Terechte klacht, toen hij 3 uur had, was het nog wel te doen, vooral aan het begin van het programma. Maar wat je nu lijkt te krijgen, is dat het programma gerecycled wordt halverwege. Zelfde (niet echt grappige) woordspelingen komen weer voorbij. Elke keer maar weer die opa of dat iritante neefje als opvulling.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik geef aan dat 4 uur voor een dj te lang is. Wat heeft het dan voor nut om voor die hele tijd er een andere dj neer te zetten?
En SBS de populairste tv zenderquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:21 schreef rinzzz het volgende:
Geert Wilders hoogste stijger in de peilingen van de Europese verkiezingen, Giel Beelen, meest populaire DJ van Nederland.
Een direct verband wil ik niet leggen, maar het zegt wel iets over de smaak van 'De Nederlandse samenleving'.
Hiepa !quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat ruist daar door het struuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuikgewas
Kijk een wijs iemand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
Giel![]()
GI:EL![]()
NachteGiel![]()
Ekdom en Veenstra
Kommop dat zou jij ook willen. Jij zou Katja S. ook Goedemorgen Trannellius laten zeggen.quote:Op maandag 21 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
Elke ochtend zijn eigen ego gestreeld krijgen omdat elke kutartiest die in die studio een deel van zijn lied moet aanpassen naar een hosanna voor Giel
Gieletje goeiemorgen wat is er aan de hand SJALALALAAAALALALALAquote:Op maandag 21 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
Elke ochtend zijn eigen ego gestreeld krijgen omdat elke kutartiest die in die studio een deel van zijn lied moet aanpassen naar een hosanna voor Giel
quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef 9611Niels het volgende:
Ruud de Wild en Jeroen kijk in de Vegte
quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef 9611Niels het volgende:
Oké, ik heb het goed gemaakt.quote:
De frusti en het metroseksuele mannetje...quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef 9611Niels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |