Lijkt ook veel te maken te hebben met de bereikbaarheid. Wij waren om drie uur bij het park en hebben misschien 30 seconden op de bus staan wachten. We stonden in het voorste vak en waren dus bij de laatsten die het park verlieten, maar hebben misschien 20 minuten op de bus hoeven wachten. Ook de trein naar Amsterdam vertrok na 10 minuten. Mij hoor je niet klagen, gezien het grote aantal mensen dat van het OV gebruik maakte.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:43 schreef Dupje het volgende:
Jeetje de reacties op het concert lopen wel ver uiteen. Het maakte dus wel duidelijk uit waar je stond enzo.
Ik was er al om 3 uur en stond op 15 meter van het hoofdpodium, dus weet niet of het daar aan ligt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:43 schreef Dupje het volgende:
Jeetje de reacties op het concert lopen wel ver uiteen. Het maakte dus wel duidelijk uit waar je stond enzo.
De lat (onbewust) te hoog leggenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik was er al om 3 uur en stond op 15 meter van het hoofdpodium, dus weet niet of het daar aan ligt.
Whehe ja, er was veel niet-concertvolk om het zo maar te zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef Casparovvv het volgende:
En marktplaats staat alweer vol met mensen die er een slaatje uit proberen te slaan
Eensch. Ook al had ik de cd al lang van de coldplay site gedownload, toch had ik het erg leuk gevonden een originele kopie te hebben. Erg jammer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:33 schreef B.Linus het volgende:
dat is gewoon een schandaal om uit dat cdtje geld te willen verdienen.
Als coldplay liefhebber zou je zoiets niet doen en mooi bij je collectie stoppen. Het is toch niet iets wat iedere band doet.
Same here, alleen ik was wel op tijd en heb 'm dus wel. Zal m ook echt niet op marktplaats zetten. Zoiets is gewoon een souvenier. Een herinnering aan dat mooie concertquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Eensch. Ook al had ik de cd al lang van de coldplay site gedownload, toch had ik het erg leuk gevonden een originele kopie te hebben. Erg jammer.
Wel als vele anderen daardoor achter het net vissen. Laat 'm dan gewoon liggen, als je 'm toch niet gaat luisteren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef NvM het volgende:
Bijna Michael Jackson-fan taferelen hier. Je kunt onmogelijk iemand anders kwalijk nemen dat Coldplay minder voor hen doet, dan voor jou. Domme mensen op een concert kom je altijd tegen. En het is toch bijna pathetisch dat een aantal kopers op Marktplaats een slungelige 10 euro voor de live-cd proberen te krijgen? Daar moet je om lachen, dat hoort je niet te frustreren.
Tja, als je met je vrouw en twee kinderen naar het concert gaat heb je dus vier kopies thuisliggen. Kan me er dan wel weer iets bij voorstellen dat je drie ook genoeg vindt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wel als vele anderen daardoor achter het net vissen. Laat 'm dan gewoon liggen, als je 'm toch niet gaat luisteren.
Ik hoorde dat treinverkeer naar Nijmegen vanuit Utrecht vanaf 18.30 onmogelijk was, en dat 100-en mensen pas 22 uur aankwamen; ik denk dat 'zeuren' dan wel redelijk op zijn plaats mag zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef NvM het volgende:
Bijna Michael Jackson-fan taferelen hier. Je kunt onmogelijk iemand anders kwalijk nemen dat Coldplay minder voor hen doet, dan voor jou. Domme mensen op een concert kom je altijd tegen. En het is toch bijna pathetisch dat een aantal kopers op Marktplaats een slungelige 10 euro voor de live-cd proberen te krijgen? Daar moet je om lachen, dat hoort je niet te frustreren.
Over het concert: mooi concert, maar wel braaf. De nummers werden gespeeld zoals ze op de albums stonden. De duizenden papieren vlindertjes waren heel erg mooi, en het vuurwerk ook. Er viel helaas wel een aantal keer een te lange stilte tussen de nummers door.
Hoogtepunt voor het publiek: Viva la vida.
Hoogtepunt voor mij: de opening, Life in technicolor, Viva la vida, Green eyes, Strawberry swing. En ik vond deze versie van The hardest part ook zeer te pruimen!
Al met een een concert wat ik zéker niet had willen missen.
Ook niets dan lof voor de pendelbussen en de extra ingezette treinen. Er zijn altijd negatieve geluiden hierover, maar ik vond het, ondanks het wachten (zijn we dat niet meer gewend tegenwoordig?!), perfect geregeld.
Talk en God Put A Smile Upon Your Face stonden toch anders op de CD's die ik hebquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef NvM het volgende:
Over het concert: mooi concert, maar wel braaf. De nummers werden gespeeld zoals ze op de albums stonden. De duizenden papieren vlindertjes waren heel erg mooi, en het vuurwerk ook. Er viel helaas wel een aantal keer een te lange stilte tussen de nummers door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |