Ik gooi hem nu leegquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
QWEA, ik wil je nu al twee keer op een PM antwoorden, maar je inbox is vol![]()
Wtf, wat is ze groot alquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
Is er nog hoop denken jullie:
[ afbeelding ]
Ze is hugequote:
Waarom heb je mij geen foto's meer gestuurdquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze is hugeze doet het echt goed
![]()
I have more, maar ik zal dit niet het Loveless' poesje picdump topic maken
ikkrijgooknooitmeerfotosvanjouwpoesjequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom heb je mij geen foto's meer gestuurd
Nee, dat bier krijg je nooit meer terug.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
Is er nog hoop denken jullie:
[ afbeelding ]
Je CD word een DVD met daarop gwoon het mapje als data (mp3's), dus als je bv. in de auto alleen echt ouderwets audio CD's af kan spelen doettie t nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:35 schreef MissBliss het volgende:
Omg YmmeNou ja, zo ken ik haar al een paar jaar op FOK!... Gewoon heel ráár
Dat kan mijn radio wel geloof ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 @ 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je CD word een DVD met daarop gwoon het mapje als data, dus als je bv. in de auto alleen echt ouderwets audio CD's af kan spelen doettie t niet![]()
![]()
Maar ik heb geen lege CD's meer, alleen DVD's, vandaar
Ja mop! Echt!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat bier krijg je nooit meer terug.![]()
Greeeeees! Denk je aan mijn boeken!Dan denk ik aan de jouwe En je zuurvlees!
NOESSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef ElisaB het volgende:
Het hanster-topic was heerlijk, maar ik laat 'm toch maar dicht
Ik zorg dat jij tijd hebt om vanavond een gedicht voor mij te schrijvenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
NOESSSSSSSSSSSSS
M'n vrijdagavond bier & rel-topique,
Wat doe je
Jij bent toch van de vrouwenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zorg dat jij tijd hebt om vanavond een gedicht voor mij te schrijven
Ja maar, jamaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, enDan kan ik toch wel van gedichten houden
Ik bezin mij daaropquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar, jamaar
Whats in it for me![]()
Vluggertje.quote:
Omdat dit Fast Chat is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom staat er eigenlijk geen SC in de TT?
WeegschaLEN???quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef ElisaB het volgende:
Hi liefjens, heb ik dat; terug van den klotedag op kantoor, val ik hier met mijn neus in de boter
Mijn auto ligt vol weegschalen (ik heb er stiekem nog eentje bijgedaan) en ik ga straks nog rijst halen. Nu heb ik een zere kies en ik moet eten
Het hanster-topic was heerlijk, maar ik laat 'm toch maar dicht
Dat krijg je nou eenmaal, de avond voor zoiets groots waar we al weken naartoe leven!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
kun jij me je mobiele nummer ff pmmen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ging je net een sms sturen, was al aan 't toetsenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun jij me je mobiele nummer ff pmmen?
Doe ik normaal ook, maar gezien de gelegenheid heb ik mezelf gedwongen door te lezen.quote:
Je hebt het ge-editdtdtdt.quote:
Omdat dat er pas staat als je na een minuut of 5 ofzo edit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja?
Waar staat dan 'Dit bericht is op blablalbla xx% gewijzigd door Loveless85'
Moet ik een screenshot van de editgeschiedenis maken of geef je je schandalige leugens zonder dat ook toequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja?
Waar staat dan 'Dit bericht is op blablalbla xx% gewijzigd door Loveless85'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |