quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:32 schreef DjRex89 het volgende:
Let's call it a dayNiemand zoekt het meer en de vrouw van de baas vond het wel een goed idee om dan maar aan de bar wat te gaan drinken. Dan wil ik natuurlijk geen spelbreker zijn
quote:
Wist niet dat jullie wat kwijt waren?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie wat kwijt waren?
gewoon heel groot Idz is niet genoeg?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of we laten ons sponsoren. Dan drukken we shirtjes met de sponsors
Je hoeft niet meteen zo te scheldenquote:
Ze bedoelde vast Nicoquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen zo te schelden
Woord aan je moeder.quote:
Ja!quote:
Wat vet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:50 schreef The_Dean het volgende:
The sun
Verder ben ik ronduit verrot nu. Helemaal nergens zin meer in, maar moet nog even naar Apeldoorn voor Peter Pan Speedrock. Geen zin om er heen, of niet veel, maar als ik er eenmaal ben is het wel vet! Lekker vuige rock 'n roll!
Ja, daar kan je dan ook weer weinig meequote:Op vrijdag 11 september 2009 16:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat vet.![]()
Zelf heb ik ook nergens zin in... 's avonds wel. Ik wilde uitgaan, maar al mijn vrienden zijn ziek of hebben het druk.
Precies!quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
heb hard gewerkt de rest van de week, kan jij niet zeggen
Ik heb mijn vakantie verdiendquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
heb hard gewerkt de rest van de week, kan jij niet zeggen
Vind jij...quote:
Gebeurd dat niet zo vaak dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:01 schreef Puala het volgende:
[..]
heerlijk, een kerel die het met me eens is
Ja verdorie, nodig mij uit dan ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar kan je dan ook weer weinig mee
Maar ik ga ook alleen hoor, niemand die mee wou/kon
Zoeken naar een baan, getuigschrift aanvragen, boodschappen gehaald..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat heb jij voor iets nuttigs gedaan?
Ik verdien er 10 per jaar.. Kreeg er dit jaar alleen maar 2..quote:
Betere kerels uitzoekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Nope, de enige kerel hier in huis is me pa.. en die is het nooit met me eens
Zwetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zoeken naar een baan, getuigschrift aanvragen, boodschappen gehaald..
Nah, ben het gewend bij 30 gradenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |