zonde is dat zegquote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
die vergeet ik steeds![]()
die link van mij zitten trouwens erg veel dode links tussen
En ik neem bij deze aan dat je je online-winkel hebt geopend?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef trui het volgende:
ik heb gisteren 't eendje van het patroon van spiegelei gemaakt, niet moeilijk en heel leuk:
[ afbeelding ]
nog even alle diertjes bij elkaar. 't schildpadje wacht ook nog op oogjes. ik hoop dat ze vandaag bij de post zitten.
[ afbeelding ]
Bedoel je die fourniturenzaak in Utrecht die zeg maar waar de markt normaal is in het steegje tussen de Douglas en Ici Paris XL en waardoor je naar Oudegracht kan lopen? Zo ja, leuk zaakje is datquote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef trui het volgende:
er zijn tegenwoordig niet meer zo heel veel gewone brei/wolwinkels, helaas, dus dat is even goed zoeken. in utrecht zit bijv. een fourniturenzaak die ook een kast vol bolletjes katoen heeft, en ook diverse maten haaknaalden. maar ook bij hele gewone winkels als wibra of zeeman vind je vaak nog wel een hoekje met wol/katoen. er zijn wel veel webshops waar je wat meer keus hebt, zie bijv. hobbydoos.nl waar ook in de openingspost naar gelinkt wordt. ik haak tot nu toe zo'n beetje alles met naald 3,5, en garen dat een combinatie is van katoen en lycra. vaak staat bij het type garen al een haaknaald of breipen-maat aangegeven (al is dat niet zo heel strikt). maar zie een stukje hierboven, diverse merken blijken niet altijd precies dezelfde standaard te hanteren...!).
Die is leuk inderdaad, maar op de Lijnmarkt zit een grotere winkel met erg veel garens, en ook veel naalden enzo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bedoel je die fourniturenzaak in Utrecht die zeg maar waar de markt normaal is in het steegje tussen de Douglas en Ici Paris XL en waardoor je naar Oudegracht kan lopen? Zo ja, leuk zaakje is dat.
Tof, ga ik dan ook een keer langs.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Die is leuk inderdaad, maar op de Lijnmarkt zit een grotere winkel met erg veel garens, en ook veel naalden enzo.
is die er nog dan? ik dacht dat die weg was! dat vond ik juist zo shocking, dat er geen een echte wolwinkel meer in Utrecht zit. maar ik hoop van harte dat ik me vergis!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Pyttpytt het volgende:
Die is leuk inderdaad, maar op de Lijnmarkt zit een grotere winkel met erg veel garens, en ook veel naalden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |