Ik ben (al twee keerquote:Op maandag 23 november 2009 12:53 schreef trui het volgende:
joh je moet gewoon beginnen hoor, niet alleen lapjes! veel leuker als je meteen resultaat hebt.
voor die amigurumi dingen heb je toch vrijwel alleen maar vasten nodig.ok, en je moet kunnen meerderen/minderen.
Ik weet niet, het is alweer een tijd geleden dat ik er ben geweest. Misschien dat iemand anders het weet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:52 schreef trui het volgende:
[..]
is die er nog dan? ik dacht dat die weg was! dat vond ik juist zo shocking, dat er geen een echte wolwinkel meer in Utrecht zit. maar ik hoop van harte dat ik me vergis!
Ja, die is er nog hoor! Daar wilde ik vandaag voor een haaknaald naartoe gaan, maar had toch geen zin in de pauze..quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:52 schreef trui het volgende:
[..]
is die er nog dan? ik dacht dat die weg was! dat vond ik juist zo shocking, dat er geen een echte wolwinkel meer in Utrecht zit. maar ik hoop van harte dat ik me vergis!
hmmm, een naadloze hoop gebreid, heb je daar een foto van?quote:Op woensdag 25 november 2009 08:24 schreef Muck het volgende:
Ik heb op die manier een hoop (naadloze) gemaakt
haha, best een essentieel woord vergeten jaquote:Op woensdag 25 november 2009 09:27 schreef trui het volgende:
[..]
hmmm, een naadloze hoop gebreid, heb je daar een foto van?![]()
jaaaa!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef Wampi het volgende:
Ja, die is er nog hoor! Daar wilde ik vandaag voor een haaknaald naartoe gaan, maar had toch geen zin in de pauze..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |