Lekker genuanceerd hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 17:36 schreef Arnold_fan het volgende:
Dat komt omdat de kinderen/echtgenoten van die doekvrouwen alle vrouwen zonder hoofddoek als hoeren zien en dus zomaar denken te mogen verkrachten.
't Is maar net wat je gewend bent. Die Papoea's worden niet warm of koud van blote tieten, omdat ze die vanaf hun geboorte dagelijks zien. Moslims worden opgevoed met het idee dat lang vrouwenhaar erotisch is, in hun omgeving zien ze het ook weinig, want de vrouwen dragen allemaal iets op hun hoofd, dus als ze het es een keertje wel zien, raken ze direct opgewonden.quote:Op maandag 14 september 2009 17:36 schreef Arnold_fan het volgende:
Dat komt omdat de kinderen/echtgenoten van die doekvrouwen alle vrouwen zonder hoofddoek als hoeren zien en dus zomaar denken te mogen verkrachten.
Je kan mij niet wijsmaken dat dit op toepassing is op al die zogenaamde moslims die hier zijn opgevoed en zich alsnog vergrijpen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Moslims worden opgevoed met het idee dat lang vrouwenhaar erotisch is, in hun omgeving zien ze het ook weinig, want de vrouwen dragen allemaal iets op hun hoofd, dus als ze het es een keertje wel zien, raken ze direct opgewonden.
Nou, je ziet ook vrouwen met een hoofddoek en met strakke kleren, alles is bijna te zien, dat snap ik dan niet, als ik heel eerlijk ben.quote:Op maandag 14 september 2009 17:19 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Hijaab > hoofddoek stelt een aantal eisen. Zo moet je je boezem bijvoorbeeld bedekken, geen korte shirt etc
Ik wel. Je doet dan lekker aan wat je zelf wilt terwijl je toch kan zeggen dat je een hoofddoek ophebt.quote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nou, je ziet ook vrouwen met een hoofddoek en met strakke kleren, alles is bijna te zien, dat snap ik dan niet, als ik heel eerlijk ben.
Maar het is er eigenlijk om geen seksuele lusten op te wekken. Nou de konten die je ziet, daar zou menig man wel wat mee willen doen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wel. Je doet dan lekker aan wat je zelf wilt terwijl je toch kan zeggen dat je een hoofddoek ophebt.
Dat niet alleen. Ik vind een hoofddoek vaak best sexy. Het is toch spannend wat eronder zit. Toen ik met Iran Air vloog, die stewardessen....quote:Op maandag 14 september 2009 19:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar het is er eigenlijk om geen seksuele lusten op te wekken. Nou de konten die je ziet, daar zou menig man wel wat mee willen doen.
Altijd zwart haarquote:Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is toch spannend wat eronder zit.
En dus? In een string zit altijd een kut.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dus? In een string zit altijd een kut.
Niet altijd.quote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dus? In een string zit altijd een kut.
Bij degenen die ik mee naar huis neem wel hoor. Dat verzeker ik je.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij degenen die ik mee naar huis neem wel hoor. Dat verzeker ik je.
Het leek mij duidelijk dat verkrachting niks met 'sexy' gekleed zijn te maken heeft.quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
zijn we er uit? wordt de vrouw die zich uitdagend kleedt eerder verkracht? of zijn we gewoon nog niet toe aan 'maagdelijke' hoofddoekjes verkrachten, als kaasie?
blijf van mijn lijf huizen worden overspoelt met vrouwen die een man hebben die denkt zoals die smeerpijp van een zogenaamd welbespraakte imaam.
Vandaar dat 75% van de schandknapen marokkanen zijnquote:Op maandag 14 september 2009 05:26 schreef Ghaazi het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in de woorden van de sjeich. Hoe uitdagender en bloter gekleed, hoe meer aanrandingen.
Ook dit moet je aan kunnen tonen met harde cijfers.quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Vandaar dat 75% van de schandknapen marokkanen zijnlopen er altijd bij als een stel nichten
antwoord: Georganiseerde religiequote:Op woensdag 16 september 2009 03:50 schreef AndreaW het volgende:
Wie geeft gvd mannen het recht een vrouw te verkrachten ook als ze naakt loopt .. die vrouw is dan niet gezond bezig .. Maar dat geeft geen enkele man het recht iemand te verkrachten .. Hou gvd je hormonen in controle .. Ik ga mezelf niet in een vaatdoek hullen .. zodat mannen oooooooooooh ze geil kunnen worden met het aanzien van en vrouw.... FLIKKER OP!!! Stelletjes ... beesten denk ik dan maar.. !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |