Idd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:40 schreef Karina het volgende:
100 pakjes per maand! Ik rook ook, maar hoe paf je dat in godsnaam weg???
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef juliana het volgende:
Krijg je wel mooi haar van, kijk maar naar dat mormel
Die jongens hebben geen schulden dus gewoon houden die auto als ze ze zelf betalen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef Karina het volgende:
Nou die jongens betalen zelf hun auto als het goed is, dus die zouden niet weg hoeven vind ik.
Ze onderhouden mams (en paps) al voor een deel, helft van de huur betalen ze in ieder geval..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:43 schreef Ole het volgende:
Hoe oud zouden die jongens zijn? Op zich niet zo gek om iets bij te dragen als je full time werkt.
Maar het zou raar zijn als de jongens hun auto weg moeten doen.
Nee, zei ik ook al, dat ze meebetalen is goed, maar dat ze de hele familie moeten onderhouden is echt belachelijk!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:43 schreef Ole het volgende:
Hoe oud zouden die jongens zijn? Op zich niet zo gek om iets bij te dragen als je full time werkt.
Eentje was 23 en die andere is denk ik iets ouder?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:43 schreef Ole het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, zei ik ook al, dat ze meebetalen is goed, maar dat ze de hele familie moeten onderhouden is echt belachelijk!
Best knap, jammer dat je jezelf zo in de nesten hebt gewerkt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef Its-Nice het volgende:
..
Nogal stom ja. Ik snap dat echt niet, rood op je creditcard en zoveel rood staan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef Its-Nice het volgende:
ik snap het ook nooit wat die mensen doen...
ik ben zelf ook HEEL stom geweest,
wat ik afgelopen januari had:
3300 op mijn creditcard
3200 rood op mijn doorlopende rekening
3500 euro bij mijn ouders
10000 voor een auto
--
20.000 schuld
inmiddels (10 maanden later) zit ik me het volgende:
-
2500 op mijn credicard
3000 doorlopende rekening
1500 bij mijn ouders
8700 voor een auto
---
15900 openstaand, verschil: 4100 euro (in 10 maanden)
Dit terwijl ik nu op mezelf (zonder partner), en zonder hulp van anderen.
Ik heb een inkomen van 1600euo per maand,
mijn huis, auto,verzekering kost 900 euro
ik los (minimaal) 350 euro per maand af (+ wat er over blijft, bv kerst bonus, vakantie geld etc)
Ik moet me wel aanpassen, maar ik eet nogsteeds in de bedrijfskantine (45e/maand) ga af en toe naar de bios, of uit met vrienden... het kan dus wel, als je maar wilt!.
voo de boe roepers, ik weet zelf ook we dat ik stom ben geweest, met 26 jaar hoor je niet zo'n schuld te kunnen hebben, maar helaas kan het dus wel.... ik ben blij als ik er over 4 jaar vanaf ben!
ah, geen wonderquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:51 schreef Ole het volgende:
De ene tv is van het programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |