Zit er niet een code in het doosje ofzo?quote:Op maandag 14 september 2009 20:13 schreef SuperFruitig het volgende:
meine gute, ich habe jetzt meine erste achievement unlocked
aber ich habe das goty editione von cod4 aber ich kann nich die extra mapfen dauwnloaden, weist jemand wie das kann? oder hasst der goty nicht die extra mapfen?
tales of vesperia is wel een zeer coole game!!quote:Op maandag 14 september 2009 17:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ATM alleen COD4, aangezien de rest mij een nier kostte (tales of versperia kostte 70 euro)
Heb Lost Odyssey besteld voor 15incl @ play, verder weet ik nog niet wat ik ga halen (wellicht Star Ocean, L4D, en dat spel in dat winkelcentrum met die zombiesDie leek me altijd zo leuk
)
Verder nog tips? Ga even een accountje machen en mijn 1e
maand gratuit activeren
XBL: SuperFruitig, dus voeg gerust toe
30 ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 20:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen hoeveel inch je TV was
Gast we zijn heel blij voor je dat je ook een X360 hebt maar om nu het halve topic vol met onzin te posten.quote:Op maandag 14 september 2009 20:13 schreef SuperFruitig het volgende:
meine gute, ich habe jetzt meine erste achievement unlocked
aber ich habe das goty editione von cod4 aber ich kann nich die extra mapfen dauwnloaden, weist jemand wie das kann? oder hasst der goty nicht die extra mapfen?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
30 ofzo![]()
Groot genoeg in ieder geval aangezien ik er maar 1,5 tot 2 meter vanaf zit...
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het antwoord op z'n vraagquote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast we zijn heel blij voor je dat je ook een X360 hebt maar om nu het halve topic vol met onzin te posten.
Sorry, ik had al een vermoeden dat het Xbox360 topic een volwaardige toevoeging was aan het GAM forum anzich. Natuurlijk zal ik vanaf nu heel ontopic en inhoudelijk reageren en me distantieren van eventuele achterklap en onderbroekenlol.quote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast we zijn heel blij voor je dat je ook een X360 hebt maar om nu het halve topic vol met onzin te posten.
welkomquote:Op maandag 14 september 2009 20:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sorry, ik had al een vermoeden dat het Xbox360 topic een volwaardige toevoeging was aan het GAM forum anzich. Natuurlijk zal ik vanaf nu heel ontopic en inhoudelijk reageren en me distantieren van eventuele achterklap en onderbroekenlol.
Zoals bedoeld en standaard binnen de X360 reeks
Blijkbaar is IW gestopt met het toevoegen van die codequote:Op maandag 14 september 2009 20:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zit er niet een code in het doosje ofzo?
WTF?quote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Stop ik net Forza 2 in mijn Xbox krijg ik een scherm te zien...
To play this disc, put it in an Xbox 360 console.![]()
En nog de hoofdprijs betaald bij de MM zeker?quote:Op maandag 14 september 2009 20:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Blijkbaar is IW gestopt met het toevoegen van die code
de GOTY is dus equal aan de regular versie (er staat ook nergens meer '4 MAPS EXTRA" etc op het doosje
Niet dat het wat boeit, aangezien ik toch niet van plan was om online te spelen (dat was sarcastisch)
22 euroos is niet echt om me druk om te makenquote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En nog de hoofdprijs betaald bij de MM zeker?![]()
Mooi genept...
ah nette prijs, zag vanmiddag dat ie bij Play weer vrolijk 52 euro isquote:Op maandag 14 september 2009 20:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
22 euroos is niet echt om me druk om te maken
Add me trouwensdan komen we binnekort ook een keer eten.
Ik verkoop dat spel van die zombies in het winkelcentrumquote:Op maandag 14 september 2009 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tales of vesperia is wel een zeer coole game!!
En lol @ gamertag!
Zal eens kijken of plek heb!
ik heb dead rising zelf?quote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik verkoop dat spel van die zombies in het winkelcentrumMoet je even mijn naam zoeken in V&A
quote:Op maandag 14 september 2009 20:49 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Gast! Mijn geld ontvangen? Je weet wel waarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De DGVF dvd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Puzzle Quest trouwens mega grootVolgens mij speel je het evenlang als de gemiddelde rpg en het is een xbla game
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |