Of op de tabel bij de pomp, of in je instructieboekje, of je weet het uit hoofd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie al gevonden hoe hard je bandjes moeten Qwee? Staat in je deur, aan de kant waar het slot zit met een sticker
Tot straks!quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:32 schreef Qwea het volgende:
ik ga afsluiten, we gaan alles nalopen en er vandoor
Half uur reistijd hier.quote:
Cat HQ: 100 kilo rijst halen? CHECK! 6 dozen bleek erbij? KOM MAAR OP! Mensen ophalen in Groningen? NO PROB!quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent onze hulp op de thuisbasis. Als er onderweg wat mis gaat kun je inspringen
Pfff... ondankbaar nest!quote:
ja maar ik kom uit tilburg dan hequote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half uur reistijd hier.Maar vooraf een kitten knuffel pauze en we moeten de zooi nog inladen.
![]()
[..]
Cat HQ: 100 kilo rijst halen? CHECK! 6 dozen bleek erbij? KOM MAAR OP! Mensen ophalen in Groningen? NO PROB!![]()
[..]
Pfff... ondankbaar nest!
Gelukkig kun je er goed over praten. Sterkte.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ik kom uit tilburg dan he
Jah, Zwolle afzo, mooi kortbij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar maar weer noorden van het land hè.
nee, weer zuidenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar maar weer noorden van het land hè.
haha, komt goedquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er goed over praten. Sterkte.
Ik kan straks mijn fiets weer kwijt in de garage.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:57 schreef JJH het volgende:
Als ik nu naar de voordeur kijk lijkt het wel alsof ik op vakantie ga. Wat een zooi ga ik meenemen zeg.
Tot straks!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga afsluiten en Hara en Chips ophalen uit Meppel![]()
Tot straks allemaal!
6 minuten vanuit hierquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half uur reistijd hier.Maar vooraf een kitten knuffel pauze en we moeten de zooi nog inladen.
![]()
[..]
Oude broek?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
We moesten toch dikke schoenen en een oude broek aan he?
* Cat22 geeft HQ stokje over aan Muis*quote:
Ik hoorde iets over een gekantelde aanhangwagen vol keukenrollen......quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een gekantelde aanhangwagen vol keukenrollen......
Het zal toch zeker nietquote:
Ik heb maar voor een oude broek en slippers gekozen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
We moesten toch dikke schoenen en een oude broek aan he?
Dan kunnen we beter over Den bosch gaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
A16 is afgesloten richting Tilburg. moet je via de a59.
potverdoriequote:Op zaterdag 12 september 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
voor mij alsnog een no go![]()
alsnog iets tussen gekomen, Dracu denk ook dat ik niet naar de camping kan
jij bent er toch ?quote:
Mooie kleuren, mooi koppie ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:18 schreef Pagan het volgende:
Plaatje kijken dan maar
[ afbeelding ]
idemquote:
Maar Piet Pootje niet he, die laat zich niet knuffelen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben alweer thuis. Veel katten geknuffeld.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Piet Pootje niet he, die laat zich niet knuffelen.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:40 schreef JJH het volgende:
1:25 van deur naar deur, moe en haast.
Geweldige dag gehad, vrijwilligers tot tranen toe geroerd, veel gelachen, geknuffeld en gegruweld (Ing? kuikentjes) Verbaasd geweest over de toch wel grote hoeveelheid spullen, maar vooral en bovenal heel erg naar mijn zin gehad.
Bedankt allemaal!
Owh, en muis. Je koekjes zijn geniaal lekker!
Nou het scheelde hier en daar weinig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
Iedereen is vrijwillig weer vertrokken? Geen meiden met de armen vol hondjes en katten, verstopt achter een struikje "Ik blijf hier!" roepende?
Dat valt weer mee dan.
Heb je die Oreos niet eens opgegetenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Net thuis. Onderweg met Maes en Loveless nog even een snackje gehaald (heel de dag op alleen een milkshake en een Magnum is toch iets te weinig) maar ohhhhhhh wat heb ik een toffe dag gehad
Tranen bij de cheque, die zag ik niet aankomen eigenlijk. Ze ging ineens best hard huilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |