hey thanks! ja die witte achtergrond is inderdaad lelijk, maar vind het toch nog de beste van de 3, coverflow slaat sowieso nergens op, behalve dat het gewoon een leuke gimmick is en de list view is de onoverzichtelijk i.m.o.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef Junkie het volgende:
View - Grid view - Show Header.
Daar is hij weer.
Maar ik haat die album art view nu, omdat hij een witte achtergrond heeft gekregen.![]()
Twee jaar geleden zaten we aan draft 2.0 Daar was al van bekend dat er hardwarematige niets meer ging wijzigen (vandaar de explosie van 802.11n apparaten vanaf die datum). ONdertussen zitten we aan draft 7. Allemaal aanpassingen die optioneel zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 02:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
EEE stamps "approved" on 802.11n Wi-Fi standard
About friggin' time..
Heb je kleine kinderen ofzo.quote:Op zondag 13 september 2009 07:47 schreef Swetsenegger...
Net zo duur als onder windowsquote:Op zondag 13 september 2009 09:30 schreef Aishwarya het volgende:
Aangezien mijn windows laptop het heeft begeven (zie andere laptop) gebruik ik sinds 2 dagen mijn macbook die anders altijd ongebruikt in de kast ligt. Ik moet wel wennen hoor zeker omdat ik windows gewend ben. Als eerste heb ik drivers voor mijn printer gezocht.Nu nog op zoek naar office, photoshop en dw. Gaat toch een dure grap worden.
![]()
Als het ene intel mac is via dualboot of via een virtual windows omgeving.quote:Misschien als het me bevalt blijf ik wel hierop werken. Toetsenbord is wel erg fijn typen.
Weet iemand hoe ik het programma ms visual studio voor de mac kan gebruiken? Ik heb het vanaf november nodig voor school namelijk.
Tja ik kan het niet helpen dat de licentie voorwaarden van microsoft zo zijn. Je kan natuurlijk ook open office of iwork of neooffice gebruikenquote:Op zondag 13 september 2009 09:36 schreef Aishwarya het volgende:
Ja, maar is toch zonde, heb het net vorig jaar voor windows gekocht (bij sufspot weliswaar) en nu dan weer, dat maakt het wel 2x zo duur.
bootcamp.quote:oh ja, over dualboot heb ik wel het een en ander gelezen. thanks
Office 2008 kostte mij bij surfspot 15 euro; vond dat wel erg meevallenquote:Op zondag 13 september 2009 09:36 schreef Aishwarya het volgende:
Ja, maar is toch zonde, heb het net vorig jaar voor windows gekocht (bij sufspot weliswaar) en nu dan weer, dat maakt het wel 2x zo duur.
oh ja, over dualboot heb ik wel het een en ander gelezen. thanks
quote:Besteld(e) product(en):
MS Office for Mac 2008 Special Media Edition (MT) NL
Platform: Apple Mac;
Medium: CD
Prijs: ¤ 15,00
Bestelregelstatus: Verzonden
Dat ligt aan de instelling waar je werkt/ studeert. Voor mij was het destijds flink duurder (weet het bedrag niet meer, maar een Mac Box Set was dan voordeliger)quote:Op zondag 13 september 2009 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Office 2008 kostte mij bij surfspot 15 euro; vond dat wel erg meevallen
Om hier even op terug te komen, dit kan nog wel gewoon. Open iChat, druk linksboven nogmaals op iChat ->voorkeuren->accounts-> linksonder op het +je !quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:31 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Dat kan niet meer. Daarvoor moest je een (betaald) DotMac (.mac)-account hebben toen MobileMe vorig jaar juli werd geïntroduceerd. Mensen die toen een abonnement hadden op DotMac en nu nog steeds een MobileMe-abonnement hebben kunnen hun oude mac.com-adres blijven gebruiken. Totdat ze opzeggen, want dan vervalt het mac.com emailadres.
zie je in de activiteitenmonitor niet alleen de user activiteiten?quote:Op zondag 13 september 2009 11:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit heb ik al een poosje en ik snap niet echt wat hier ad hand is.
Activiteitenmonitor zegt dat ik zo'n 60% CPU usage heb. Maar als ik alle processen (dus ook systeemprocessen ed) optel, kom ik amper aan de 20%
Dit gebeurt dus zelfs na een reboot.....
Nope, zie het screenshot: daar staat alle processen. Verder is kernel_task natuurlijk een root-proces.quote:Op zondag 13 september 2009 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
zie je in de activiteitenmonitor niet alleen de user activiteiten?
ik bemerk trouwens dat iTunes nog niet 64bits is. Jammer...
Das wel vreemd inderdaad. IK had wel veel activiteit 2 weken terug ofzo maar dat was wel zichtbaar.quote:Op zondag 13 september 2009 11:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit heb ik al een poosje en ik snap niet echt wat hier ad hand is.
Activiteitenmonitor zegt dat ik zo'n 60% CPU usage heb. Maar als ik alle processen (dus ook systeemprocessen ed) optel, kom ik amper aan de 20%
Dit gebeurt dus zelfs na een reboot.....
kernel_task en Windowserver zijn volgens mij niet echt vage processen maar eerder systeemprocessen. Mijn macbook is ook wel iets warmer maar niet meer dan 2/3 gradenquote:Op zondag 13 september 2009 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das wel vreemd inderdaad. IK had wel veel activiteit 2 weken terug ofzo maar dat was wel zichtbaar.
2 dingen die me irriteren aan snow leopard:
Er draaien continue vage processen zoals activitymonitord, kernel_task en WindowsServer. Samen met wat client applicaties zit ik daardoor eigenlijk continue tussen de 5% tot 10% activity, terwijl dat voorheen eigenlijk bijna idle was. Ik sluit nu dan ook regelmatig processen af, want... en dat is irritatie nummer 2
Doordat er continue een procentje of 5 a 10 gebruikt wordt warmt m'n macbookje veel meer op dan voor die tijd. Zat ik normaal meestal rond de 50 graden cpu is dat nu eigenlijk continue rond de 60 graden.
Ja dat begrijp ik, maar die stonden voorheen niet samen continue op een procent of 5quote:Op zondag 13 september 2009 11:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
kernel_task en Windowserver zijn volgens mij niet echt vage processen maar eerder systeemprocessen. Mijn macbook is ook wel iets warmer maar niet meer dan 2/3 graden
Ik weet niet of dat bij mij wel was... Ik heb er nu niet echt last van iig.quote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar die stonden voorheen niet samen continue op een procent of 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |