neequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef sticky-wicked het volgende:
Mensen toch, wat een vertoning. Maar misschien kan ze zingen?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef Psychonikeo het volgende:
ze kan het in ieder niet op dr buik schrijven.. dat kan ze niet zien
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef sticky-wicked het volgende:
Mensen toch, wat een vertoning. Maar misschien kan ze zingen?
ik gaf haar het voordeel van de twijfelquote:
quote:
nee ik ook niet, wanneer wordt het bekend? Als ze niet door zijn ofzo?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:36 schreef Psychonikeo het volgende:
ik vind die mystery dingen toch niet echt een toevoeging eigenlijk..
blijkbaar.. zoals je net hoorde moeten ze zich bekend maken als ze niet door gaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik ook niet, wanneer wordt het bekend? Als ze niet door zijn ofzo?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef Karina het volgende:
He? Ik snap het niet. Komt er nu geen nieuwe Mystery Popstar vanavond?
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef Karina het volgende:
ik snap het niet met je meequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef Karina het volgende:
vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoe kan je beton nou timmeren?
Dat stort je toch?
En jammer, geen mystery popstar vanavond.
En nog meer jammer dat die omhooggevallen krullenbol al die veren in zijn reet kreeg.
en verder geen arrogante pislul?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die acteur/presentator/zangerVond zijn stem eigenlijk niet geweldig.. maar ach
Nee. Gewoon goed zelfverzekerd en dat mag best in zijn gevalquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en verder geen arrogante pislul?
en dat terwijl je zijn stem niet helemaal geweldig vond? hmm ok..quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee. Gewoon goed zelfverzekerd en dat mag best in zijn geval.
Nee, vanwege zijn sterke uitstraling en hij lijkt me een sympathiek persoon. En hij ziet er goed uit. Dan mag je best zelfverzekerd zijn. Anders kom je er sowieso niet in die wereld.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dat terwijl je zijn stem niet helemaal geweldig vond? hmm ok..
Denk je echt serieus dat je daar 10 minuten mee kan praten zonder dat het over hem gaat?
sympathiek? Hij denkt alleen maar aan zichzelf volgens mij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, vanwege zijn sterke uitstraling en hij lijkt me een sympathiek persoon. En hij ziet er goed uit. Dan mag je best zelfverzekerd zijn. Anders kom je er sowieso niet in die wereld.
Ik ook!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:48 schreef NoNickOne het volgende:
Ik dacht in die compilatie met mistery popstars die nog moeten komen Rebecca te zien/horen?
Ik vond het ook een vreemd gebeurenquote:Op zondag 13 september 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
Weet er nou iemand hoe het zit met die mystery popstars?
Want ik snap er geen bal meer van. Je zag in dat stukje met de diverse mystery popstars er veel meer langs komen dan er nu geweest zijn en zoveel auditierondes komen er toch niet meer?
Vond het ook een leukertje en niks arrogantquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een gezeur hier om die zogenaamd arrogante houding, zeg. Ik kon er echt niets onaangenaams aan ontdekken.
Juistem, ik vond hem niet arrogant.quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net sbsgemist gekeken, maar vond ook dat Bart een zeer verfrissende auditie deed hoor. Een tikkeltje arrogantie kan helemaal geen kwaad. Het heet zelfverzekerdheid.
Ik ook niet. Vond het wel een leuke knul. Presenteren kon ie welquote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef verleiding het volgende:
[..]
Juistem, ik vond hem niet arrogant.
Oh my lord, wanneer zijn we van hem verlost.quote:Op donderdag 17 september 2009 06:15 schreef female81 het volgende:
Heeft iemand nog opgelet tijdens de reclameblokken?
André Pronk blijkt iets overgehouden te hebben aan zijn optredens bij Popstars. Een heuse Jamba-reclame. Je kunt zijn hinnik-lach nu als ringtone bestellen.
Chips met dipsaus graagquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef MissJ het volgende:
Vanavond![]()
* nu eerst even naar de AH om wat lekkers te scoren*
Thanksquote:Op donderdag 17 september 2009 18:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, morgen de laatste auditieronde.
.
Ik heb Bugles, is dat goedquote:
Met vier MP's dusquote:Op donderdag 17 september 2009 18:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, morgen de laatste auditieronde.
En over de André Pronk ringtone: lijkt me een slimme zet. Het type persoon dat ringtones bestelt, zal ook vast in een deuk kunnen liggen van André Pronk.
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:30 schreef BVO het volgende:
Dat begin al. Ik voel me soms zo een tokkie dat ik hiernaar kijk.
Haha herkenbaar, vooral met dat aftellen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:30 schreef BVO het volgende:
Dat begin al. Ik voel me soms zo een tokkie dat ik hiernaar kijk.
ook goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb Bugles, is dat goed![]()
Nog 8 minuten
Ja zij heeft toch 4 kinderen ofzo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Die Rachel uit Nieuw Vennep heeft vorig jaar ook meegedaan toch?
Mooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Die Rachel uit Nieuw Vennep heeft vorig jaar ook meegedaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |