ik rij in een gare - meganequote:Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef BereNDD het volgende:
mocht je je vaders trabant lenen?
TS reed suzuki Altoquote:
quote:
Wie weet had Floris-Jan al zoveel geld verdiend dat hij in de tussentijd zijn pa er in liet rijden..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:03 schreef postmortum het volgende:
hier de rest van het verhaal ik was met een paar vriendin gaan voetballen en opeens zag ik mijn buurtgenoot floris-jan in de auto van zijn pa terugkomen van de hoogtetraining. In de auto zaten nog 3 hockeyers en ik roep: hey floris-jan , wat leuk dat je vader je in zijn auto laat rijden.
Waarop de begint te roepen dat het zijn auto is en niet die van zijn vader, terwijl zijn vader er al 3 jaar in rijdt.
hoi floris-janquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie weet had Floris-Jan al zoveel geld verdiend dat hij in de tussentijd zijn pa er in liet rijden..
Beetje jammer dat je zo jaloers bent...
You funny...quote:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef Rosbief het volgende:
Wat maakt nou uit of de auto officieel van je ouders is of van jezelf?![]()
Ik heb meer respect voor Floris-jan in de Bentley van z'n pa dan voor een pauper in een Renault 5.
OF een lada.quote:
Nee, maar je moet ook niet tof gaan lopen doen met de spullen van een ander waar je zelf niks voor gedaan hebt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat wil je dan? Dat iedereen die zijn rijbewijs haalt direct een auto aanschaft?
Wat een onzin, er zijn genoeg rijke mensen die er nooit iets voor hebben gedaan (rijke familie, erfenis, getrouwd met een miljonair, lid van het koningshuis etc.), zijn dat dan ook paupers? Het gaat er toch om dat je op grote voet kunt leven, hoe je dat bereikt is van ondergeschikt belang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, maar je moet ook niet tof gaan lopen doen met de spullen van een ander waar je zelf niks voor gedaan hebt.
Maar dan is het van jezelf, inmiddels. Of aangetrouwd, voor mijn part. Dan nog vind ik het vrij fout, maar goed. Als je echter gaat pimpen met spul dat niet van jou is, ben je wel heel kansloos. Da's net zoiets als ergens een DB9 huren terwijl je normaal een Panda rijdt, en dan ineens naar één of andere snobistische rijkeluisbeurs gaan. Dan ben je een faker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat een onzin, er zijn genoeg rijke mensen die er nooit iets voor hebben gedaan (rijke familie, erfenis, getrouwd met een miljonair, lid van het koningshuis etc.), zijn dat dan ook paupers? Het gaat er toch om dat je op grote voet kunt leven, hoe je dat bereikt is van ondergeschikt belang.
Dan ben je idd een faker, vooral als je dan ook nog in een 2-paupers-onder-1-kap woning woont, dan leef je voor één dag boven je stand..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's net zoiets als ergens een DB9 huren terwijl je normaal een Panda rijdt, en dan ineens naar één of andere snobistische rijkeluisbeurs gaan. Dan ben je een faker.
onze 'koninklijke' bloedzuigers zijn ook bloedzuigerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan ben je idd een faker, vooral als je dan ook nog in een 2-paupers-onder-1-kap woning woont, dan leef je voor één dag boven je stand..
Maar als je zoals Floris-Jan die dikke bak gewoon dagelijks mag meenemen van pa dan hoort het gewoon bij je levensstijl, who cares dat hij zelf niet jaren lang heeft gewerkt voor die Bentley. Maxima heeft er toch ook weinig voor hoeven doen om in weelde te leven, behalve ketsen met de prins?
Mensen die hierover gaan zeiken zijn gewoon jaloers.![]()
Ja maar dan is het niet echt hequote:Op vrijdag 11 september 2009 20:20 schreef Electro-Worm het volgende:
hij kan hem toch hebben gekregen?
Ik heb nog nooit in mijn vaders auto geredenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb daarnet ook een stukje in de auto van mijn vader gereden
Alleen dat is geen Bentley
voor in real-life? hmmm ik twijfel. Floris-Jan is echt vreselijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heet liever Floris Jan dan Postmortum
Haha, JIJ HEBT NOG GEEN RIJBEWIJS!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn vaders auto gereden
Hahaquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Haha, JIJ HEBT NOG GEEN RIJBEWIJS!
Zijn er ook studenten die een aanbod van hun ouders afslaan omdat ze het liever zelf betalen?quote:Op zondag 13 september 2009 14:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Studenten die op kosten van ouders een kamer huren.
Neem godverdomme schrijflessen want dit lijkt nergens op. En wie gaat er nou met vrienden voetballen als je 17-18 bent, Dat doe je als je 10 bentquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:58 schreef postmortum het volgende:
als je net 18 bent en je rijbewiijs hebt![]()
hier de rest van het verhaal ik was met een paar vriendin gaan voetballen en opeens zag ik mijn buurtgenoot floris-jan in de auto van zijn pa terugkomen van de hoogtetraining. In de auto zaten nog 3 hockeyers en ik roep: hey floris-jan , wat leuk dat je vader je in zijn auto laat rijden.
Waarop de begint te roepen dat het zijn auto is en niet die van zijn vader, terwijl zijn vader er al 3 jaar in rijdt.
en dan net doen of die Bentley van jou is
Er zijn wel studenten die het aanbod niet krijgen, en vervolgens menen dat iedereen zoiets moet afslaan.quote:Op maandag 14 september 2009 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er ook studenten die een aanbod van hun ouders afslaan omdat ze het liever zelf betalen?
Dan maak je er toch FJ vanquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
voor in real-life? hmmm ik twijfel. Floris-Jan is echt vreselijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |