Die zal binnenkort ook wel herdacht worden door de aanhang...quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ah! Weer een Hooligan van Feyenoord, ze beginnen wel vroeg
Jammer dat dat vaak nogal tegenvaltquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Stelletje laffe etters. Die zullen hun portie nog wel krijgen, hoogstwaarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik hoop dat 't manneke de zoon is van Big Frank, die klaart dat klusje wel even.
Ik hoop dat 't manneke de zoon is van Big Frank, die klaart dat klusje wel even.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Even ter aanvulling, ze zijn ZIELIG!
Ze mogen van mij het volgende krijgen:quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:36 schreef Silven het volgende:
Wat een vuile kankerhonden. Hoop dat ze nog flink aangepakt gaan worden laffe flikkertjes.
Ik verwacht eigenlijk iets ernstigers maar dat gaat tegen de principes van FOK! in.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
is er al een update dat ze het ziekenhuis ingeslagen zijn?
ik heb nooit wat gezegd in welke staat ze dan nog zijn als ze er zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk iets ernstigers maar dat gaat tegen de principes van FOK! in.
Geenstijl is altijd kut geweest, in ieder geval kunnen ze niet tippen aan het grote FOK!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Ezio het volgende:
Zo zie je maar wat voor een kutsite Geenstijl is. Hoelang staat dit nu al online? en nog hebben die luie flikkers de dader niet gevonden
Als ze afgevoerd worden naar het ziekenhuis zijn ze meestal in zo'n staat dat ze nog bewegenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ik heb nooit wat gezegd in welke staat ze dan nog zijn als ze er zijn
ja ok daar heb je een goed punt maar valt het open en dicht doen van de ogen ook onder bewegen danquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als ze afgevoerd worden naar het ziekenhuis zijn ze meestal in zo'n staat dat ze nog bewegen
Eigenlijk wel maar laten we hopen dat dit dan gebeurd net voor dat ze het ziekenhuis binnen komen en nog een paar andere dingen. Meer zeg ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ja ok daar heb je een goed punt maar valt het open en dicht doen van de ogen ook onder bewegen dan?
De NAW gegevens van de dader waren bijna gelijk bekendquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Ezio het volgende:
Zo zie je maar wat voor een kutsite Geenstijl is. Hoelang staat dit nu al online? en nog hebben die luie flikkers de dader niet gevonden
In gesprektoon.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef Japsnars het volgende:
Heeft iemand hem al geprobeerd te bellen? (Het dadertje)
Scheld hem uit en geef even deze link door! Dat zal hem leren, deze kut hooligan!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef Japsnars het volgende:
Heeft iemand hem al geprobeerd te bellen? (Het dadertje)
Nee joh die flikkertjes durven hun huis niet meer uitquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
is er al een update dat ze het ziekenhuis ingeslagen zijn?
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat veel Nederlanders niet terugmeppen tegen Marokkanen... Als je aangevallen wordt door dat tuig en je mept terug dan komen er 20 de hoek omzetten om eerwraak te nemen. Dat doet dat kamptuig ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom laat dat mannetje zich pesten dan? Hij ziet er ook niet bepaald tenger uit ofzo. Een linkse en een rechste en die kampjosti's doen het nooit meer.
Het was ook sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De NAW gegevens van de dader waren bijna gelijk bekend
En houdt allemaal eens op met zo erg haten op geenstijl, al die onzinnige argumenten waarom geenstijl kut zou zijn
Precies, jij weet tenminste hoe de wereld in elkaar steekt, hulde!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat veel Nederlanders niet terugmeppen tegen Marokkanen... Als je aangevallen wordt door dat tuig en je mept terug dan komen er 20 de hoek omzetten om eerwraak te nemen. Dat doet dat kamptuig ook.
Omdat hij gewoon een normale zachtaardige jongen is waarschijnlijk? In tegenstelling tot die kutkampertjes....quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom laat dat mannetje zich pesten dan? Hij ziet er ook niet bepaald tenger uit ofzo. Een linkse en een rechste en die kampjosti's doen het nooit meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |