Hij heeft wel een stukje cult achtergelaten in KLBquote:
We hielden een logeer-partijtjequote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Yvonne heb je geneukt vannacht? Je bent zo opdreef met je dubbelposts.
quote:
Dat kan je geen dubbelpost noemen hoor:/quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Yvonne heb je geneukt vannacht? Je bent zo opdreef met je dubbelposts.
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
We hielden een logeer-partijtje
Hou je balletjes maar vast.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Hohoho! Dit is entertainment van de bovenste plank hoor!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Hohoho! Dit is entertainment van de bovenste plank hoor!
Het zal nog lang onrustig blijven in mijn broekje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hou je balletjes maar vast.
Kan nog net.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:03 schreef Acinonyx het volgende:
Inderdaad, kots hier op mensen die kotsen, wat een domme kankerhoer is die C_C
Altijd al geweten dat je een pygmee wasquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zal nog lang onrustig blijven in mijn broekje.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zal nog lang onrustig blijven in mijn broekje.
Ik kom uit de kraan, vanaf rechts.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je een pygmee was
oooooooh nee, jij bent géén Smurf!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kom uit de kraan, vanaf rechts.
Nee, ik ben een vliegtuig!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
oooooooh nee, jij bent géén Smurf!
Ah daar hebben we die ander!111quote:
Liefhebber van klysma's.quote:
Een soort pruim!quote:
Hi-hi. OK !''quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic verdient geile meisjes.
Als respect voor onze held BoWa
Misschien moet je het hele topic even lezen, huilenbalk. Hier, heb je een lollie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
BoWa?
Klacht: Mensen die met ex-mods van KLB lopen te fukken, rot op.
Toch wel een ZUUre hè?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien moet je het hele topic even lezen, huilenbalk. Hier, heb je een lollie.
[ afbeelding ]
qft!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
BowaDat andere ex-crew tuig
.
Och germ!..quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
Deze steun van al die trouwe KLB vertegenwoordigers doet me meer dan goed.
Ik moest zojuist even een traantje wegpinken, sentimentele zak dat ik ben
pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
Deze steun van al die trouwe KLB vertegenwoordigers doet me meer dan goed.
Ik moest zojuist even een traantje wegpinken, sentimentele zak dat ik ben
Nou en, het punt is ook dat ze BoWa belachelijk maken. Misschien moet je me klacht eens lezen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien moet je het hele topic even lezen, huilenbalk. Hier, heb je een lollie.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hier een jongetje voor je:
[ afbeelding ]
[..]
Nou en, het punt is ook dat ze BoWa belachelijk maken. Misschien moet je me klacht eens lezen.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |