Laat maar...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij de zoon van Emile Ratelband en Sigmund?
Het heeft geen zin. Ik zeg dus niet dat iedereen hier zo is. Ik ben hier toch, dus is het sowieso onmogelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik lees ook dit:
[..]
Vandaar dus...
In dat geval schenk ik mezelf maar even wat te drinken in...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het heeft geen zin. Ik zeg dus niet dat iedereen hier zo is. Ik ben hier toch, dus is het sowieso onmogelijk.
quote:
De kroeg in geweest? Ik vanavond een biertje doen in Utrecht, even m'n gedachten verzetten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:01 schreef dreamzk het volgende:
Het gaat lekker los zo te lezen. Ik ben te brak om hier serieus op in te gaan, dus ik lees lekker mee en post wel als mn hersenen weer wat vocht hebben opgenomen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kroeg in geweest? Ik vanavond een biertje doen in Utrecht, even m'n gedachten verzetten.Als ik thuis blijf ga ik alleen maar malen op een zaterdagavond. En ik ben niet de enige.
Kerel, gaat helemaal goed komen vanavond!quote:
Kheb vannacht nog gepost, ik had een date diner met mn jaarclub. Redelijk hard gezopen en laat in mn bed gaan liggen, dus vandaag even uitrustenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kroeg in geweest? Ik vanavond een biertje doen in Utrecht, even m'n gedachten verzetten.Als ik thuis blijf ga ik alleen maar malen op een zaterdagavond. En ik ben niet de enige.
Dat kan ie wel vergeten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou hij Megan Fox al hebben toegevoegd op msn?
Hij kan zichzelf dus ook melden in dit topic?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ie wel vergeten.![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)-goede-manieren.html
Nee liever niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf dus ook melden in dit topic?Wat een Griekse Tragedie....
Ik denk dat hij meteen weer oprot hoor. Wees maar niet bang. Hoest verder met u?quote:
Goede en slechte momenten, maar de goede overheersen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meteen weer oprot hoor. Wees maar niet bang. Hoest verder met u?
Strijdbaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goede en slechte momenten, maar de goede overheersen.En hoe is het met u?
Dat helpt wel ja. Doe ik ook vaak, denken aan wat er is gezegd en geschreven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Strijdbaar.Iedere dag beter en sterker, slechts soms een klein dipje.
En als er een dipje komt lees ik haar laatste mailtjes. Dipje direct voorbij.
Idd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:10 schreef Barbusse het volgende:
Het loslaten van je ex begint wel steeds makkelijker te worden zo...
Beantwoord mijn pm nou eerst even!quote:
Jaja, geduld is een schone zaak.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beantwoord mijn pm nou eerst even!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |