quote:Ik vind dat ze daar een beetje een liefdesverhaaltje-drama-oorlogsserie van hebben gemaakt, Band of Brothers was veel beter. Generation Kill is trouwens ook een mooie serie, gaat over Irak.
quote:Ben ik met je eens, vond het toch interessant zeker omdat ik maar weinig over oorlog in Pacific had gelezen.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik vind dat ze daar een beetje een liefdesverhaaltje-drama-oorlogsserie van hebben gemaakt, Band of Brothers was veel beter. Generation Kill is trouwens ook een mooie serie, gaat over Irak.
Ik ken 'm niet, maar ga 'm wel kopen denk ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kent iemand deze boxset? http://www.bol.com/nl/p/d(...)ml#product_judgement
Zoja, is het wat?
nou zeg dat wel,ook gezien op de Historychannel en dan zieje wat die soldaten daar moesten meemaken aan het front in een echte oorlog. Daar kun je niet even aankomen met je psychische/geestelijk problemen daar is het vechten totdat je er bij neervalt om de doelen te halen als soldaat.quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 10:50 schreef Athlon64x het volgende:
Gisteren World war 2 in colour gedownload echt de moeite waard live verslag vanuit het slagveld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Rucky op 15-11-2010 15:30:23 ]Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |