Shit, kan ik Yvonne niet geven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te laat. Je bent al bekend als "die wannabee die we toch niet serieus hoeven te nemen"
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te laat. Je bent al bekend als "die wannabee die we toch niet serieus hoeven te nemen"
En straks een achtling krijgen, dudequote:
Aborteer je er toch gewoon een paarquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
En straks een achtling krijgen, dude
Ik zou na 2 afwijzingen sowieso wel de eer aan mezelf houden. Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom Ph zo graag mod zou willen worden. En waarvan dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
Niet netjes, maargoed. schijnbaar vinden ze het toch niet zo heel interessant. Als het sowieso over solliciteren of 'waarom ben ik het niet geworden', daar zullen ze zich toch niet over uitlaten..
Ben je dan al student-af?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vandaag een brief gekregen wanneer ik mijn kamer ging verlaten en de sleutels kom inleverenGa een aangetekende brief sturen met: Als ik andere woonruimte heb. U kunt mijn bezwaar aanvechten bij de rechter.
De crew heeft blijkbaar geen gevoel voor kwaliteit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand voor lol gaat treinen. Gelukkig zijn we allemaal andersquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou na 2 afwijzingen sowieso wel de eer aan mezelf houden. Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom Ph zo graag mod zou willen worden. En waarvan dan eigenlijk?
Hij geeft zijn belastingcenten toch ook aan die instantie die dat gebruiken om dat werkschuwe tuig, dat zich student noemt, te onderhouden?quote:
Nooit, maar moet je studeren om op een kamer te mogen wonen? Dan kan de helft van studerend NL de kamer ontruimen.quote:
Ik moet vanaf volgende maand gaan bewijzen dat ik nog studeerquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nooit, maar moet je studeren om op een kamer te mogen wonen? Dan kan de helft van studerend NL de kamer ontruimen.
ik had een huisgenoot van 42quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nooit, maar moet je studeren om op een kamer te mogen wonen? Dan kan de helft van studerend NL de kamer ontruimen.
Je kunt iig aantonen dat je zo weg bent en er dus actie op hebt genomen uit vrije beweging. Het lijkt me dat ze graag met je meewachten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet vanaf volgende maand gaan bewijzen dat ik nog studeerZo niet heb ik een jaar de tijd om op te krassen
Geen idee hoe juridisch steekhoudend dat is, maar okee.
Wel tricky trouwens nou er vorige week pardoes 93 studenten uit hun kamer in een kantoorpand geflikkerd zijn. Nou gaan ze nog 200 panden controleren. Waarbij dus potentieel voor 500-1000 man INEENS woonruimte gevonden moet worden. Misschien gaan ze nog wel haast maken om mij eruit te schuppen dus. En ik maar wachten op die bouwvergunning
Dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt iig aantonen dat je zo weg bent en er dus actie op hebt genomen uit vrije beweging. Het lijkt me dat ze graag met je meewachten.
ja, ik was hard onder dat kopje vandaan gerendquote:
Als je als huurder niet aan de voorwaarden in het contract voldoet (studenten, senioren, gehandicaptenwoning) kan je er uitgezet worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet vanaf volgende maand gaan bewijzen dat ik nog studeerZo niet heb ik een jaar de tijd om op te krassen
Geen idee hoe juridisch steekhoudend dat is, maar okee.
.
ja precies, dat denk ik dus ook. Waarna het dus een heleboel mensen een heleboel geld gekost heeft, voor helemaal nietsquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:41 schreef Pheno het volgende:
Handig is anders, maar ja, blijkbaar heeft elke buurt zo'n jankmuil. Die tieft daarna toch op, omdat ze vindt dat haar omgeving verneukt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |