Ik heb ook heel lang getwijfeld en ben nu blij dat ik ze toch genomen heb (hele lage dosis). Het lost niks op, maar het geeft wel een extra steuntje in de rug.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:58 schreef DaneV het volgende:
TVP.. Heb zelf Lexapro voorgeschreven gekregen maar heb gezegd dat ik er nog even over na wil denken. Zit nog enorm te twijfelen of ik eraan wil of niet. Over 1,5 week heb ik weer een afspraak.
Aan de ene kant; ik ben niet zwaar depressief en kan nog redelijk functioneren (hoewel alles veeel moeilijker gaat dan vroeger). Aan de andere kant; ik loop nu al bijna 3 jaar te tobben en ik zou nu onderhand toch wel eens van die angst/depressie/vermoeidheidsklachten af willen
en de bijwerkingen dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb ook heel lang getwijfeld en ben nu blij dat ik ze toch genomen heb (hele lage dosis). Het lost niks op, maar het geeft wel een extra steuntje in de rug.
Sterkte en succes!
De bijwerkingen vallen bij mij echt heel erg mee. Ik gebruik een lage dosis sertraline, een AD waarbij gewichtsverandering niet vaak als bijwerking wordt genoemd. Over andere AD kan ik daar niks over zeggen.quote:Op maandag 4 januari 2010 03:20 schreef powerlessness het volgende:
[..]
en de bijwerkingen dan?
ik ben vooral benieuwd naar verandering gewicht en slapen
Ik begrijp je verhaal niet precies, maar volgens mij heb je het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden? Ik zou daar toch met *betreffende personen/instanties* mee praten, dat aangeven. Dan loop je in elk geval niet met de frustraties rond en misschien kunnen zij je uitleggen waar ze precies mee bezig zijn, zit er logica achterquote:Op maandag 4 januari 2010 08:50 schreef ScarFace- het volgende:
Sorry voor mn onduidelijke verhaal hoor.
Heb geprobeert het nog een beetje kort te houden.
Ik ben na 8 jaar tobben met medicatie begonnen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:58 schreef DaneV het volgende:
TVP.. Heb zelf Lexapro voorgeschreven gekregen maar heb gezegd dat ik er nog even over na wil denken. Zit nog enorm te twijfelen of ik eraan wil of niet. Over 1,5 week heb ik weer een afspraak.
Aan de ene kant; ik ben niet zwaar depressief en kan nog redelijk functioneren (hoewel alles veeel moeilijker gaat dan vroeger). Aan de andere kant; ik loop nu al bijna 3 jaar te tobben en ik zou nu onderhand toch wel eens van die angst/depressie/vermoeidheidsklachten af willen
Dank, ik heb dit ook besloten.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik begrijp je verhaal niet precies, maar volgens mij heb je het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden? Ik zou daar toch met *betreffende personen/instanties* mee praten, dat aangeven. Dan loop je in elk geval niet met de frustraties rond en misschien kunnen zij je uitleggen waar ze precies mee bezig zijn, zit er logica achter.
Succes!
Het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen, maar wanneer ben je begonnen? En voor welke reden heb je ze gekregen, als ik het vragen mag?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:41 schreef powerlessness het volgende:
@ Twizu
Thanks, denk dat sowieso de bijwerkingen idd heel erg verschillen, maar goed alle tips zijn welkom.
Maar over dat libido,tsja weet wat je wat bedoeld (had ik die link gisteravond ook maar gelegd )![]()
Arme kaboutertjes![]()
@ Murmeli
Ja ben toch maar begonnen........
Merk dat ik wel moe word als ik het s; avonds inneem dus dat is wel goed
Minder eetlust,geen honger gevoel,helemaal goed![]()
Gisteren en vandaag wel wat dizzy in hoofd,hartkloppingen bij inspanning en af en toe door de benen zakken.
Maar ja als dat alles is,dat heb je ook bij een griep
Verder ben ik wel nu benieuwd of ik toch verschil ga merken in mijn stemming aangezien ik ze voor een iets andere reden he gekregen,
Maar evengoed als je zo lang al onder spanning staat en niet slaapt word je vanzelf toch wel down denk ik ,zonder dat je het in de gaten hebt.
Op papier zetten: Doen!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dank, ik heb dit ook besloten.
Ik heb er een contactpersoon, weer iemand anders maarja, tis iig beter dan de balie vrouw oiddus daar ga ik eens een telefoontje naar wagen.
Voor de mensen daar is het misschien ook wat moeilijk om precies in te schatten wat mijn probleem is, ik zelf kan het beter op papier zetten misschien en zei kunnen beter wat meer doorvragen wat mij betreft.
Maarja het komt goed
Er zijn toch ook AD`s waar je van afvalt.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef Murmeli het volgende:
oh powerlessness ik lees dat je begonnen bent. Hoe gaat het? heb je last van bijwerkingen?
Ik ben wel aangekomen toen ik met de lexapro begon, maar was daarvoor (door de depressie en toen ik begon met citalopram door de bijwerkingen) dus op zich valt het wat dat betreft wel mee denk ik. er zijn AD's waar je veel meer van aankomt
1 januarie begonnen,toenm twijfelde ik al een week,maar dacht nog van anders stop ik er wel meer mee,maar nog langer wachten heeft ook geen zin.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:43 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen, maar wanneer ben je begonnen? En voor welke reden heb je ze gekregen, als ik het vragen mag?
ja geen honger maar dat is alleen maar goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:26 schreef Burdie het volgende:
Hihi, dat slaperige herken ik wel. Bij mij werd het vanzelf minder.
Heb je verder nog bijwerkingen powerlessness?
En hoe gaat het met de rest hier?
hai,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:39 schreef Nune het volgende:
In m'n stukje iets verder boven staat welke medicatie ik gebruik, dit voor een depressie.
Die duizeligheid, warm voelen en suf/moe zijn herken ik van de paroxetine. Ook het gebrek aan eetlust merkte ik, maar ik ben altijd wel door blijven eten, ook al had ik er geen zin in. Voelde me toch wel erg ongezond als ik het niet deed haha.
oh gefeliciteerd met je zwangerschapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:53 schreef Cantare het volgende:
Ik (former AncientSound) ben nu zwanger en moet daarom met de mirtazapine stoppen. Citalopram mag ik blijven slikken. Gisteren ben ik begonnen met een half pilletje (ik slikte een hele van 15 mg), begin volgende week ga ik het zonder doen. Ben benieuwd of ik er veel van ga merken.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:53 schreef Cantare het volgende:
Ik (former AncientSound) ben nu zwanger en moet daarom met de mirtazapine stoppen. Citalopram mag ik blijven slikken. Gisteren ben ik begonnen met een half pilletje (ik slikte een hele van 15 mg), begin volgende week ga ik het zonder doen. Ben benieuwd of ik er veel van ga merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |