niet alle vrouwen zien en zaadlozing als een kadoquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
nic heeft van mij ook maar weinig bloemen gekregen
maar wel genoeg kado's
Preciesquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh die van mij ook hoor
Ja John-fruisciante.. je leest het goed
Op die 14 jaar dat we samen zijn heb ik misschien 5 keer bloemen of een liefdes-cadeautje gehad
Och... gelukkig gaat het daar niet om
dan zou ze wel veel kado's krijgenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet alle vrouwen zien en zaadlozing als een kado![]()
![]()
![]()
Ondankbare schepsels. Een gegeven cel moet je niet aan zijn staart trekkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:30 schreef Nijns het volgende:
niet alle vrouwen zien en zaadlozing als een kado![]()
ik ben er wel blij mee hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondankbare schepsels. Een gegeven cel moet je niet aan zijn staart trekken
quote:
quote:
1. Jort is terug. Jort en Nijns kennen elkaar niet en beschouwen zich allebei als oudgediende. Dus ruzie, dus goedmaaksex (maar dat komt nog). En LL wordt aan het lijntje gehouden qua contract.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
Vakantie.
Geen zin om terug te lezen, dus 2 vragen:
1. Wie vat de 2 KSC's van vandaag even samen
2. Wat is Phenoën nou weer? Is dat de lapo hebben zonder te Mucken?
Jort is oudgediender dan Nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. Jort is terug. Jort en Nijns kennen elkaar niet en beschouwen zich allebei als oudgediende. Dus ruzie, dus goedmaaksex (maar dat komt nog). En LL wordt aan het lijntje gehouden qua contract.
Ja, daar zie ik de OP van de KSC, en dan?quote:2. Zie wiki
daar staat de betekenis inquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik de OP van de KSC, en dan?.
Jawel, maar die faalkees is er een tijdje uit geweest. Wachtwoord vergetenquote:
Daarin staat dan weer een link naar de KSC wikiquote:Ja, daar zie ik de OP van de KSC, en dan?.
Maar dan nog ben je oudgediende als je hier al een tijdje rondloopt. En zo lang was Jort toch niet weg? Hooguit een of twee weken of zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar die faalkees is er een tijdje uit geweest. Wachtwoord vergeten![]()
[..]
Aha.Dan zou ik een tweede betekenis aan Phenoën willen toevoegen:quote:Daarin staat dan weer een link naar de KSC wiki
quote:Het telkens solliciteren naar modfuncties en om onduidelijke redenen afgewezen worden.
Geef eerst maar een rondje koffie en thee, en dan zal ik eens nadenken of ik je vertel dat je dat topic hier kunt vinden!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:16 schreef Slayage het volgende:
weet iemand misschien waar die ava bestel topic was?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:21 schreef DaMart het volgende:
Aha.Dan zou ik een tweede betekenis aan Phenoën willen toevoegen:
[..].
Ik niet, je hebt nu vakantie, dus alle tijd om terug te lezen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
Vakantie.
Geen zin om terug te lezen, dus 2 vragen:
1. Wie vat de 2 KSC's van vandaag even samen
Zie http://wiki.fok.nl/index.php/KSCquote:2. Wat is Phenoën nou weer? Is dat de lapo hebben zonder te Mucken?
Als je even wat minder ver terug had gelezen, had je meteen gezien dat je wat mosterd in de KSC ging smerenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, je hebt nu vakantie, dus alle tijd om terug te lezen.
[..]
Zie http://wiki.fok.nl/index.php/KSC
moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je even wat minder ver terug had gelezen, had je meteen gezien dat je wat mosterd in de KSC ging smeren.
Ik moet mijn sig eer aan blijven doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je even wat minder ver terug had gelezen, had je meteen gezien dat je wat mosterd in de KSC ging smeren.
quote:Het telkens solliciteren naar modfuncties en om onduidelijke redenen afgewezen genegeerd worden. Niet eens een afwijzing
quote:
we moeten lief zijn voor LL d'r toyboyquote:
Donderopmanquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we moeten lief zijn voor LL d'r toyboy
Wat wilde je dan, alle topics in vogelvlucht?quote:
Slapen is GOEDquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:20 schreef es70 het volgende:
Wie heeft in vredesnaam 'powernap' bedacht. Afknapnap zou een betere titel zijn.
Ik had ook niet met een boek op bed moeten gaan liggen vanmiddag.
Het niet gerepareerde dak van KGquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:24 schreef Pheno het volgende:
Input nodig: noem eens één moment in de KSC die je is bijgebleven?
Oh, dat wordt pics zoekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het niet gerepareerde dak van KG
Als het een paar uur achter elkaar kanquote:
Was volgens mij ergeens rond sep-okt 2008?quote:
jaloersquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DonderopmanLL zorgt zelf maar voor d'r toyboy
Zoek zelf. Ik ben al bij topic 1120 om te zoeken waar dat dak is gebleven.quote:
die zou ik er niet vanaf jagenquote:
Donderopmanquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:52 schreef Pheno het volgende:
Zoek zelf. Ik ben al bij topic 1120 om te zoeken waar dat dak is gebleven.
In dat topic gaat het over dat dak. Luie tekkelquote:
Dat klopt, maar ik zoek een pic. Ik kan me hernneren dat ie er 1 geplaatst had.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DonderopmanDoorgestoken kaart dit
![]()
[..]
In dat topic gaat het over dat dak. Luie tekkel
In topic 1076 staanquote:
is je bouwvergunning eigenlijk wel rondquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Leerzaam topic wel trouwens, dat was net toen ik besloten had dat Sjowhan niet bleef slapen op de housewarming party en zo. Het huis zelf is nog geen ene sodemieter opgeschoten trouwens.
Nopequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is je bouwvergunning eigenlijk wel rond
dat is oa ook een verhaal zonder einde aan het wordenquote:
whehehequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:17 schreef Pheno het volgende:
Vast een buurtbewoner die aan malaria zou moeten doodgaan.
Korter, niet feitelijk juister. Ik ben er namelijk van overtuigd dat ALS de tent eenmaal staat, buufjelief binnen 2 jaar d'r biezen pakt, zodat het uiteindelijk heleMAAL geen enkel doel gediend heeftquote:
Beetje laat voor nu hequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
Mja, dat soort mensen moeten ze preventief al aborteren.
Kunnen we dat niet met terugwerkende kracht alsnog regelen? Barabas, kom er maar in!quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef eerst maar een rondje koffie en thee, en dan zal ik eens nadenken of ik je vertel dat je dat topic hier kunt vinden!
huhquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
door eoa zieke omwonende die het steeds niet eens is met dit en dat en dan de maximale bezwaartermijn gaat uitzitten en in blessuretijd alsnog een papiertje naar binnen gooit waardoor de hele aanvraag aangepast en daarna opnieuw beoordeeld moet worden. Als de gemeenteraad eindelijk terug is van het zomerreces natuurlijk, eerder niet. De verwachting is "uiterlijk 22 sep" maar ik woon ongeveer op het standpunt "zo lang die vergunning er niet IS, kan ook niemand zeggen op welke termijn hij komt." Daar woon ik al een jaar ongeveer. Iedereen wist me te vertellen dat het wel zou meevallen en goedkomen, en iedereen krabt zich nu achter zijn oren. En ik woon nog steeds op dat standpunt, niets zeggende, maar met een blik in mijn ogen van "zei ik het niet?". Maar goed, het schijnt dat buufjelief na 22-9 door haar beroepsmogelijkheden heen is, en dat er dan verder niks meer in de weg staat. Ik ben benieuwd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |