Demolition mensen gebruiken dan ook geen thermietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoezo vloeit wat weg. Denk je niet dat speciaal-thermiet, dat makkelijk door staal heen zou gaan, de kolommen niet op zn minst zou verzwakken. Hoezo zou nano-themiet zijn doel niet halen als je het aanbrengt in lange strippen en dat aanbrengt in een gebouw? Wat gebruiken die zg. demolition-men/women bij het neerhalen van gebouwen dan. Vloeit bij hun de thermiet dan ook weg en mist het zijn doel?
Kom alsjeblieft niet met die vrijeval en geen weerstand bullshit aanzetten... Dat is al zo vaak behandelt en weerlegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Okay. we gaan ervan uit dat vliegtuigbrandstof alle stalen kolommen in een 100-verdiepingen tellende hoge gebouw heeft verzwakt. En dat daardoor dat gebouw in mekaar is gezakt. Maar leg eens uit, als jij de 'pancaking theory' (officiele van NIST) aanhangt en daarin gelooft. Waarom heeft elke verdieping dat bij het ineenstorten de onderste verdieping moest raken, en die weer hoeft moeten doen begeven. Dat dit proces géén vertraging bij het ineenstorten heeftt gegeven? 100 verdiepingen ofzo zijn in vrije val-snelheid ineengezakt. Zonder vertraging en netjes. Hoe is dat mogelijk?
Nou humor me. Omdat je troefertjes haat en niet wil dat zij komen aan jouw geloof en veilige warme gevoel dat jij krijgt van de overheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kom alsjeblieft niet met die vrijeval en geen weerstand bullshit aanzetten... Dat is al zo vaak behandelt en weerlegt.
Als jij dat over mij wil geloven, veel plezier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou humor me. Omdat je troefertjes haat en niet wil dat zij komen aan jouw geloof en veilige warme gevoel dat jij krijgt van de overheid.
Dankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef oompaloompa het volgende:
ut het rapport:
The analyses of the video (both the estimation of the instant the roofline began to descend and the calculated velocity and acceleration of a point on the roofline) revealed three distinct stages characterizing the 5.4 seconds of collapse:
* Stage 1 (0 to 1.75 seconds): acceleration less than that of gravity (i.e., slower than free fall).
* Stage 2 (1.75 to 4.0 seconds): gravitational acceleration (free fall)
* Stage 3 (4.0 to 5.4 seconds): decreased acceleration, again less than that of gravity
This analysis showed that the 40 percent longer descent time—compared to the 3.9 second free fall time—was due primarily to Stage 1, which corresponded to the buckling of the exterior columns in the lower stories of the north face. During Stage 2, the north face descended essentially in free fall, indicating negligible support from the structure below. This is consistent with the structural analysis model which showed the exterior columns buckling and losing their capacity to support the loads from the structure above.
Dan moet je toch eens een stuk beter naar de beelden kijken. Die data klopt nml met dat model met die 'rare berekeningen'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Zegt mij niets.
Als je iets zou laten vallen vanaf het hoogste punt van een van de twin-towers zou dat met 9.5 sec. ofzo de grond raken. En dat zou dan zonder weerstand zijn. NIST zegt zelf dat hun 'pancaking theory' inhoudt dat elke etage de onderste heeft doen begeven tijdens het ineenstorten. Dit gééft weerstand en vertraagd de ineenstroting van het gebouw. Toch is elke van de gebouwen ineengestort met vrije-val snelheid alsof elke etage geen weerstand te verduren had.
Dan moet je niet met rare berekeningen komen aanzetten alsof elk van de gebouwen in 3 delen ineen zijn gezakt. En dat elke deel 2sec. tijd won ofzo. Want de beelden liegen niet.
Daar gaat dat verhaal niet om denk ik. Er was weinig keus, en de mensen zochten een opluchting na Bush, en Obama kwam het beste over. Dit heeft ook te maken met wishfull thinking, oftewel iedereen wil zo graag dat het beter gaat, dat ze dergelijke woorden maar al te graag geloven. Liefde maakt blind, zeggen ze weleens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog een laatste vraagje en dan trek ik mij terug. Wie van jullie geloofden in Obama en zijn Bullshit tijdens zijn campagne? Hoeft niet te antwoorden even voor jezelf. Hoe goedgelovig ben je dan?
Ten eerste snap ik totaal niet hoe dit relevant is, ten tweede weiger je duidelijk op vragen en informatie in te gaan. Misschien bij jezelf even afvragen of dat een goed voorbeeld is van hoe je niet goedgelovig moet zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog een laatste vraagje en dan trek ik mij terug. Wie van jullie geloofden in Obama en zijn Bullshit tijdens zijn campagne? Hoeft niet te antwoorden even voor jezelf. Hoe goedgelovig ben je dan?
Eerst langzamer dan vrije val, daarna bijna vrije val en daarna weer langzamer dan vrije val.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
ontleed jij dan effe in klare hollandse taal wat daar staat van het NIST over vrije val.
Bron?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Sterker nog, het enige geval uit de geschiedenis van de luchtvaart waarin de zwarte doos is "vernietigd".
Die dingen zijn sterker dan een tank, klopt gewoon geen kont van.
Als dat openlijk en alom bekend is, zal het je weinig moeite kosten om dit even te onderbouwen. Geef eens een voorbeeld van een vliegtuig dat buiten de ADIZ-zone is onderschept in die tijd. (Tip: er is maar 1 relevant erg bekende case (payne stewart) en dat spreekt je bewering net totaal tegen).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef mckok1 het volgende:
oh maar dit is wel enigzins te onderbouwen hoor.
wat dacht je van het amerikaanse/canadees luchtcommando centrum NORAD
als een vliegtuig zijn transponder uitzet of al langer geen contact meer heeft met de grond of andere vliegtuigen wordt er vanaf een militaire luchthaven in de een stel gevechtvliegtuigen op het vliegtuig afgestuurd om te kijken wat er aan de hand is. er zijn in de omgeving van New York 15 van deze luchthavens. normaal duurt het maximaal 15 minuten om een vliegtuig te onderscheppen. tijdens de aanslagen vlogen er totaal 90 minuten gekaapte vliegtuigen rond. NORAD heeft het kunnen presteren om GEEN 1 vliegtuig de onderscheppen. GEEN 1!!!
Onzin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef mckok1 het volgende:
norad zorgt voor een veilig luchtruim in noord amerika. elk jaar komt er ongeveer 100 keer voor dat een vliegtuig onderschept moet worden. zij hebben al deze vliegtuigen binnen het gestelde kwartier onderschept. dit zijn feiten!!!
De campagneleugens waren dit keer niet voor de poes. Hij zou op dag 1 in office de troepen beginnen terug te trekken, hij zou een einde maken aan lobbyisten in het Witte Huis, hij zou niet meer belastingen heffen, etc. Het klonk goed. Totdat hij Geithner als Treasury Secretary instelde, etc etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je zo slecht op de hoogte bent van de feiten, waarom post je dan überhaupt hier? Of wil je met opzet verwarring en leugens verspreiden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef gorggg het volgende:
[..]
Onzin.
Norad keek enkel naar de AZID-zones. (Vliegtuigen die van buiten N-Amerika komen en N-Amerika binnen willen vliegen.). Binnen de AZID-zones keken ze niet (FAA is hier de baas). En onderscheppingen zoals op 9-11 kwamen nooit voor, werden zo goed als niet geoefend en er waren geen werkbare procedures voor. De enige vergelijkbare case (Stewart Payne) werd na 1u20min onderschept en dit vliegtuig zette zijn transponder niet af. Het werd daarenboven onderschept door een niet-Norad vliegtuig (dat toevallig in de buurt was).
Dat zijn de feiten.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
ontleed jij dan effe in klare hollandse taal wat daar staat van het NIST over vrije val.
Was dit wat je bedoelde?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Eerst langzamer dan vrije val, daarna bijna vrije val en daarna weer langzamer dan vrije val.
Die slappe tegenstrijdige uitleg legt niet uit hoe WTC7 neerkomt, zonder geraakt te zijn door vliegtuigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Was dit wat je bedoelde?
Hoe nu verder?
vrije val is vrije val. als je binnen de tijd van een vrije val, een tijd langzamer valt, dan is er vertraging.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Was dit wat je bedoelde?
Hoe nu verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |