Die wel jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:23 schreef geelkuikentje het volgende:
Een RS6 Avant is wel een toffe bak hoor
Was ook maar een grapje omdat je nu stoer overkomt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:23 schreef FoXje het volgende:
[..]
Mijn 147 is duurder dan menige station
In onderhoud en onderdelen misschien wel jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:23 schreef FoXje het volgende:
[..]
Mijn 147 is duurder dan menige station
De spijker op zijn kop!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:11 schreef okkie-man het volgende:
Die mannen hebben gewoon geen flikker te vertellen thuis. De vrouw wil een gezinswagen en de man moet dan maar zijn echte auto inruilen voor een gezinsbak alla Espace, Volvo of Multipla
Deze klacht is nog veel beter. Of een 2de hypotheek voor de auto nemenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:14 schreef Kriegel het volgende:
Wat nog erger is zijn die burgerlullen met meestal twee kinderen van een jaar of 8-10 die dan op lening een SUV kopen (een terreinwagen, in Nederland!!) en daarmee de wegen en parkeerplaatsen nog voller maken dan ze al waren. Branden moeten jullie!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:07 schreef osmo het volgende:
[..]
In onderhoud en onderdelen misschien wel ja
Kan dat uberhaupt, een hypotheek voor de auto ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Deze klacht is nog veel beter. Of een 2de hypotheek voor de auto nemen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:20 schreef Kriegel het volgende:
Sowieso een kuthype trouwens, SUV's, hoop dat die patserige gezin-tanks zo snel mogelijk weer oprotten. Godver wat een lompe dingen.
Ik heb er 2, dus weet dat goed.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
TS heeft blijkbaar geen idee hoeveel troep je mee moet nemen als je met je kind op pad gaat.
Kinderzitje, luiers, veel kleren, speelgoed, de maxicosi, buggy..... Neemt allemaal onwijs veel ruimte in.
Vraag maar eens in OUD.
De enige station die er hier misschien ooit kan komen (RS6 kan ik niet betalenquote:
En in al het plakband wat je nodig hebt omdat een Alfa anders uit elkaar valtquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:07 schreef osmo het volgende:
[..]
In onderhoud en onderdelen misschien wel ja
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:40 schreef Djahani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier dus nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:05 schreef xFriendx het volgende:
Nog een reden om geen kinderen te nemen. Als die krengen uiteindelijk ook nog eens je autokeuze beinvloeden dan is het eind zoek.
Vette avaquote:
Die X6 is echt een heerlijke aso-bakquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:40 schreef Djahani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De man van TS rijdt in een 147, dan toch liever een Volvo station.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:11 schreef okkie-man het volgende:
Die mannen hebben gewoon geen flikker te vertellen thuis. De vrouw wil een gezinswagen en de man moet dan maar zijn echte auto inruilen voor een gezinsbak alla Espace, Volvo of Multipla
Hypotheek nemen voor een huis, maar dan 20000 overwaarde nemen, heb je 20000 in het handje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef FoXje het volgende:
[..]
Kan dat uberhaupt, een hypotheek voor de auto ?
Jij houdt van auto's die, zodra ze de garage uit zijn, niets meer waard zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:04 schreef FoXje het volgende:
[..]
Hier dus nietEerst 156, nu 147, straks 159 (of 166).
Ja verstandigquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:17 schreef Pleestation het volgende:
[..]
Hypotheek nemen voor een huis, maar dan 20000 overwaarde nemen, heb je 20000 in het handje.
Ja want een Toyota Avensis is me een toch een gevaarte, waar je bang van wordtquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:36 schreef Hymn het volgende:
Heh, ik heb een stationwagon ( toyota avensis ) en heb geen kinderen.
Ben heel blij dat ik zo'n grote bak heb, ik zit veel in de auto en dan 90% op de snelweg en wanneer ik weer zo'n koekblikje op wielen zie die over de hele weg heen slingert omdat er een beetje wind staat kan ik niks anders doen dan gniffelen
Plus de kleine auto's gaan voor je aan de kant op de snelweg
Hondaquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:44 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Ik heb zelf ook een station, een Honda Accord Tourer. Ik vind 'm er mooi uit zien en het is zeker wel handig als je 3 honden hebt. En stukken betrouwbaarder dan die Franse en Italiaanse brol. Ik snap niet dat er nog steeds mensen sedans rijden, die zien er niet uit met die lelijke kont.
Ja want iedereen weet dat Honda's zoooo onbetrouwbaar zijn terwijl Alfa's miljoenen kilometers afmalen zonder ook maar een drupje olie te hoeven vervangenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:58 schreef FoXje het volgende:
[..]
Honda [ afbeelding ]
En dan Alfa Italiaanse brol noemen
Af en toe olie erbij betekent niet dat het een slechte auto isquote:Op zondag 13 september 2009 09:26 schreef osmo het volgende:
[..]
Ja want iedereen weet dat Honda's zoooo onbetrouwbaar zijn terwijl Alfa's miljoenen kilometers afmalen zonder ook maar een drupje olie te hoeven vervangen
quote:Op zondag 13 september 2009 10:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS kan gewoon niet een station de parkeerplaats van de plaatselijke appie opdraaien
Wacht maar tot de kinderen groter en ouder worden. Dan smeek je om een station als je op vakantie gaat of misschien al als je boodschappen gaat doen.
Normale mensen gaan met het vliegtuig op vakantie dus hebben geen station nodigquote:Op zondag 13 september 2009 10:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS kan gewoon niet een station de parkeerplaats van de plaatselijke appie opdraaien
Wacht maar tot de kinderen groter en ouder worden. Dan smeek je om een station als je op vakantie gaat of misschien al als je boodschappen gaat doen.
En wat brengt je op Schiphol? Ouders + 3 kinderen in de trein en dan ook nog je koffersquote:Op zondag 13 september 2009 10:21 schreef bluuf het volgende:
[..]
Normale mensen gaan met het vliegtuig op vakantie dus hebben geen station nodig
In mijn bak klap ik de bank ook plat en kan ik echt makkelijk in slapen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:11 schreef Athmozz het volgende:
ik heb geen kinderen en heb een station, en ik zou het niet meer kunnen missen (ik rij zelfs de helft van de tijd met platliggende achterbank)!
Ideaal voor
- op reis te gaan (je gooit gewoon alles wat je mee wil erin zonder enig probleem)
- feestjes geven (je moet eens zien hoeveel bakken bier daar in kunnen)
- naar feestjes gaan (ideaal om achterin te slapen, een mooie vlakke laadvloer op dezelfde lengte van een bed)
- ergens langs de kant van de baan iets opeten; klep open en je zit uit de regen & hebt een zitje mee
- in de ikea te gaan shoppen...
Ik heb een Sedan gehad, en ik ergerde mij wekelijks aan het feit dat daar amper iets in kon. Verder is een 147 een kruising tussen een stekkedoosje en een station, dus zoveel recht van spreken heb je niet lijkt me
We hebben het over mensen die ECHT op vakantie gaan.quote:Op zondag 13 september 2009 10:42 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
En wat brengt je op Schiphol? Ouders + 3 kinderen in de trein en dan ook nog je koffers![]()
En omdat ik met de auto naar keulen/antwerpen/brussel/parijs ga ben ik niet normaal? Voordat jij in het vliegtuig zit ben ik (comfortabel) halverwege.
Ok, voor dit maak ik ook een uitzondering. Maar dan heb je dus een goede reden. Mijn klacht ging over mensen die denken: Hee, een kind, STATION, SUV, NU KOPEN!!!quote:Op zondag 13 september 2009 10:48 schreef draaijer het volgende:
We zijn niet allemaal hetzelfde FoXje
Ehm ik heb een Jeep Grand Cherokee voor mijn vrouw gekocht omdat ik een BMW 3-serie heb. Ik kan je vertellen dat 2 kinderen niet in een BMW 3-serie kunnen zitten. Ik ben 1,94 meter en mijn vrouw 1,80. Een 3-serie is een normale auto, maar de ruimte is nou echt niet genoeg. Ik kan geen maxi cosie achter mij hebben omdat dan het auto rijden niet meer veilig is.Dan zit ik echt op het stuur met mijn benen in mijn nek
Best wel zielig dat wat volslagen vreemden doen zo'n invloed op jou heeft. Dat duidt nou niet echt op een sterke persoonlijkheidquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:21 schreef FoXje het volgende:
Ik kan me kapot ergeren aan mensen met een gewone auto, die dan een (1) kind krijgen. Die moeten dan meteen een stationwagen kopen, liefst een Volvo [ afbeelding ].
Zelf heb ik (bijna) 3 kinderen en dat past allemaal prima in een 147, zelfs de duowagen past achterin.
Klacht: stationwagons
Is niet mijn mening:quote:Op zondag 13 september 2009 11:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Stationwagons zijn inderdaad lelijke ondingen.
ik doe die dingen in het dagelijks leven hoor, als student mag dat bestquote:Op zondag 13 september 2009 10:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]
In mijn bak klap ik de bank ook plat en kan ik echt makkelijk in slapen..
Noem eens dingen die men in het dagelijks leven doet. Dit riekt naar KAMPER 13.gif
agreequote:Op zondag 13 september 2009 11:45 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Is niet mijn mening:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om maar 3 voorbeelden te noemen van mooie stations
Foxje is een stedentrip geen vakantie? Of tellen vakanties alleen als je minimaal 8 uur moet vliegen?
Mjaquote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Best wel zielig dat wat volslagen vreemden doen zo'n invloed op jou heeft. Dat duidt nou niet echt op een sterke persoonlijkheid
Tsja, behalve die drie heb ik nog nooit een mooie stationwagon gezien.quote:Op zondag 13 september 2009 11:45 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Is niet mijn mening:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om maar 3 voorbeelden te noemen van mooie stations
Foxje is een stedentrip geen vakantie? Of tellen vakanties alleen als je minimaal 8 uur moet vliegen?
Als je over een jaar of tien je rijbewijs hebt, gaat er een wereld voor je open hoorquote:Op zondag 13 september 2009 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, behalve die drie heb ik nog nooit een mooie stationwagon gezien.
Goh, stoere opmerking. Ooit gehoord van smaken verschillen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je over een jaar of tien je rijbewijs hebt, gaat er een wereld voor je open hoor
Auch, teentjes...... reed er een stationwagon overheen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goh, stoere opmerking. Ooit gehoord van smaken verschillen?
Eerder over jouw teentjes. Ik heb in een VW Variant 4 gereden. Rijdt prima, maar de ruimte zal ik niet gebruiken.quote:Op zondag 13 september 2009 13:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Auch, teentjes...... reed er een stationwagon overheen?
quote:Op zondag 13 september 2009 16:23 schreef pumpkineater het volgende:
De enige mooie auto is een coupé.
Amen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kunnen wel mooi zijn..
Dan mag jij mij uitleggen waarom het over mijn teentjes is.....?quote:Op zondag 13 september 2009 14:35 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Eerder over jouw teentjes. Ik heb in een VW Variant 4 gereden. Rijdt prima, maar de ruimte zal ik niet gebruiken.
Misschien als ik ooit regelmatig veel zal moeten vervoeren.
Maar het gaat om het feit dat ouders een koter hebben en gelijk aan een station moeten denken.
breezah's lukt zelfs met een fiat marea nogquote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef dreamzk het volgende:
RS6 is de enige manier om nog de baas uit te hangen in je stationwagen, anders kan je de Br33z4h's niet meer hosselen!!!
Met een RS6 kan je tenminste zorgen dat je snel weg bent als ze zwanger van je zijn...quote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef Athmozz het volgende:
[..]
breezah's lukt zelfs met een fiat marea nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |