ik ben ook geen fan van piercingsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel erg lelijk(sorry als ik iemand beledig)
He, zak stront, niet zo snel, anders heb ik mijn filmpje niet af voor #1500quote:
Phquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, zak stront, niet zo snel, anders heb ik mijn filmpje niet af voor #1500
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, zak stront, niet zo snel, anders heb ik mijn filmpje niet af voor #1500
och, dan gooit ie het toch op de krisis, vorige werkgevers vonden ook wel een excuusquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Nijns het volgende:
Ja, dat dacht ik ookNu niet onzeker worden over jezelf, LL
Een tijdjequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
Leuk filmpje ook, had ik nog nooit bekeken.Bestaat die al lang?
Koop een AS/400. Typ rgzpf en doe F4. Vul parameters in en je kunt nog aangeven welke logical view voorrang heeft bij het defraggen. Optimalisatiequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:49 schreef JortK het volgende:
Trouwens een coole tool aan het bouwen.
Checkt de fragmentatie van alle indexen in een bepaalde SQL database en fixt dat
Leuk hobby dingetje in c#
als dat zou kunnen dan zaten we nou nog niet eens op de 1000ste kscquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zet je je leven maar even op pauze.
of we gaan met terug werkende kracht multiquoten
Wat?quote:
uberhaupt niet of alleen tepel? ik heb alleen oorbellenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan van piercings
ach, het is wel erg frustrerend allemaal maar het komt allemaal wel goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
och, dan gooit ie het toch op de krisis, vorige werkgevers vonden ook wel een excuus
Maar jullie zijn lief, thanx for the support
waar van schat?quote:
phenoooooo je bent vereeuwigdquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop een AS/400. Typ rgzpf en doe F4. Vul parameters in en je kunt nog aangeven welke logical view voorrang heeft bij het defraggen. Optimalisatie
* doet trots zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat?
ik vond jouw uitspraak zo tof dat ik hem heb laten verwikiën
jortk zit ons ksc vol te spammen, allemaal losse postsquote:
Nouw, bijgewerkt hoorquote:posten de KSC'ers topic na topic vol over allerlei dagelijkse dingen. En dat al meer dan een jaar, en 750 topics, lang.
uitdrukking en doe je tampon goed, je bent chagrijnig vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben we een toffe-uitspraken-woordenboek in de wiki?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* doet trots zijn
[..]
jortk zit ons ksc vol te spammen, allemaal losse posts
de enigste die ik wel leuk vind zijn in de navel en in de tongquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
uberhaupt niet of alleen tepel? ik heb alleen oorbellen
[..]
.
Mag ie bij mij komen staanquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
uitdrukking en doe je tampon goed, je bent chagrijnig vandaag
en oren niet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de enigste die ik wel leuk vind zijn in de navel en in de tong
*biedt lichaampje van haarzelf aan* leef je maar even uit schatquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ie bij mij komen staan
Ik heb zin om een lekker potje te boksen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |