Liet ze een natte stoel achter?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef NoCigar het volgende:
Annemarie werd zichtbaar opgewonden van John![]()
.
Ja idd. Annemarie over de zeikquote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
Jeetje het voorstukje van de aflevering van volgende week, dat zal weer een "leuke" aflevering worden
Wel begrijpelijk dat ze zo reageerdequote:Op donderdag 24 september 2009 21:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja idd. Annemarie over de zeik
Zacht uitgedrukt nogquote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk dat ze zo reageerde
Die koper vroeg 500 euro maar John wilde meer dus werd het 650 euro. Ik vind het niet veel.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef kissaa het volgende:
Levert de verkoop van de caravan 650 euro op?
Dat zal wel heftig worden tussen Annemarie en die vrouw wat ik zagquote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
Jeetje het voorstukje van de aflevering van volgende week, dat zal weer een "leuke" aflevering worden
De koper bood 500? 650 is idd erg weinigquote:Op donderdag 24 september 2009 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die koper vroeg 500 euro maar John wilde meer dus werd het 650 euro. Ik vind het niet veel.
Ik 2000quote:Op donderdag 24 september 2009 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik schatte de caravan 1900 euro. en het was 1800 euro.
Volgens mij moet je het echt heel erg bont hebben gemaakt als een bank echt niet meer wil.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:09 schreef Aventura het volgende:
Die bank heeft zich natuurlijk gewoon correct gedragen inzake dat faillissement. Dit zijn mensen die niet kunnen rekenen. Een bank houdt niet zomaar een garantgesteld bedrag in.
Het aflossen van de schulden zit al bij de vaste lasten in. Met die 200 euro over kunnen ze alleen nog maar sneller aflossen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef Ivo1985 het volgende:
Met die 200 euro ofzo die ze nu per maand "over" houden kunnen ze natuurlijk nooit in 6 jaar 62k aflossen.
Er moet in de vaste lasten dus al een aflossing van een euro of 1000,- per maand gezeten hebben. Van die 2600 euro aan inkomen blijven er dus nog maar 1600 pegels over. Netto bekeken moet dit gezin met 3 kinderen nu dus gaan rondkomen van een iets minder dan modaal inkomen. Als dat ze (blijvend) lukt met een paar pubers in huis: petje af!
Ja dat is erg weinig want dat zal best wat centen hebben gekost zo'n caravan..quote:Op donderdag 24 september 2009 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik 2000![]()
Die 650 euro is echt weinig.
Dat niet alleen, maar hij was nog in goede staat en het was ook niet de kleinste.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat is erg weinig want dat zal best wat centen hebben gekost zo'n caravan..
Onderhoud/Stalling/Parkkostenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:37 schreef Stefan het volgende:
Hoe zijn ze 1800 euro kwijt aan n caravan die ze 3 wkn per jaar gebruiken? Kun je er net zo goed een huren
Klopt. Ze gaan uit van de huidige situatie. En ik verwacht inderdaad ook niet dat de opbrengsten van het "reclame rijden" in stand zullen blijven. En daar komt idd de leeftijd van de auto ook nog om de hoek kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:40 schreef Stefan het volgende:
Echt duur. Overigens is die aflossing binnen 6 jaar wel gesteld dat ze al die tijd met die reclame op de auto kunnen rijden. Das nog maar de vraag. En of die auto t zes jaar nog volhoudt.
Ik kreeg er echt plaatsvervangende schaamte van.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:04 schreef Stefan het volgende:
Meest schokkende was dat die man dacht dat rtl4 wel binnen 8 uur hun problemen zouden oplossen, wat een pauper die man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |