Ik gooi hem nu leegquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
QWEA, ik wil je nu al twee keer op een PM antwoorden, maar je inbox is vol![]()
Wtf, wat is ze groot alquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
Is er nog hoop denken jullie:
[ afbeelding ]
Ze is hugequote:
Waarom heb je mij geen foto's meer gestuurdquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze is hugeze doet het echt goed
![]()
I have more, maar ik zal dit niet het Loveless' poesje picdump topic maken
ikkrijgooknooitmeerfotosvanjouwpoesjequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom heb je mij geen foto's meer gestuurd
Nee, dat bier krijg je nooit meer terug.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
Is er nog hoop denken jullie:
[ afbeelding ]
Je CD word een DVD met daarop gwoon het mapje als data (mp3's), dus als je bv. in de auto alleen echt ouderwets audio CD's af kan spelen doettie t nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:35 schreef MissBliss het volgende:
Omg YmmeNou ja, zo ken ik haar al een paar jaar op FOK!... Gewoon heel ráár
Dat kan mijn radio wel geloof ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 @ 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je CD word een DVD met daarop gwoon het mapje als data, dus als je bv. in de auto alleen echt ouderwets audio CD's af kan spelen doettie t niet![]()
![]()
Maar ik heb geen lege CD's meer, alleen DVD's, vandaar
Ja mop! Echt!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat bier krijg je nooit meer terug.![]()
Greeeeees! Denk je aan mijn boeken!Dan denk ik aan de jouwe En je zuurvlees!
NOESSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef ElisaB het volgende:
Het hanster-topic was heerlijk, maar ik laat 'm toch maar dicht
Ik zorg dat jij tijd hebt om vanavond een gedicht voor mij te schrijvenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
NOESSSSSSSSSSSSS
M'n vrijdagavond bier & rel-topique,
Wat doe je
Jij bent toch van de vrouwenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zorg dat jij tijd hebt om vanavond een gedicht voor mij te schrijven
Ja maar, jamaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, enDan kan ik toch wel van gedichten houden
Ik bezin mij daaropquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar, jamaar
Whats in it for me![]()
Vluggertje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |