abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:16:32 #276
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73452812
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:08 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee dat je geen raketgeleerde hoeft te zijn is evident, maar ik vind het nogal frappant dat mvr. Agema dus helemaal geen medische achtergrond heeft,
Er gebeuren toch wel meer frappante dingen in de politiek? so whats new?
quote:
en niks anders doet dan bokken schieten op dat terrein, hetzij door open deuren over Ab Oosterhuis in te trappen, hetzij door stupide verzoeken tijdens kamer debatten. Deze vrouw vroeg doodleuk aan minister Vogelaar om de bewoners van de seniorenflat aan de De Gasperilaan in de Utrecht­se prachtwijk Kanaleneiland, een weekje op vakantie te sturen omdat ze zoveel last hadden van die reljongeren. (saillant detail, dat is de buurt waar Geert Wilders vroeger als VVD-Kamer­lid woonde.). Dit terwijl het debat over de AOW zou gaan, en de bevordering van de arbeidsparticipatie van 65-plussers.
Als ze maar stemmen trekken, de boel een beetje op z'n kop zetten bij die duffe club in Den Haag kan nooit kwaad vind ik zelf althans
quote:
Google en ontmasker haar even, je weet echt niet wat je leest..
Vind het een top wijf en velen met mij maar jij hebt uiteraard het volste recht om daar geheel anders over te denken
quote:
En je kijk op de politiek zegt veel, in mijn ogen moet een politicus, en de politiek in het algemeen, zo efficiënt mogelijk het land besturen, en een klimaat scheppen waar iedere inwoner op elk vlak gelijke kansen heeft, niet enkel zieltjes winnen voor een partij, ongeacht de inhoud.
De democratie is daarom ook niet het beste systeem denkbaar maar voorlopig zullen we het ermee moeten doen vrees ik
quote:
Mijn functie en opleiding heb ik hier al eens geplaatst, zoek het zelf maar op. (hint, het staat erg in de buurt van 2 zekere youtube filmpjes waar je maar geen mening over wilt geven)
mag ik dan eindelijk die link?
pi_73453011
Rieboet, als je hier enkel komt om onzinnge verwijten te maken en reacties uit te lokken, blijf dan weg.

Je weet heel goed welke filmpjes bedoeld worden (je hebt ze immers zelf veelvuldig gepost) en verder gedrag m.b.t. schuim uit mondhoeken is niet gewenst.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73453052
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:16 schreef rieboet het volgende:

mag ik dan eindelijk die link?
Ik blijf bij mijn eerdere opmerking daar over, het zijn jouw filmpjes, dus dan kan je ze vast ook wel weer vinden..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:32:38 #279
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73453202
Ik wil me wel onderdanig gedragen op voorwaarde dat ik niet voor TROL word uitgemaakt voor elk pietluttig akkevietje

Dragorius je weet donders goed dat ik niet de enigste ben die wel eens een baldadige post plaatst, je bent naar mijn bescheiden mening nogal partijdig wat dit betreft

Ik zal me daarom ook wenden tot de feedback om mijn beklacht te doen hierover want je belemmerd hiermee stelselmatig mijn recht op vrije meningsuiting.

[ Bericht 2% gewijzigd door rieboet op 07-10-2009 12:46:57 ]
pi_73453369
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef rieboet het volgende:
Ik wil me wel onderdanig gedragen op voorwaarde dat ik niet voor TROL word uitgemaakt voor elk pietluttig akkevietje

Dragorius je weet donders goed dat ik niet de enigste ben die wel eens baldadige posts plaatst, je bent naar mijn bescheiden mening nogal partijdig wat dit betreft

Ik zal me daarom ook wenden tot de feedback om mijn beklacht te doen hierover want je belemmerd hiermee stelselmatig mijn recht op vrije meningsuiting.
Da's tussen jou en de moderators, daar bemoei ik me verder niet mee. Ik vraag je alleen nogmaals om je eigen onderbouwde mening over die 2 filmpjes. Mijn mening staat er een paar posts onder..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:48:04 #281
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73453665
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:38 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Da's tussen jou en de moderators, daar bemoei ik me verder niet mee. Ik vraag je alleen nogmaals om je eigen onderbouwde mening over die 2 filmpjes. Mijn mening staat er een paar posts onder..
mijn reactie? ik vind ze toppie
pi_73453728
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:48 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ok, en waarom vind je ze toppie? Wat vind je er goed aan, wat niet?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:53:51 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73453852
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:48 schreef rieboet het volgende:

[..]

Dat voldoet niet aan het inhoudelijke reactie/onderbouwde mening criterium.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:55:36 #284
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73453922
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat voldoet niet aan het inhoudelijke reactie/onderbouwde mening criterium.
In dit geval ben ik het met je eens, ik ben daarom ook geen heilige
pi_73453977
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:55 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ga er dan eens inhoudelijk op in. Je vindt ze "toppie" maar waarom dan?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:05:56 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73454293
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:55 schreef rieboet het volgende:

[..]

Vind je het dan ook niet een beetje jammer dat je van andere vraagt inhoudelijk te reageren maar dat je dat zelf dan weer niet doet? Ik wel nml.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:07:48 #287
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73454357
ik vind ze toppie omdat ik ze toppie vind, maar heb geen behoefte om daar verder op in te gaan.

Of is dat tegenwoordig ook verboden? Ik hoef niet verplicht op alles in te gaan of staat dit dan in de forum reglementen?

Om hier zo herhaaldelijk op aan te dringen vind ik persoonlijk nogal kinderachtig en van geen niveau betuigen en ook nog eens afleiden van de discussie trouwens en onnodig

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 07-10-2009 14:04:06 ]
pi_73454412
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef rieboet het volgende:
ik vind ze toppie omdat ik ze toppie vind, maar heb verder geen behoefte om daar verder op in te gaan.

Of is dat tegenwoordig ook verboden? Ik hoef niet verplicht op alles in te gaan of staat dit dan in de forum reglementen?
Dus een ander moet van jou wel alles toelichten, maar jijzelf hoeft dat niet?
Dan hoef jij van een ander ook geen antwoord of verantwoording te verwachten.

Je hoeft nergens verplicht op in te gaan, evenmin kun je ons verplichten dat dan WEL te doen
quote:
Om hier zo herhaaldelijk op aan te dringen vind ik persoonlijk nogal kinderachtig en van geen niveau betuigen en ook nog eens afleiden van de discussie trouwens en onnodig
De discussie loopt juist op de filmpjes die je post, maar als je daar zelf niet inhoudelijk op ingaat is het meer een spammige-monoloog dan wat anders, vandaar
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:09:49 #289
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73454429
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vind je het dan ook niet een beetje jammer dat je van andere vraagt inhoudelijk te reageren maar dat je dat zelf dan weer niet doet? Ik wel nml.
Ik ga inhoudelijk zoveel als mogelijk in op alle reacties hetgeen me lang niet altijd in dank word afgenomen, shit happens.

Ik heb er trouwens nog wel een paar van jou tegoed Tuin-hek
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:11:28 #290
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73454476
Het kan voorkomen dat ik niet 100% op alles een reactie geef maar over het algemeen doe ik dat wel.

Vergeet niet dat ik wel heb gezegd dat ik ze toppie vond

Een beetje kort van stof in dit geval maar hoef jullie ook niet altijd te belasten met langdradige teksten, en zeker niet als de inspiratie ontbreekt.

Dit hoeft niet per se aanleiding te zijn tot stigmatiseren.

[ Bericht 25% gewijzigd door rieboet op 07-10-2009 13:17:40 ]
pi_73454570
Zullen we dan weer on-topic gaan? Het is nu wel duidelijk hoe je je "voelt" (al zij het onterecht)

Tuin, had jij nog die site waarop alle resultaten van de tests staan?
Mr. Prolapse 2009
pi_73455560
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef rieboet het volgende:
ik vind ze toppie omdat ik ze toppie vind, maar heb verder geen behoefte om daar verder op in te gaan.

Niemand verplicht je tot iets, ik vraag je (inmiddels toch zeker al 5x gedurende de laatste 24h) net zoals je ons vraagt, om je onderbouwde mening, iets wat bovenstaande duidelijk niet is. En ik weet niet hoe het je afleid, maar deze hele discussie gáát over vaccineren, waar jij zelf vervolgens ook actief op in gaat/aan deelneemt door het plaatsen van die filmpjes.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:56:47 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73456059
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:09 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ik ga inhoudelijk zoveel als mogelijk in op alle reacties hetgeen me lang niet altijd in dank word afgenomen, shit happens.

Ik heb er trouwens nog wel een paar van jou tegoed Tuin-hek
Geef eerst maar eens jouw inhoudelijke reactie op die filmpjes, dan zal ik eens kijken wat ik kan doen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:58:03 #294
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73456095
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Dragorius het volgende:
Zullen we dan weer on-topic gaan? Het is nu wel duidelijk hoe je je "voelt" (al zij het onterecht)

Tuin, had jij nog die site waarop alle resultaten van de tests staan?
Welke tests bedoel je?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:00:49 #295
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73456183
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geef eerst maar eens jouw inhoudelijke reactie op die filmpjes, dan zal ik eens kijken wat ik kan doen.
Dat is blackmail toch? waarom nu al die hype over die filmpjes?

Ik heb je trouwens een reactie toegedaan al was het wat kort van stof.
pi_73456193
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke tests bedoel je?
Van het H1N1A-vaccin. Of was dat Switchboy?
Mr. Prolapse 2009
pi_73456420
De onderzoeksresultaten die ik posten gingen rond het al dan niet bestaan van een causaal verband tussen thimerosal in de vaccins, de BMR vaccinatie en ethylkwik en het ontstaan van autisme. En verband wat volgens die studies dus niet gevonden is.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:10:01 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73456454
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:00 schreef rieboet het volgende:

[..]

Dat is blackmail toch? waarom nu al die hype over die filmpjes?

Ik heb je trouwens een reactie toegedaan al was het wat kort van stof.
Een reactie waarvan je zelf net toegaf dat hij niet inhoudelijk was.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:50:49 #299
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73457624
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een reactie waarvan je zelf net toegaf dat hij niet inhoudelijk was.
Kunnen we in vredesnaam even on topic blijven? zo kan die wel weer hoor Tuin-hek
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:52:10 #300
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73457653
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:50 schreef rieboet het volgende:

[..]

Kunnen we in vredesnaam even on topic blijven? zo kan die wel weer hoor Tuin-hek
Dit is on-topic. Het gaat over een set filmpjes over het onderwerp wat hier besproken wordt die jij hier gepost hebt.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')