quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:55 schreef Trannellius het volgende:
Dat vind ik nou zo apart he.....Vroeger moesten de zwarten achterin de bus zitten en wilden ze het niet. Nu doen ze het wel, en dan gaat de rest opeens zeiken dat ze altijd in een groepje achterin zitten
Ze moeten ook achterin de tram zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:55 schreef Trannellius het volgende:
Dat vind ik nou zo apart he.....Vroeger moesten de zwarten achterin de bus zitten en wilden ze het niet. Nu doen ze het wel, en dan gaat de rest opeens zeiken dat ze altijd in een groepje achterin zitten
ja ken je dat niet dan? faalhaasquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:07 schreef Telecaster het volgende:
Wat is een beukering? Een jaarring in een beuk?
Sja. Ik ben alleen thuis in planten die ik kan eten of roken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja ken je dat niet dan? faalhaas
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:05 schreef onderscheid het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat dit een grap is
Dat mag jij ook.. Je bent alleen een pussy, dus doe je het niet..quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef onderscheid het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10066578
en dat tuig mag gewoon op televisie stoer doen met hun klik klaks, moordplaatsen,500 euro briefjes en wietplantages![]()
Neuh.. Weet je nog, die jongens die in een geleende Ferrarri 300+ haalden? Die kregen ook geen boete.quote:en als je een filmpje op internet plaatst dat je met 150 km/u over de A2 rijd dan spoort de politie je op en krijg je een bekeuring![]()
Ik begrijp dat je 't kennelijk wat moeilijk hebt, maar dan hoef je nog niet zó van leer te trekken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |