misschien dat het net zo gaat als bij de stippen op mijn lieveheersbeest?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:25 schreef mmascha het volgende:
[..]
Zo heb ik er eigenlijk nog nooit naar gekeken. Wel lastig met die witte stippen erop. Dat lukt mij niet netjes denk ik. Dat jurkje moet nog wel gaan. En dan moet je alles nog aan elkaar naaienDat vind ik toch geen leuk klusje.
ah, mooi zoquote:Op woensdag 4 november 2009 22:56 schreef E.T. het volgende:
Magic ring is gelukt![]()
Het blijft gepriegel en gepruts.. Maar het is idd wel mooier
Oke, dat is n handige tip, morgen ook eens mee gaan klooienquote:Op donderdag 5 november 2009 11:43 schreef trui het volgende:
ik heb inmiddels van mijn goeroespuuglokje
vernomen dat als je door 2 lusjes tegelijk haakt je haakwerk er aan beide kanten hetzelfde uitziet.
en ik merk al doende dat 't ook veel steviger en mooier wordt zo.
Heb al afgehechtquote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef trui het volgende:
![]()
maar een klein stukje openmaken is hopelijk genoeg?
eindresultaat komt er nietquote:Op donderdag 5 november 2009 21:54 schreef mijsje het volgende:
wat jammer ET... maar inderdaad, als de hele arm maar 6 steken rondom is... oeh, das krap...
ik ben benieuwd naar het eindresultaat...
Heb je een linkje naar het patroon? Of issie uit een boekje ofzo?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef E.T. het volgende:
met 6 steken krijg ik m'n vinger niet meer in het midden en dan zit je dus in het wilde weg bijna te prikken. Had al een paar keer een steek van de 'overkant' te pakken erbij..
En zo nog een arm en 2 benen..Daar ben ik te ongeduldig voor
![]()
Ik ga wel weer blokken haken ofzo
nou, daar ben ik ook achter gekomen inderdaad. ik had eerst een paar haaknaalden van Wibra, maar daar hadden ze de 3.5 niet, die ik later toch nodig bleek te hebben. dus die heb ik elders bij een speciaalzaak alsnog aangeschaft, maar wie schetste mijn verbazing toen ik ontdekte dat die echt een stuk dikker bleek te zijn dan de 4.0 haaknaald van de Wibra!quote:Op maandag 14 september 2009 09:38 schreef Pandora73 het volgende:
Dan doet de Wibra het dus fout, maar bedankt voor de opheldering!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef trui het volgende:
neehoor!kuch, ja, het verspringt wel zichtbaar, maar zo'n kind ligt toch nog veel op z'n achterhoofd, toch?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |