ik rij in een gare - meganequote:Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef BereNDD het volgende:
mocht je je vaders trabant lenen?
TS reed suzuki Altoquote:
quote:
Wie weet had Floris-Jan al zoveel geld verdiend dat hij in de tussentijd zijn pa er in liet rijden..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:03 schreef postmortum het volgende:
hier de rest van het verhaal ik was met een paar vriendin gaan voetballen en opeens zag ik mijn buurtgenoot floris-jan in de auto van zijn pa terugkomen van de hoogtetraining. In de auto zaten nog 3 hockeyers en ik roep: hey floris-jan , wat leuk dat je vader je in zijn auto laat rijden.
Waarop de begint te roepen dat het zijn auto is en niet die van zijn vader, terwijl zijn vader er al 3 jaar in rijdt.
hoi floris-janquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie weet had Floris-Jan al zoveel geld verdiend dat hij in de tussentijd zijn pa er in liet rijden..
Beetje jammer dat je zo jaloers bent...
You funny...quote:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef Rosbief het volgende:
Wat maakt nou uit of de auto officieel van je ouders is of van jezelf?![]()
Ik heb meer respect voor Floris-jan in de Bentley van z'n pa dan voor een pauper in een Renault 5.
OF een lada.quote:
Nee, maar je moet ook niet tof gaan lopen doen met de spullen van een ander waar je zelf niks voor gedaan hebt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat wil je dan? Dat iedereen die zijn rijbewijs haalt direct een auto aanschaft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |