abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 11:19:56 #276
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72796407
Rennes Le chateau is de voormalige hoofdstad van de Visighoten voorheen Rhedae genaamd.
pi_72803761
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:02 schreef merlin693 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben in rennes op zoek geweest naar "Het Geheim" en heb deze foto in het kerkje van Rennes Le chateau gemaakt....ja asmodeus begroet de bezoeker van het kerkje

zal zometeen het boek :The Long Lost secrets of Freemasonary and rennes le Chateau" en veel fotos posten
Cool.. een pdfje of zo?
Ben benieuwd naar de foto's, al zo vaak tegengekomen in de verschillende boeken

Is er eigenlijk nog een (duidelijke) link tussen Rennes le Chateau en de chapel in Roswell?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 16 september 2009 @ 15:18:41 #278
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72804206
Nee geen directe link
  woensdag 16 september 2009 @ 15:23:58 #279
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72804416

De Ingang na het oud Visoghotisch kerkje waar sauniere priester was

Deze inscripties staan boven de ingang

De Ingang van het kerkhof van de kerk

Het altaar wat hij gebruikte toen hij ge-exomuniceerd was door de kerk

Hier het boek "The Long Lost secrets of Freemasonary and Rennes le Chateau"

http://82.75.237.88/TheLongLostSecretsOfFreemasonary.zip

Voor degene die nog nooit van het mysterie rondom Rennes Le Chateau hebben gehoord is dit een kort maar krachtig stukje

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=2297
pi_72804698
Ik bedoelde natuurlijk
Rosslyn Chapel

thnx voor het boek
  woensdag 16 september 2009 @ 15:47:52 #281
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72805361
dat begreep ik wel
  woensdag 16 september 2009 @ 18:35:54 #282
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72812872
Een Interesant docu over het verhaal rond rennes door Henri Lincoln , het was deze docu die hij maakte wat hem aanzetten tot het schrijven van Holy Blood Holy Grail.

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=63215022

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=63215743

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=63215964

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=63215993

[ Bericht 15% gewijzigd door merlin693 op 16-09-2009 19:19:05 ]
pi_72813767
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:35 schreef merlin693 het volgende:
Een Interesant docu over het verhaal rond rennes door Henri Lincoln , het was deze docu die hij maakte wat hem aanzetten tot het schrijven van Holy Blood Holy Grail.

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=63215022

de rest van de 4 delen ben ik aan het uploaden en volgt dus nog ( 15 min per deel )
Deze bedoelde ik
  woensdag 16 september 2009 @ 19:03:36 #284
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72814034
Dat was voor de serie Chronicles van de BBC , hier een link naar een site waar het oudere Shadow of the Templars staat

http://www.rlcresearch.com/2008/05/18/shadow-of-the-templars/
pi_72814890
geniaal topic, eff doorlezen
pi_72817075
Merlint693, Wat is jouw persoonlijke quest mbt Rennes Le Chateau? Kun of wil je daar wat meer over vertellen? Ben daar oprecht nieuwsgierig naar.
pi_72820389
Wie zijn nou eigenlijk de tegenstanders van de vrijmetselarij? Alarik en Napoleon lijken mij namelijk mensen die zich tegen deze beweging verzet hebben.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72822321
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:33 schreef mediaconsument het volgende:
Wie zijn nou eigenlijk de tegenstanders van de vrijmetselarij? Alarik en Napoleon lijken mij namelijk mensen die zich tegen deze beweging verzet hebben.
Napoleon is zelf een vermeend Vrijmetselaar. Zijn naam komt in geen enkele lijst voor, maar die van al zijn manlijke familieleden wel.
pi_72822604
quote:
Leuke serie, alleen stopt aflevering 2 na 7 minuten.. zal eens op zoek gaan naar nog een link - of heb je ze zelf geupload?

Die andere video ga ik ook zeker kijken..

Maar wat er nou van te maken.. ik merk dat ik het lastig vind hier over na te denken zonder me lastig gevallen te voelen door Dan Browns boek.. ik denk dat ik toch maar eens Holy Blood Holy Grail ga lezen...

[edit2]deze link is wel erg interessant. Je kunt wellicht ook te veel lezen/denken over een bepaald onderwerp..
Hoe denken jullie erover? Is het mysterie werkelijk zo groot? [/edit2]

[ Bericht 7% gewijzigd door Boswachtertje op 17-09-2009 01:42:25 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 09:43:01 #290
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72831095
hier loopt hij wel door...mischien een hikkup

Ben ff druk zal later wat meer over mijn pesoonlijke binding met rennes vertellen

P.S de bijen op napoleons tenu is de link

[ Bericht 43% gewijzigd door merlin693 op 17-09-2009 09:58:05 ]
pi_72831135
kun je mij in een paar zinnen in jip en janneke taal uitleggen wát vrijmetselarij nu precies is?
en hoe kom je 'erbij'?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72831139
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:43 schreef merlin693 het volgende:
hier loopt hij wel door...mischien een hikkup

Ben ff druk zal later wat meer over mijn pesoonlijke binding met rennes vertellen

P.S de bijen op napoleons tenu is de link
Merlin, mag ik je zo even een vraag (of meer?) PM-en?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 17 september 2009 @ 09:49:07 #293
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72831261
(Verkapte TVP.)

Ik ga dit heeeele topic doorlezen en mischien heb ik ook een vraag of twee. Ik denk eigenlijk dat het er honderd-en-een zullen worden
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 17 september 2009 @ 09:58:39 #294
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72831512
Bij de weg...waar komt het woord blauw bloed vandaan ...
quote:
De figuur van Merovech heeft in de loop der tijden mythische vormen aangenomen. Zo wordt van hem verteld dat hij geboren is uit twee vaders. Toen zijn moeder zwanger van hem was, ging ze zwemmen in de oceaan. Eenmaal in het water, werd ze verleid dan wel verkracht (al naargelang de versie van het verhaal) door een onbekend zeemonster, "bestea Neptuni Quinotauri similis". Dat wil zeggen een beest van Neptunus gelijkend op een Quinotaurus. Door dit creatuur, half zeemonster en half stier, werd de zwangere koningin een tweede maal bevrucht. Toen Merovech geboren werd, stroomden er twee soorten bloed door zijn anderen: dat van de Frankische koningen en dat van een zeemonster. De uitdrukking 'blauw bloed in de aderen hebben' is hiervan afgeleid (zeedieren als bijvoorbeeld kreeft en inktvis hebben blauw bloed).
quote:
Merlin, mag ik je zo even een vraag (of meer?) PM-en?

tuurlijk
  donderdag 17 september 2009 @ 10:14:52 #295
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72831997
quote:
kun je mij in een paar zinnen in jip en janneke taal uitleggen wát vrijmetselarij nu precies is?
en hoe kom je 'erbij'?
Dit is al meerdre keren voorbij gekomen...ff het gehel draadje lezen mirjam
pi_72832381
Hoe zat het dan met Lafayette in dit verhaal? Hij is toch verantwoordelijk voor het afzetten van Napoleon?

Dat bijenverhaal is sowieso interessant, had hier al wat meer van gelezen.

Kwam deze post overigens tegen:
quote:
Volgens Gérard de Sède werd Saunière bedekt met een deken waaraan rode "pompons"
Dit staat symbool voor "roosjes". Tiens, zijn hond heette "pomponette". Zijn parochianen sneden elk met een aanwezige schaar een roosje af.

Wat deden zijn dus? COUPER LA ROSE!!! COUPEROSE is een alchemische term. In de Alchemie
is er sprake van een schijndood en een verrijzenis. Zelfs Nicolas Flamel zou zijn schijndood georganiseerd hebben (zoals tsaar Alexander II) en PO zoals Antoine Gélis.

PO: omdat Saunière bedreigingen gekregen had wenste hij te verdwijnen. Hij organiseerde een schijndood en liet zijn parochianen hieraan medewerken door aan "COUPEROSE" te doen. Zoiets lag mel in zijn uitschijterige aard.

Bovendien moet men mij eens vertellen welke de kans was voor deze onverschrokken kerel om een beroerte te krijgen exact op een 17e januari (dag van de eerste transformatie gelukt door de alchemist Nicolas Flamel). Denk eens na wat DEZE dag te betekenen had in RLC.
Blijkt ook dat een stofje in honing cellen onsterfelijk kan maken.
quote:
Voel wel iets voor bijen, omwille van wat ik eerder deze week las over een stof die oa in honing zit:
Telomeren en de levensduur van een cel

Reeds begin jaren ‘30 was duidelijk dat de chromosomen, waarin het DNA gecondenseerd zit, eindigen in een bijzondere structuur. Zonder deze complexe uiteinden bleek het voortbestaan van de cel

gehypothekeerd. Deze structuren werden telomeren (uit het Grieks : telos = uiteinde; meros = deel) genoemd. Het duurde nog zo’n

40 jaar, tot de ontwikkeling van geschikte technieken, voor de moleculaire opbouw van de telomeren kon worden opgehelderd. Elizabeth Blackburn identificeerde het telomeer als een ellenlange herhaling van een kort en simpel stukje DNA.

Ongeveer terzelfdertijd, maar aan de andere kant van het IJzeren Gordijn formuleerde de Russische wetenschapper Sergei Olovnikov het ‘centrale dogma in de telomeerbiologie’. Vooraleer een cel kan delen, wordt het DNA op alle chromosomen verdubbeld. Na de uiteindelijke celsplitsing is dan een volledige kopie van elk

chromosoom aanwezig in de nieuwe dochtercel. Het kopiëren van het DNA blijkt echter niet feilloos te verlopen. Bij elke DNA verdubbeling gaat aan het uiteinde chromosoom een stukje telomeer verloren. Dus naarmate de cellen ouder worden, verkorten de telo-meren. Deze laatste vervullen aldus in al hun bescheidenheid een meedogenloze taak, als een opbrandend lont van een tijdbom. Zo wordt in de kern nauwgezet de leeftijd van de cel bijgehouden, op basis van het aantal keren de cel reeds heeft gedeeld.

Telomerase als verjongingskuur

Als onze telomeren steeds korter worden, hoe zit dat dan met onze nakomelingen? Betekent deze cellulaire klok het einde van de

mensheid? Op deze fatalistische vraag kwam al snel een antwoord wanneer men de telomeerlengte van spermacellen onderzocht. Blijkbaar slagen geslachtscellen erin de cellulaire klok terug te draaien en de telomeerlengte te herstellen. Ondertussen kent men het eiwit dat hiervoor verantwoordelijk is, het telomerase. Dit enzyme is niet enkel in de geslachtscellen actief maar ook o.a. in de cellen van ons immuunsysteem.

Telomeerbiologen konden uit deze gegevens echter nog niet afleiden of telomeerverkorting oorzaak dan wel gevolg is van veroudering.

Wanneer men gewone lichaamscellen op een geschikte voedingsbodem (in vitro) kweekt, dan stoppen die na ongeveer 50 celdelingen met groeien. De cel gaat letterlijk op rust en sterft tenslotte. Een paar jaar terug werd een oorzakelijk verband aangetoond tussen telomeerverkorting en veroudering, toen onderzoekers aan de Southern University of Texas erin slaagden cellen in cultuur ongebreideld te laten delen door het toevoegen van telomerase. In die cellen wordt blijkbaar een evenwicht opgebouwd tussen telomeerverlies bij elke celdeling en telomeerverlenging door

telomerase. Deze cellen worden onsterfelijk.
Heb het van een ander forum, dus geen goede bron.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72832558
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:28 schreef mediaconsument het volgende:
Hoe zat het dan met Lafayette in dit verhaal? Hij is toch verantwoordelijk voor het afzetten van Napoleon?

Dat bijenverhaal is sowieso interessant, had hier al wat meer van gelezen.

Kwam deze post overigens tegen:
[..]

Blijkt ook dat een stofje in honing cellen onsterfelijk kan maken.
[..]

Heb het van een ander forum, dus geen goede bron.
Royal Jelly (een speciaal soort "honing" dat bijenlarven krijgen) heeft een aantoonbare positieve werking op o.a. brandwonden en overall het genezen van wonden. Het is wel erg duur (want moeilijk te verkrijgen) en mensen die snel allergisch zijn hebben hier ook vaak een reactie op, soort astmatische klachten
Celherstellend vermogen dus inderdaad. Onsterfelijk durf ik niet te zeggen, omdat het dan eigelijk het natuurlijke proces van cellen moet stoppen

Maar het is wel heel erg bijzonder (geen woordgrapje ) spul, omdat de larven die het continu krijgen uitgroeien tot grote en sterke exemplaren die de korf beschermen en andere taken uitvoeren en diegenen die het af en toe krijgen de "simpele" bijen worden.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 17 september 2009 @ 10:44:58 #298
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72832847
Vraag:

Via google kom ik vooral verklaringen tegen over de "vrijmetselaarij" die mij het idee geven dat de vrijmetselaarij vooral iets spiritueels is. Dat mensen mekaar helpen zoeken naar een eigen waarheid in het leven maar via een spirituele weg. Ik begrijp dat een bijbel of ander godsdienstig boek hier niet altijd van toepassing is. Dit schept enige verwarring. Ik dacht dat de vrijmetslaars eigenlijk mensen waren uit allerlei standen, die mekaar in beginsel (naast evt. het sprituele) hielpen om verder te komen in het leven maar dan vooral achter de schermen en tussen de regels en wetten van een land door (niet altijd legaal dus) . Soort gemeenschap binnen een gemeenschap dat echt liberaal denkt en de wetten van een land als een obstakel zien op zoek naar eigen waarheid en vrijheid. Dus mekaar een echt gouden hand toesteekt.

Hoe moet ik deze "vrijmetsalaarij" nou zien. Is de vrijmetselaarij enkelt een spiritueel genootschap. Of toch ook een waar men mekaar op een echt liberale manier, legaal en illegaal achter de schermen, de hand toesteekt op weg naar ieder zijn eigen waarheid en vrijheid? ik vind namelijk niet veel heftige complotteuze dingen via google als ik google op definitie/vrijmetselaar.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 17 september 2009 @ 11:26:41 #299
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72834042
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Naar mijn idee is er geen verband..
Kan de Bilderberg groep een nieuwe vrijmetselaars-loge zijn? Beatrix was getrouwd met een duitse leger-leider ofzo. En de nazi's waren mischien ook in de kern allemaal vrijmetselaars? Ik weet eigenlijk helemaal niks ik roep maar wat
pi_72835752
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Vraag:

waar men mekaar op een echt liberale manier, legaal en illegaal achter de schermen, de hand toesteekt op weg naar ieder zijn eigen waarheid en vrijheid?
Hier is me niets van bekend. De Vrijmetselarij heeft de orde in het land, de wetten en goede zeden en goede smaak juist hoog in het vaandel staan.
Ok, ik heb ervaren dat niet iedereen bepaald een heilig boontje is in die kringen, maar het is zeker geen schimmig clubje dat elkaar op een dubieuze manier helpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')