quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:40 schreef freecell het volgende:
Ho, ik gooide hem dicht!
Borstvoeding deel 56
101 redenen om borstvoeding te geven![]()
Handige en betrouwbare sites:
tip! http://www.borstvoeding.com (Borstvoeding.com biedt een keur aan informatie over borstvoeding verzorgd door een team van gerenommeerde borstvoedingsdeskundigen en moeders met borstvoedingservaring.)
tip! http://www.borstvoedingsforum.nl (Het Borstvoedingsforum is een initiatief van de Samenwerkende Borstvoeding Organisaties.)
tip! Kellymom.com, breastfeeding and parenting (engelstalige site, met zeer uitgebreide informatie).
Nursingtwo (engelstalige site over tandemvoeden (meerdere kindjes aan de borst) en voeden tijdens de zwangerschap)
Medicijnen en borstvoeding
Protocol borstvoeding prematuren
Borstvoedings organisaties:
Vereniging Borstvoeding Natuurlijk
La Leche League
Beide organisaties hebben een telefonische informatiedienst.
Directe links naar veel voorkomende vragen/problemen:
Het belang van goed aanleggen
Tepelproblemen
Spruw
Spruwbehandeling
Kolven
Bewaren, vervoeren en opwarmen van moedermelk; je kolf schoonhouden
Regeldagen
Verstopte melkkanaaltjes en borstontsteking
Borstontsteking te lijf
Borstvoeding en de wet
Telefoonnummer Avent: 0900 101 101 5
Al je vragen en opmerkingen over kolven: Het kolftopic
En ik vroeg dus:
[..]

Open er één zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef Gits het volgende:
[..]
Is er ook een anti-borstvoedings topic in de buurt???![]()

Kreeg er wel de neiging toe toen ik die openingspost zag.quote:

borstvoedingsmaffia zit in je hoofdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:51 schreef Gits het volgende:
[..]
Kreeg er wel de neiging toe toen ik die openingspost zag.
Borstvoedingsmaffia wordt dat ook wel genoemd.

In juniquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pvoess
Wanneer ben je gestopt met voeden? Ik was na een maand echt wel helemaal opgedroogd, gaf geen druppel meer.
Ik zit er aan te denken om ook contactpersoon bij de vbn te gaan worden, maar twijfel nog omdat ik best wel een beetje een betweter kan zijn..vraag me af of het me lukt om niet te drammen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>

Ik heb het wel gelezen, de baby moet een grote hap nemen, het hele tepelhof moet in de mond genomen worden en de tepel moet tot op het zachte gedeelte van het gehemelte komen, de lippen moeten naar buiten gekruld zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Twinkly heb jij je ook goed ingelezen over hoe je je kindje goed aanlegt. Dat is echt heel belangrijk!

Ik ben even opzoek naar een filmpje voor je, even geduld, komt goed!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:36 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen, de baby moet een grote hap nemen, het hele tepelhof moet in de mond genomen worden en de tepel moet tot op het zachte gedeelte van het gehemelte komen, de lippen moeten naar buiten gekruld zijn.
Maar ik denk dat het echt doen nog steeds moeilijk is, ik kan het me nog niet zo goed voorstellen. Kan ik het beste daar ook iets over in het geboorteplan zetten?

Idem hier, heb al van LLL-vrijwilligster het aanbod gekregen om in de opleiding te stappen, ze vonden het wat voor mij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zit er aan te denken om ook contactpersoon bij de vbn te gaan worden, maar twijfel nog omdat ik best wel een beetje een betweter kan zijn..vraag me af of het me lukt om niet te drammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |