oh lol, dat hoorde ik helemaal nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De dochter van Justine Pelmelay
Die had ook wel als Mystery Popstar gekund.
Verkeerde PI.quote:
Dus dat. Slaat echt nergens op. Wat is dat toch dat aso's meer vóór hebben op sociale deelnemers.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Mooi he, zo'n meisje dat het dan heel lief en goed opvat als de jury eigenlijk veel harder is dan tegen die beatboxkneus.
Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Man zit voetbal international te kijken grrr
Ik ook met flinke kritiekquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:14 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ik ook. Ik gun hem wel een afgang.
Ah, hij is afgegaan voor een miljoen kijkers ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Slaat echt nergens op. Wat is dat toch dat aso's meer vóór hebben op sociale deelnemers.
quote:
Das waar. Laat hem maar lekker beatboxen in Almere en omgeving.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Ah, hij is afgegaan voor een miljoen kijkers ofzo.
Nee, Amsterdam, ZO waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das waar. Laat hem maar lekker beatboxen in Almere en omgeving.![]()
of kwam hij daar niet vandaan? vooroordeel en zulks.
welke internetprovider heb jequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ok.. waarom de rest van het internet niet
ziggoquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
welke internetprovider heb je
Of Oost/WGMquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam, ZO waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee
Zeg! Wacht maar af, die gast kan eg wel zingen.quote:
quote:
kampvuurtje is in ieder geen probleemquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef beequeen het volgende:
Heeft Martine alleen maar een bos hout voor de deur of kan ze ook zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |