Ik zal me dit weekend er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jij nu eens iets uploadt, dan zal ik die torrent suf downloaden![]()
Overigens, over iTunes 9.0: wtf is het verschil tussen Home Sharing en het vroegere 'delen van je bibliotheek', wat volgens mij al sinds iTunes 6.0 kan?
Wellicht de manier waarop iTunes omgaat met DRM?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jij nu eens iets uploadt, dan zal ik die torrent suf downloaden![]()
Overigens, over iTunes 9.0: wtf is het verschil tussen Home Sharing en het vroegere 'delen van je bibliotheek', wat volgens mij al sinds iTunes 6.0 kan?
Als je software update doet installeert ie em ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:33 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan al vanaf de aankondiging iTunes 9 niet downloaden van de website..
Even doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef WobbelWokkel het volgende:
[..]
Als je software update doet installeert ie em ook
Verse install? Ik heb die smart folders nog nooit gebruikt...quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...mijn Smart Folder probleem is ook onder 10.6.1 aanwezig. Most annoying.
In anderhalf jaar 'verscheidene Ibook's, Mac mini en powerbooks' - wat doe je met die dingen, eet je ze op?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:41 schreef w00h00 het volgende:
Ik zal in deze komkommertijd eens gaan pimpen met mijn Apple's:
[ afbeelding ]
iMac alu, Macbook black en Iphone 3G.![]()
Daarnaast heb ik de afgelopen jaren (inmiddels 1,5 jaar intensief Apple gebruiker) ook nog verschijnende Ibook's, Mac mini en powerbooks gehad.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Toffe muismatIk heb een zwarte macbook + 22" scherm en een mac mini als media center
oh en een 3G natuurlijk.
De rest ken ik of heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Heb ik, als student, voor 2 K aan Apple's staan dan heb ik alleen een toffe muismat.
Mijn bureau is nooit opgeruimd dus ik zal niet meedoenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:54 schreef Jarno het volgende:
Het wordt hier toch niet de opgeruimde-werkplekken-show a la GoT he.
Naja, die ouwe troep was niet echt snel genoeg met die G4 processors, dus onlangs heb ik alles verkocht en dit er voor terug gekocht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
In anderhalf jaar 'verscheidene Ibook's, Mac mini en powerbooks' - wat doe je met die dingen, eet je ze op?
Yup, werkte onder Leopard perfect: onder SL lijkt ie moeite te hebben met het terugtellen in aantal dagen sinds vandaag.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Verse install? Ik heb die smart folders nog nooit gebruikt...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mijn bureau is nooit opgeruimd dus ik zal niet meedoen
iTunes U bestond al een hele tijd. Het heeft nu alleen een iets prominentere plaats gekregen in de Store.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zijn er al iTunes LP's te koop? Ik zie trouwens dat iTunes U te maken heeft met scholen enzo
Ik heb ze toen via FOK! V&A gekocht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De rest ken ik of heb ik zelf ook. Die muismat is cool. Waar kon je die ook alweer halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |