Ik kan er niet mee in gaan en mee instemmen dat je per se hem kiest het is zeer diep triest dat je niet op een normale partij kan stemmenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hij is net zo min mijn leider als Mohamed dat is. Hoe vreemd het voor je Meki oren ook is wellicht, of je Meki ogen (het blijft immers internet), ik heb een eigen mening, en die verschilt nou eenmaal niet veel van de PVV, en daarom stem ik er op.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze dat niet hardop zeggen want anders krijgen ze te maken met de rechtbank
De moslims die ik ken zeggen dat het niet verplicht is maar een vrije keuze voor de vrouw. Vreemd...quote:Jij wilt dat niet inzien omdat jij geen moslim bent, Hoofddoek is verplicht voor moslima's.
Kan je eens met een eigen mening komen ipv PVV en racisme.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij ziet alles in de bril van Wilders logisch, want hij is leider en die wil je niet kwetsen
In Nederland zal ie niet verboden worden, daarom is de klimaat hier nog ok en voelen de Nederlandse moslims zich niet gediscrimineert, enkel tot ZPVV aan de macht komtquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
[..]
Europa is geen land, en jij leeft in Nederland (?) waar de hoofddoek niet verboden is. Aanpassen of opdonderen?
Dat is geen argument. Dat kan je ook zeggen van die meiden die in eerste instantie op school verplicht werden om een hoofddoek te dragen, die konden de hoofddoek ook af doen na schooltijd. Dan was het hele verbod niet nodig geweest. Een onzinnig argument dus.quote:
Ach, Wilders kan wel tegen een stootje, al volgt er wel gauw aangiftequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij ziet alles in de bril van Wilders logisch, want hij is leider en die wil je niet kwetsen
Ik zie jullie niet als ongelovigen maar als respectvolle medelanders.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:35 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kan je eens met een eigen mening komen ipv PVV en racisme.
Jij als handelsman moet toch geld kunnen verdienen van die ongelovige Nederlanders?
Doe je best eens en verras me!
En die werden voor het verbod wel massaal gedragen? En waar staat in hun heilige boeken dat ze dat verplicht moeten dragen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Keppeltjes en kruisjes en pentagrammen mogen ook niet meer openlijk gedragen worden.
Dat is hun versie van de hoofddoek dus het raakt ze net zo goed.
Oké dan Meki, je hebt me overtuigd. Bij de volgende verkiezingen zal ik stemmen op de PvdA en je geen strobreed meer in de weg liggen, wellicht laat ik me zelfs wel bekeren tot Islam. Eerder als dat krijg ik je toch niet blij (en je broeders met je).quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee in gaan en mee instemmen dat je per se hem kiest het is zeer diep triest dat je niet op een normale partij kan stemmen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
In Nederland zal ie niet verboden worden, daarom is de klimaat hier nog ok en voelen de Nederlandse moslims zich niet gediscrimineert, enkel tot ZPVV aan de macht komt
Wat zijn Wildersstemmers dan, behalve racisten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie jullie niet als ongelovigen maar als respectvolle medelanders.
excl. Wilddersstemmers
Nee, het is hypocriet dat een stel mutsen andere meiden bedreigt, mishandeld en beledigd omdat zij het niet verplicht vinden om een hoofddoek te dragen en toch een goede moslima te zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar je mag vrouwen die in de islam geloven het wel opdringen om geen hoofddoek te dragen door middel van een verbod? Hypocriet!
De school verplichtte die hoofddoeken????????quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Dat kan je ook zeggen van die meiden die in eerste instantie op school verplicht werden om een hoofddoek te dragen, die konden de hoofddoek ook af doen na schooltijd. Dan was het hele verbod niet nodig geweest. Een onzinnig argument dus.
Toch is het niet zo, dat zeggen ze enkel maar maar de verborgen boodschap is vrijwel duidelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]Nee dat totaalverbod is er juist omdat ze willen dat iedereen gelijk behandeld wordt. Een beetje paranoia zoals je het zo stelt.
[..]
De moslims die ik ken zeggen dat het niet verplicht is maar een vrije keuze voor de vrouw. Vreemd...
Oh ja hoor. Zoals gezegd mijn gehele schoonfamilie draagt een kruisje, wat joodse vrienden dragen een keppeltje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
[..]
En die werden voor het verbod wel massaal gedragen? En waar staat in hun heilige boeken dat ze dat verplicht moeten dragen?
Onwetend en dom en niks geleerd van de geschiedenisquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat zijn Wildersstemmers dan, behalve racisten?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie jullie niet als ongelovigen maar als respectvolle medelanders.
excl. Wilddersstemmers
Je bestudeerd de Koran, of je interpreteert de Koran, daar zit aardig verschil in Meki?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch is het niet zo, dat zeggen ze enkel maar maar de verborgen boodschap is vrijwel duidelijk
In de Koran staat dat het verplicht is, ik bestudeer de koran in het Arabisch.
Niqaab is verplicht maar een hoofddoek is ook ok..
Iedereen zijn eigen leven, de mensen die jij kent zijn er denk ik niet op de hoogte dat het in de Koran staat. Ik denk als zij de Koran bestuderen dat zij erachter komen. maar dat terzake.
Zal ik je alsnog de Koran vers geven waar het duidelijk staat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Zoals gezegd mijn gehele schoonfamilie draagt een kruisje, wat joodse vrienden dragen een keppeltje.
Allemaal omdat ze dat "moeten" (waar dat precies staat weet ik niet, ben niet gelovig)
Wel typisch dat mijn moslim-vrienden juist zeggen dat een hoofddoekje niet verplicht is.
Dat is nu eenmaal eigen aan een democratie, dat je kan stemmen op een partij die het beste aanleunt bij jouw standpunten, zonder dat je aan iemand verantwoording moet afleggen of zonder dat iemand jou daarbij een strobreed in de weg kan leggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee in gaan en mee instemmen dat je per se hem kiest het is zeer diep triest dat je niet op een normale partij kan stemmen
Geef me je pols maar dan, dan tatoeëer ik meteen een serienummer er in en hijs ik je in een krijtstreepjes pak, waarna je van mij gratis een reisje maken mag.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Onwetend en dom en niks geleerd van de geschiedenis
Welke geschiedenis?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
De man is afgestudeerd theoloog, Arabie-expert en prakkiserend moslim.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch is het niet zo, dat zeggen ze enkel maar maar de verborgen boodschap is vrijwel duidelijk
In de Koran staat dat het verplicht is, ik bestudeer de koran in het Arabisch.
Niqaab is verplicht maar een hoofddoek is ook ok..
Iedereen zijn eigen leven, de mensen die jij kent zijn er denk ik niet op de hoogte dat het in de Koran staat. Ik denk als zij de Koran bestuderen dat zij erachter komen. maar dat terzake.
Ik bewonder je om je zelfkennis..quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |