Hij heeft wel een stukje cult achtergelaten in KLBquote:
We hielden een logeer-partijtjequote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Yvonne heb je geneukt vannacht? Je bent zo opdreef met je dubbelposts.
quote:
Dat kan je geen dubbelpost noemen hoor:/quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Yvonne heb je geneukt vannacht? Je bent zo opdreef met je dubbelposts.
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
We hielden een logeer-partijtje
Hou je balletjes maar vast.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Hohoho! Dit is entertainment van de bovenste plank hoor!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Hohoho! Dit is entertainment van de bovenste plank hoor!
Het zal nog lang onrustig blijven in mijn broekje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hou je balletjes maar vast.
Kan nog net.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:03 schreef Acinonyx het volgende:
Inderdaad, kots hier op mensen die kotsen, wat een domme kankerhoer is die C_C
Altijd al geweten dat je een pygmee wasquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zal nog lang onrustig blijven in mijn broekje.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zal nog lang onrustig blijven in mijn broekje.
Ik kom uit de kraan, vanaf rechts.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je een pygmee was
oooooooh nee, jij bent géén Smurf!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kom uit de kraan, vanaf rechts.
Nee, ik ben een vliegtuig!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
oooooooh nee, jij bent géén Smurf!
Ah daar hebben we die ander!111quote:
Liefhebber van klysma's.quote:
Een soort pruim!quote:
Hi-hi. OK !''quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic verdient geile meisjes.
Als respect voor onze held BoWa
Misschien moet je het hele topic even lezen, huilenbalk. Hier, heb je een lollie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
BoWa?
Klacht: Mensen die met ex-mods van KLB lopen te fukken, rot op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |