Terechte klacht, toen hij 3 uur had, was het nog wel te doen, vooral aan het begin van het programma. Maar wat je nu lijkt te krijgen, is dat het programma gerecycled wordt halverwege. Zelfde (niet echt grappige) woordspelingen komen weer voorbij. Elke keer maar weer die opa of dat iritante neefje als opvulling.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik geef aan dat 4 uur voor een dj te lang is. Wat heeft het dan voor nut om voor die hele tijd er een andere dj neer te zetten?
En SBS de populairste tv zenderquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:21 schreef rinzzz het volgende:
Geert Wilders hoogste stijger in de peilingen van de Europese verkiezingen, Giel Beelen, meest populaire DJ van Nederland.
Een direct verband wil ik niet leggen, maar het zegt wel iets over de smaak van 'De Nederlandse samenleving'.
Hiepa !quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat ruist daar door het struuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuikgewas
Kijk een wijs iemand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
Giel![]()
GI:EL![]()
NachteGiel![]()
Ekdom en Veenstra
Kommop dat zou jij ook willen. Jij zou Katja S. ook Goedemorgen Trannellius laten zeggen.quote:Op maandag 21 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
Elke ochtend zijn eigen ego gestreeld krijgen omdat elke kutartiest die in die studio een deel van zijn lied moet aanpassen naar een hosanna voor Giel
Gieletje goeiemorgen wat is er aan de hand SJALALALAAAALALALALAquote:Op maandag 21 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
Elke ochtend zijn eigen ego gestreeld krijgen omdat elke kutartiest die in die studio een deel van zijn lied moet aanpassen naar een hosanna voor Giel
quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef 9611Niels het volgende:
Ruud de Wild en Jeroen kijk in de Vegte
quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef 9611Niels het volgende:
Oké, ik heb het goed gemaakt.quote:
De frusti en het metroseksuele mannetje...quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef 9611Niels het volgende:
Opa is idd briljantquote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef slimhoof het volgende:
Giel. Om te janken zo erg is die gast. Verpest niet alleen m'n ochtend maar ook m'n avond met z'n getetter. Bij DWDD moet meneer natuurlijk ook wat van zich laten horen in de vorm van kerstliedjes. Ik luister alleen naar z'n programma om die opa te horen. Een práchtvent gewoon! Het weer kan ik overal vinden maar die spreuken zijn subliem. Oftewel Giel van de Ether af knikkeren en die opa om de plaat een spreuk laten zeggen. Succes gegarandeerd
.
dat zeg ikquote:Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef Penisbaard het volgende:
Vanochtend gelijk de radio weer uitgestampt toen ik Giel weer zijn kutjingles en woordgrappen hoorde spammen, kunnen ze Gerard Ekdom niet een paar uur extra geven ofzo
Zijn woordgrapjes gebruik ik ook vaak IRL mensen kunnen dat wel waarderen en hebben het nooit door dat ze door Giel zijn bedachtquote:Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef Penisbaard het volgende:
Vanochtend gelijk de radio weer uitgestampt toen ik Giel weer zijn kutjingles en woordgrappen hoorde spammen, kunnen ze Gerard Ekdom niet een paar uur extra geven ofzo
http://www.qmusic.nl/static/php/get_mp3.php?name=2615.mp3&id_site=6quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De frusti en het metroseksuele mannetje...
quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Zijn woordgrapjes gebruik ik ook vaak IRL mensen kunnen dat wel waarderen en hebben het nooit door dat ze door Giel zijn bedacht
Mensen die niet naar Giel luisteren, en dat zijn er best veelquote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is de vraag met wie je omgaat
die luisteren dus 538, en dat is nog triester qua woordgrapjes edquote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die niet naar Giel luisteren, en dat zijn er best veel
Met zwakzinnigen natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is de vraag met wie je omgaat
Maar he, diezelfde mensen kijken vast ook SBS6quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Zijn woordgrapjes gebruik ik ook vaak IRL mensen kunnen dat wel waarderen en hebben het nooit door dat ze door Giel zijn bedacht
Klopt de meeste matties van mij luisteren Eversquote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die luisteren dus 538, en dat is nog triester qua woordgrapjes ed
Gadverdamme, dat is nu echt een van de weinige zenders waar ik echt weinig aan vind. Ruud de Wild met zijn stotter-interviewtechniek, de zoutloze, meningloze nietszeggende gesprekken van de Q-jocks (<-quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:51 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind de dj's van Q altijd wel aardig,
Idd Qmusic is echt zo'n trieste zender, elke dag dezelfde liedjes en die dj's zijn om te jankenquote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is nu echt een van de weinige zenders waar ik echt weinig aan vind. Ruud de Wild met zijn stotter-interviewtechniek, de zoutloze, meningloze nietszeggende gesprekken van de Q-jocks (<-) afgewisseld met een zichzelf-elke-3-uur-herhalende playlist.
Met als grootste nul Wim van Helden... Die is zo verschrikkelijk...quote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is nu echt een van de weinige zenders waar ik echt weinig aan vind. Ruud de Wild met zijn stotter-interviewtechniek, de zoutloze, meningloze nietszeggende gesprekken van de Q-jocks (<-) afgewisseld met een zichzelf-elke-3-uur-herhalende playlist.
Herstel: Wim Helsen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
Met als grootste nul Wim van Helden... Die is zo verschrikkelijk...
wim helsen is heldquote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herstel: Wim Helsen.
Ninja-herstel: Wie bedoel je nou precies, nu ben ik het kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |