weleens verloren![]()
Laatste keer was tegen een Australische, volgens mij heette ze Di Toro
Inderdaad, dit is een ongenaakbaarheid die aan het perfectionisme grenst.quote:
Uiteraard heeft ze ooit verloren maar de laatste keer was volgens mij in 2003 1 maal, daarvoor in 2001. Aantal maal winst op rij zit nu in de 360. Kunieda gaat overigens bij de mannen aardig die richting uit, ook al erg lang niet meer verloren, wel minder lang.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel partijen heeft Esther nu al op rij gewonnen? En is dat het record in het proftennis überhaupt (ik vermoed van wel)? En heeft ze ooit verloren?
Klopt, Daniela Di Toro, speelt momenteel weer na er tussenuti geweest te zijn volgens mij maar kan geen echte concurrentie meer bieden aan Vergeer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Laatste keer was tegen een Australische, volgens mij heette ze Di Toro
Bedankt. Wat een aantal zeg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Uiteraard heeft ze ooit verloren maar de laatste keer was volgens mij in 2003 1 maal, daarvoor in 2001. Aantal maal winst op rij zit nu in de 360. Kunieda gaat overigens bij de mannen aardig die richting uit, ook al erg lang niet meer verloren, wel minder lang.
Maak je geen zorgen, het komt niet in de buurt van jouw postcount.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
Zonder die twee nederlagen had ze er hoeveel gewonnen ?
362 + 2 = 364quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
Zonder die twee nederlagen had ze er hoeveel gewonnen ?
quote:
Bedankt. Mooier hadden ze het niet kunnen plannen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen (Nederlandse tijd)
18.00 Nadal - Del Potro
Niet voor 22.30 Federer - Djokovic
Aansluitend, vrouwenfinale
En mijn grap over tong80 dan.quote:
Waar heb ik dat eerder gelezen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:42 schreef TheGeneral het volgende:
US Open Tennis Championships (Official) The grounds crew is currenty drying the courts. We hope to have tennis starting soon!
10 minutes ago
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het komt niet in de buurt van jouw postcount.
C'mon!quote:
Net was er ook zo'n soort bericht.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Net was er ook zo'n soort bericht.
quote:
Klopt, doe maar Hewitt dan. Ik ben niet zo technisch.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk een foto van Murray/Hewitt bij die kreet!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, doe maar Hewitt dan. Ik ben niet zo technisch.![]()
Federers Come on klinkt het meest proportioneel en ook het makkelijkst.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
Federer zijn Come On is ook machtigNet als die van Hewitt..
quote:Die van Murray is om te huilen. Net of je een klein meisje dat hoort roepen...
Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar ik denk dat Great Minds Think Alike hier wel toepasselijk zou zijn geweest.quote:
Die van Federer klinken als Brunoquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federers Come on klinkt het meest proportioneel en ook het makkelijkst.
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar ik denk dat Great Minds Think Alike hier wel toepasselijk zou zijn geweest.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van Federer klinken als Bruno
I know, maar had geen zin om tvp te typen. Ik wil eigenlijk gewoon weten wanneer het tennis begintquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know, maar had geen zin om tvp te typen. Ik wil eigenlijk gewoon weten wanneer het tennis begint
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
US Open Tennis Championships (Official) They dried the courts, but unfortunately a light drizzle is still coming down so there is no word yet on how long it will be. Sit tight.
![]()
![]()
en ik zit al drie te kutten om te kijken of het misschien ingezoomd stond of een groter lettertype ingesteldquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:11 schreef Nalbandian het volgende:
Compleet off-topic, maar worden ook gek van het feit dat Google het lettertype van het zoekvenster heeft vergroot? Ik dacht echt dat er iets aan mijn ogen mankeerde toen ik het voor het eerst zag...
Ja, het viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:11 schreef Nalbandian het volgende:
Compleet off-topic, maar worden jullie ook gek van het feit dat Google het lettertype van het zoekvenster heeft vergroot? Ik dacht echt dat er iets aan mijn ogen mankeerde toen ik het voor het eerst zag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |