Wel als dit verbod een bevoegdheid is die haar toekomtquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus zo'n overkoepelende raad staat gelijk aan een democratische meerderheid?
Waar het dat type onderwijs betreft wel. Ik zou zeggen, laat moslims zich beschikbaar stellen voor die raad, als ze het niet eens zijn met die beslissing. Ik neem aan dat de leden ook democratisch gekozen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus zo'n overkoepelende raad staat gelijk aan een democratische meerderheid?
Maar waarom is het dan wel oneerlijk voor moslims en niet voor de rest? Het geldt evengoed voor hun!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Moslims zou wel voorkomen in het antwoord, discriminatie zou kunnen, pvv niet en racisme ook niet. Oneerlijk natuurlijk wel.
Islam is voor mij de ware geloof. dat vindt ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik weet zo onderhand wel hoe jij over de Islam denkt, en ik wens me er niet naar te schikken.
Zelfs dan niet. De democratische meerderheid in een parlement is al indirect, dit orgaan is niet democratisch gekozen dus dit orgaan staat al helemaal niet gelijk aan een democratische meerderheid.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:57 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Wel als dit verbod een bevoegdheid is die haar toekomt
Dus ik mag er publiekelijk op tegen zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Islam is voor mij de ware geloof. dat vindt ik
Dat hoeft niet,
Een ogenschijnlijk neutraal criterium, met als enig werkelijk doel het verbieden van hoofddoeken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan wel oneerlijk voor moslims en niet voor de rest? Het geldt evengoed voor hun!
Het is gericht tegen de Islam en tegen de Moslims'quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ach welnee, dat zijn de enigen die nu (met geweld) staan te demonstreren bij bijvoorbeeld die ene school. Iedereen wordt "even hard" geraakt, waarom zouden moslims nu harder geraakt worden? Een kruisje, een keppeltje of een hoofddoekje, allemaal symbolen voor hun religie. Daar zit geen verschil in qua uitdragen van je geloof.
Dus nee, dit is niet het meest gericht tegen moslims. Daarom is het juits een goed verbod, omdat het voor iedereen gelijk is.
Dan hadden ze niet naar die school moeten gaan als ze niet achter het bestuur staan. Kom nouquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. De democratische meerderheid in een parlement is al indirect, dit orgaan is niet democratisch gekozen dus dit orgaan staat al helemaal niet gelijk aan een democratische meerderheid.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef Meh7 het volgende:
dit orgaan is niet democratisch gekozen
Nee want jij gebruikt pvv oordelen en die zijn racistisch en discriminerendquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dus ik mag er publiekelijk op tegen zijn?
Drogreden, dit heeft niets met mijn post of argumenten te maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet naar die school moeten gaan als ze niet achter het bestuur staan. Kom nou
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een ogenschijnlijk neutraal criterium, met als enig werkelijk doel het verbieden van hoofddoeken.
Nee, dat maken jullie ervan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is gericht tegen de Islam en tegen de Moslims'
het zijn allemaal goedkope praatjes hoe ze het goed praten. Maar ze willen ze wegjagen naar een islamschool en die zijn er in de maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |