Oh, dat lijkt veel op dat koekje/ijsje-ding waarbij vanille, aardbij en chocolade in zit. Hoe heet dat toch...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu een tompoes/tompouce eten[ afbeelding ]
nadat de straat opnieuw bestraat is, ligt er nog zand op de straatstenen. En bij wind waait die op de auto. Dus voorlopig heeft het geen nut om de auto te wassen. Daarnaast is het al een hele tijd droog, dus de grond is uitgedroogd en bij wind waait ook de stof mijn auto op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In de straat..? Verwacht je een tornado?
Een cornetto?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt veel op dat koekje/ijsje-ding waarbij vanille, aardbij en chocolade in zit. Hoe heet dat toch...
Gelukkig staat mijn auto in de garage.. Scheelt me een hoop van die zure regen-aanslag etc..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nadat de straat is opnieuw bestraat ligt er nog zand op de straatstenen. En bij wind waait die op de auto. Dus voorlopig heeft het geen nut om de auto te wassen. Daarnaast is het al een hele tijd droog, dus de grond is uitgedroogd en bij wind waait ook de stof mijn auto op.
ik heb geen garage, dus de mijne staat altijd buiten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gelukkig staat mijn auto in de garage.. Scheelt me een hoop van die zure regen-aanslag etc..
Bouw een carport.. Scheelt al een beetje...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb geen garage, dus de mijne staat altijd buiten.
Nog even en het regenseizoen begint weer in Nederland.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bouw een carport.. Scheelt al een beetje...
ik weet wat je bedoelt, maar ik kan niet op de naam komen.quote:
Onze kunstenaar.. hihiquote:
Die dingen zijn lekker hè?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt, maar ik kan niet op de naam komen.![]()
Je lacht mij uit?quote:
M'n hart, wat doe je?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Je lacht mij uit?
Weet je hoeveel moeite, concentratie en zweet dit kost?![]()
![]()
ik heb respect voor je hoor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Je lacht mij uit?
Weet je hoeveel moeite, concentratie en zweet dit kost?![]()
![]()
Nee, dat is genietenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb respect voor je hoor!
Bootje moet eens in de spiegel kijken! dan kan die pas lachen!![]()
Best wel een stomme naam voor zoiets lekkers.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb respect voor je hoor!
Bootje moet eens in de spiegel kijken! dan kan die pas lachen!![]()
Het is gewoon Dubbeldik genieten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Best wel een stomme naam voor zoiets lekkers.
Dat is waar. Dankjewel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is gewoon Dubbeldik genieten.![]()
![]()
Maar ik heb wel de naam gevonden.![]()
Daar ging het toch om.
Ik kan je moeilijk helpen. Nog nooit in zo'n situatie gezeten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:10 schreef The_Dean het volgende:
Help me eens even...
Kt uit huis krijgen
Succes met zoeken!quote:
Danke. ^^quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Succes met zoeken!
Ik ga mn vrienden opzoeken!
Heb het ook niet voor jou koud gelegdquote:
Of juist welquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Puala het volgende:
Nee daar heb je ook weer gelijk in![]()
Daarnaast zit ik met een migraine aanval achter de laptop, dus alcohol lijkt me ook weer niet alles nu
Beeldscherm staat heel donker, is goed te doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of juist wel
Hmm niet echt fijn, computeren is dan ook niet echt 'slim'. Maar blijf maar wel doen, anders verveel ik me dalijk
Slimquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Beeldscherm staat heel donker, is goed te doenHeb ook op tijd medicijnen ingenomen, dus het is nog te houden
![]()
Waar ga je normaal eigenlijk uit?
Oké. Klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Slim
Op vrijdag meestal met vrienden naar de kroeg hier of naar de stad. Op zaterdag is meestal wel een feestje of andere activiteit. Alleen vanavond dus niet... Dus geen idee of ik nog wat ga doen.
Is het ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké. Klinkt wel gezellig![]()
Zit nu voor het eerst let's dance te kijken op rtl 4, maar wat een bagger programma zeg
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het ookAlleen was ik gister op het terras al redelijk aangeschoten toen we daarna de kroeg in gingen
Had niet echt goed gegeten dus hij viel nogal zwaar
Van 12 tot 3 daarna niks meer gedronken.
Er zijn vanavond alleen maar van die bagger programma's volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |