Buurmannnnnnnnnnnnquote:
Afvallen bedoel je.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:36 schreef sticky-wicked het volgende:
Ze geeft iig toe dat ze wil opvallen, ben benieuwd...
Ah dankjewel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:43 schreef sticky-wicked het volgende:
Na de reclame pas komt hij weer aan de beurt.
Wendy bedoelt hijquote:
Ik heb alleen wijn en kan geen zoutjes in huis vindenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb AH ambachtelijke chips met zeezoutlekker en niet zo zout.
OT: ik vond haar wel goed, maar wel saai.
quote:
dat dacht ik ookquote:
Omdat het veel te musical-achtig overkomt zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:09 schreef tong80 het volgende:
Gedurfd om in het Nederlands te zingen.
Hoe zo foute keuze ?
Ze zong goed heeft een mooie uitstraling.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het veel te musical-achtig overkomt zo.
Ze doet toch auditie als Popstar? Nu kan ze zo in K3. Maar da's een ander programma.
Dat deed de jury toch juist?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zong goed heeft een mooie uitstraling.
Al zingt ze uit het telefoonboek. Je moet iemand niet beoordelen op het nummer maar op de potentie die er inzit.
Waar koopt hij trouwens die T-Shirts ?quote:
Die laat hij maken!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar koopt hij trouwens die T-Shirts ?
Was dat die gast achter de piano?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef Karina het volgende:
Nou die gozer met zijn oorbel en te grote horloge vind ik helemaal niets, wat een piepstemmetje.
Ja die.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat die gast achter de piano?
Want mijn smaak was het niet, maar hij kón het wel! (Zo leek het in elk geval in dat korte stukje)
Omdat Maurice wil inschatten om hij hem na het optreden mee naar huis kan nemenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:31 schreef Karina het volgende:
Waarom wordt hij helemaal ondervraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |