quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jaja, geduld is een schone zaak.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zei m'n ex ook altijd voordat ze besloot iets niet te gaan doen.
Ik zal uw epistel dan met gepast geduld afwachten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moet ff bedenken hoe ik het opschrijf zodat het een beetje te volgen is.
Heb je even?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal uw epistel dan met gepast geduld afwachten.
Ik ben zo weg, maar dan heb ik weer wat te doen als ik terug ben natuurlijk. Neem de tijd.quote:
Sterkte meid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:42 schreef maartjeh het volgende:
Ik zie m'n ex zometeen om even te praten. Ik ben kotsmisselijk van de zenuwen.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterkte meid.![]()
Ik ben d'r vandoor, tot doegie!
Thanks, komt wel goed. Heb lief en leed met hem gedeeld dus een gesprek overleven we zeker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterkte meid.![]()
Ik ben d'r vandoor, tot doegie!
Ik moest lachen, maar niet zo negatief doen over barbusse. De goede man is de nieuwe chev geworden van dit topic!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:05 schreef JoeyT het volgende:
Tot doegie... En dan vraag je je af waarom je gedumpt bent...
Precies.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De goede man is de nieuwe chev geworden van dit topic!
Je vertelt mooie verhalenquote:Op zondag 13 september 2009 00:21 schreef Barbusse het volgende:
Und wieder zurück. Was een gezellig avondje, lekker wat gedronken en goede gesprekken gehad.
En vanwaar dat jullie mij een goede man noemen? Hoezo ben ik goed dan?![]()
En Maartjeh, verteld wat je wou vertellen vanavond?
Bedankt voor makkelijker maken van een anders zeer zware avondquote:Op zondag 13 september 2009 00:21 schreef Barbusse het volgende:
Und wieder zurück. Was een gezellig avondje, lekker wat gedronken en goede gesprekken gehad.
En vanwaar dat jullie mij een goede man noemen? Hoezo ben ik goed dan?![]()
En Maartjeh, verteld wat je wou vertellen vanavond?
Wakker?quote:
avond was zeker geslaagd, en die nieuwe inzichten waren er ook. Maar dat wil niet zeggen dat je altijd direct blij bent met die inzichtenquote:Op zondag 13 september 2009 11:56 schreef Barbusse het volgende:
@Joe; die heksenketel kan ik natuurlijk niet voor je uitzetten. Maar de avond was geslaagd toch? Doordat je erover kunt praten kom je wel tot nieuwe inzichten. Tenminste, ik wel.
Ben al langer wakker, maar eigenlijk gewoon alweer moe.quote:
Natuurlijk niet. Maar dat komt nog wel hoor. Je moet even afstand nemen, en dan zul je het wel zien. Kan even duren natuurlijk, zolang je het maar in je eigen tempo doet. Maar je erkent je emoties, er zal ook een moment komen dat je ze voelt wegtrekken en dan kun je verder. En dan zal het beter gaan kerel, onmundig veul beter!quote:Op zondag 13 september 2009 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
avond was zeker geslaagd, en die nieuwe inzichten waren er ook. Maar dat wil niet zeggen dat je altijd direct blij bent met die inzichten
Hahah, ik ook! Misschien dat ik straks gewoon even lekker een tukkie ga doen!quote:Op zondag 13 september 2009 12:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben al langer wakker, maar eigenlijk gewoon alweer moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |