quote:The Game of the Year Edition will include the game disc and manual plus all five downloadable content packs on the disc. It is to be released on October 13, 2009 in North America and October 31, 2009 in Europe
Goede vraag!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De goty gaat aangeschaft wordenWeet iemand eigenlijk een soorgelijk spel qua inleving? Met ook weer zo'n massaal verhaal en vele sidequests e.d.? Als het maar zich niet enkele eeuwen terug afspeelt
Mass Effectquote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De goty gaat aangeschaft wordenWeet iemand eigenlijk een soorgelijk spel qua inleving? Met ook weer zo'n massaal verhaal en vele sidequests e.d.? Als het maar zich niet enkele eeuwen terug afspeelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mass Effect is een toffe game, en heeft zeker een goed verhaal, alleen had ik alle quests en sidequests in 35 uur wel gedaan en was ik door geleveld naar hoog in de 50. Met Fallout 3 (en de bijbehorende DLC) ben ik toch minstens 100 uur meer bezig geweest.quote:
Same here. Raar spel!quote:Op zondag 13 september 2009 12:22 schreef larry_flynt het volgende:
Mass Effect heb ik voor de vakantie gekocht. Vind het tegen vallen. Kan geen makkelijk quest vinden en snap het levelen niet.
Had leiver Fall Out gehad dnek ik...
Wel als je het mij vraagtquote:Op zondag 13 september 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen aanrader als je het mij vraagt
Waarom zouden ze het jou vragen?quote:
Ik vond voor het vinden van quests en het levellen nou niet echt veel verschil zitten. Je moet bij Mass Effect meer zelf in het menu controleren of je niet toevallig wat skill punten kunt verdelen, waar je bij Fallout een lekkere "Ta-da!" krijgt, gevolgd door de schermen voor skills, perks, etc.quote:Op zondag 13 september 2009 12:22 schreef larry_flynt het volgende:
Mass Effect heb ik voor de vakantie gekocht. Vind het tegen vallen. Kan geen makkelijk quest vinden en snap het levelen niet.
Had leiver Fall Out gehad dnek ik...
Lijkt me erg onwaarschijnlijk als ze die 4 wel op dvd uitbrengen en de laatste niet, zou erg flauw zijnquote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef Cl04d het volgende:
Hey,
Komt Mothership Zeta ook los te koop in de winkel, voor de pc? Want ik heb de andere addons op 2 cd-roms al (elk 2 uitbreidingen). Of moet ik perse alles opnieuw kopen met de goty?
Dat zou echt een rot streek zijn voor de fans die de andere dingen van fallout al hebben. Voor de nieuwkomers is dit inderdaad de ultieme bundel.
Ik heb die wiki gebruikt nadat ik de game uitgespeeld had om wat quests te zoeken. Ik kon het huisje van die viooloma bijvoorbeeld niet vinden terwijl ik al wel de viool hadquote:Op zondag 20 september 2009 09:50 schreef Gewas het volgende:
Ik heb nu bijna alle grote sidequests gehaald, maar ik las op de Fallout wiki dat er ook 'unmarked' sidequests zijn, maar die komen niet in je pipboy. Maar hoe weet je dan of je ze gehaald heb?
Gebruiken jullie trouwens wel eens de wiki als hulpmiddel?
Hij komt morgen beschikbaar, maar is vanaf 1 oktober toch pas gratis?quote:
Ohja das waar ookquote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij komt morgen beschikbaar, maar is vanaf 1 oktober toch pas gratis?
quote:Those who have purchased all five expansions by September 22 will receive a token from Microsoft to download the theme for free starting Oct. 1
Dat ligt helemaal aan je monitor, ondersteunt deze de resolutie dan zal je systeem er geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef DSGamer het volgende:
Vraagje:
ik heb een Intel Quad Core 8200, 4 gb, ATI Radeon HD 4350 512MB dedicated, de laatste ati drivers (9.9) en vista, hoe zal de game lopen op 1680x1050?
Inderdaad beetje karig, zat vanochtend ook al te zoekenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef AirwiN het volgende:
Bah, ik was er helemaal klaar voor om Broken Steel op de PS3 te gaan spelen, is 'ie nergens te vinden in de Europese PSN store. Uiteraard wel in de Amerikaanse store, maar daar heb je hier niks aan.
Bah!
Wat het des te sneuer maakt is dat hij wel vol ornaat bij de 'What's new' in je XMB staat. Als je er dan op doorklikt krijg je een foutmelding.quote:Op zondag 27 september 2009 10:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Inderdaad beetje karig, zat vanochtend ook al te zoeken
Heb er wel weer zin in
Ook dat lag dan dus niet aan mijquote:Op zondag 27 september 2009 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat het des te sneuer maakt is dat hij wel vol ornaat bij de 'What's new' in je XMB staat. Als je er dan op doorklikt krijg je een foutmelding.
Een post of twee hoger had je al kunnen zien dat er meer mensen zijn met die ervaring.quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand al Broken Steel voor de PS3 kunnen downloaden? Als je via de reclame op het dashboard wil downloaden krijg je een foutmelding en in de store konden we 'm niet vinden...
We zijn weer een aantal dagen verder, vandaar de 'al' in mijn post. Iemand anders enig idee wanneer het opgelost gaat worden?quote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een post of twee hoger had je al kunnen zien dat er meer mensen zijn met die ervaring.
Ik vermoed (lees: hoop) tijdens de eerstvolgende PSN update. Via de officiële kanalen wordt er schandalig weinig over gemeld helaas.quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zijn weer een aantal dagen verder, vandaar de 'al' in mijn post. Iemand anders enig idee wanneer het opgelost gaat worden?
Ik ben blind, blijkbaar meldde Bethesda het volgende (14 uur geleden):quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:21 schreef OMG het volgende:
Via de Twitter dinges van Bethesda en Major Nelson las ik gisteravond dat die theme later op de avond beschikbaar zou moeten zijn. Tot nu toe geen berichten meer gelezen over dat gedoe.
Ik ga zo eens kijken.quote:Sounds like folks are starting to get their Premium Theme emails
En? Al iets gezien of gehoord over hoe het werkt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik ben blind, blijkbaar meldde Bethesda het volgende (14 uur geleden):
[..]
Ik ga zo eens kijken.
Naar het schijnt zouden ze dit weekend de mailtjes versturen en dergelijke, maar ik heb nog niets in m'n inbox of via XBL ontvangen. Blijkbaar zijn er nog vele anderen met ons die op het bericht wachten: http://bethblog.com/index(...)theme-for-xbox-live/quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En? Al iets gezien of gehoord over hoe het werkt?
Die man had ook zo'n enge kerel uit Bioshock nagemaakt (het pak althans).quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:19 schreef Pek het volgende:
Wat doe je als je teveel vrije tijd hebt?
Je maakt je eigen Laser Rifle
[ afbeelding ]
Nog steeds niets. Nou, dan niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:10 schreef OMG het volgende:
[..]
Naar het schijnt zouden ze dit weekend de mailtjes versturen en dergelijke, maar ik heb nog niets in m'n inbox of via XBL ontvangen. Blijkbaar zijn er nog vele anderen met ons die op het bericht wachten: http://bethblog.com/index(...)theme-for-xbox-live/
Ik keek laatst op hun (Bethesda) forum en daar stond iets in de geest van "in de nabije toekomst worden opnieuw naar mensen mailtjes verstuurd", maar geen datum of iets dergelijks ( http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=1045345 ).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog steeds niets. Nou, dan niet.
Haha, dat kost je wel een paar uurtjes jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:23 schreef lizardtattoo het volgende:
Inmiddels de Vault uit en op weg naar Megaton, kwam onderweg de puinhopen van een dorpje tegen en daar eens goed naar spullen gezocht. Plus de lagere school van Raiders ontdaan. Bevalt tot nu toe prima, al ben ik bang dat hier nog vijfhonderd uur in gaat zitten (ik ben zo iemand die iedere millimeter van de kaart vrij moet spelen en alle ruimtes moet verkennen).
Ze zouden er nu alle 5 moeten zijn officieel, maar een vriend van me kan ze ook niet vinden in de storequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:57 schreef Semisane het volgende:
Is er al wat meer bekent van die DLC voor de PS3? Gaan ze die nou eens een keer voor het eggie op het PSN gooien?
Beter een fucking briljante game dan goed geregelde online-releasesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zouden er nu alle 5 moeten zijn officieel, maar een vriend van me kan ze ook niet vinden in de store
Wat een prutsers zijn ze eigenlijk. Fallout theme voor de 360 gaat niet goed, DLC voor de PS3 gaat niet goed...
klopt!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is ook zo natuurlijk, maar het is wel stom.
Laat me raden, die 2 bobbleheads die bij je vader op zn bureau staanquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:34 schreef Heider00sje het volgende:
Ik baal er van
Ik heb alle achievements, behalve die van het verzamelen van alle Bobbleheads. Ik heb er 18 (van de 20) en die laatste twee zijn onbereikbaar voor mij. Je kan niet meer op die locaties komen.
Echt heel erg balen
2? : Pquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:52 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Laat me raden, die 2 bobbleheads die bij je vader op zn bureau staan
lol jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peace through power!!
Hmm ik heb hem gewoon 2 keer gepakt en kreeg 2 keer een verschillende. Degene die ik nooit kon vinden was die in RavenRock.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:20 schreef Fsmxi het volgende:
Het is toch juist zo dat het dezelfde bobblehead is, maar dat je twee kansen krijgt.
De andere zou dan die op Raven Rock zijn. Ik dacht dat dit die voor Energy weapons en Medicine waren?
Ligt eraan voor welk platform je hem koopt. De PS3 versie is meestal een tikkeltje duurder dan de 360 of de PC versie. Maar hij is in ieder geval geen 60 euro meer ofzo. Zoals bij CoD4 wel het geval is (in de winkels dan)quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:39 schreef SoldMayor het volgende:
Dit spel ga ik binnenkort toch ook weer halen. Ik heb hem vorig jaar geleend van iemand maar die wilde hem na een tijdje al terug hebben dus heb ik nooit echt veel kunnen spelen.![]()
Is toch niet zo duur meer in de winkel ofwel?
Ja voor de xbox 360,, dus ik zal eens kijken wat die nu kost.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:47 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welk platform je hem koopt. De PS3 versie is meestal een tikkeltje duurder dan de 360 of de PC versie. Maar hij is in ieder geval geen 60 euro meer ofzo. Zoals bij CoD4 wel het geval is (in de winkels dan)
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3_Xbox360.htmlquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja voor de xbox 360,, dus ik zal eens kijken wat die nu kost.
vergeet niet dat de goty versie er aan komtquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja voor de xbox 360,, dus ik zal eens kijken wat die nu kost.
Check de fipoquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:45 schreef Lyzio het volgende:
Wanneer kwam die GOTY nou uit?
Omdat je dan op de PC moet gamenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:53 schreef Pek het volgende:
Dat je dan niet wacht op de PC-versie vind ik onbegrijpelijk, mods enzo
Bugvrij , dat is natuurlijk even wennen voor consolertsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je dan op de PC moet gamen
Een bugvrije game met bugs?quote:Bug Fixes
Fixed issue with VATS calculations not appearing properly for perks (PC)
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, ik kan bij bijvoorbeeld Batman: AA totaal niet voorstellen dat ik het op de pc zou moeten spelen, zou gewoon niet lekker werken denk ik, maar Fallout 3 speelt ongeveer 300x lekkerder op de pc imoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je dan op de PC moet gamen
Pfff, die fix ik zelf wel. Ik heb tenslotte de G.E.C.K. op m'n PCquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
En toch waren er bugfixes voor de PC
Moet je de GOTY halenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:41 schreef Lyzio het volgende:
Ik verlang af en toe nog naar de tijd dat ik voor het eerst Fallout 3 in mijn 360 duwdeAlles was nieuw, alles was mooi.
* Lyzio kruipt onder zijn steen vandaan...quote:
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
* Lyzio kruipt onder zijn steen vandaan...
Is die al uit dan?
Bij gebrek aan fitheid wordt jij dan even mijn informatie-paal. Wat is er anders aan de GOTY? Afgezien van de add-ons die er standaard in zitten dan. Is de main quest ook op de schop gegaan? Zijn de omgevingen anders?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:55 schreef delano.888 het volgende:
Ja![]()
En vet dat hij is![]()
Iemand fallout 3 normal edition kopen?
Niks, alleen de 5 uitbreidingen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bij gebrek aan fitheid wordt jij dan even mijn informatie-paal. Wat is er anders aan de GOTY? Afgezien van de add-ons die er standaard in zitten dan. Is de main quest ook op de schop gegaan? Zijn de omgevingen anders?
wat was dat geweldig jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:41 schreef Lyzio het volgende:
Ik verlang af en toe nog naar de tijd dat ik voor het eerst Fallout 3 in mijn 360 duwdeAlles was nieuw, alles was mooi.
Zelfde gevoel als toen je voor het eerst HIMYM ging kijkenquote:
Wut?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zelfde gevoel als toen je voor het eerst HIMYM ging kijken
Oké.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:23 schreef Necrodeath het volgende:
Wut?
(Ja ik weet waar de afkorting voor staat, nee ik ben het er niet mee eens)
Broken Steelquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:40 schreef ioko het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen. Ik weet dat het einde van het spel kan worden uitgesteld door niet bij project purity naar binnen te gaan. Echter, wanneer kun je deze laatste actie wel uitvoeren en toch doorspelen. Welke DLC zorgt ervoor dat je doorkunt?
Thanks! Ik was, zelfs met alle waarschuwingen, toch nog verrast door het snelle einde. Nu staat Miss Lyons te wachten voor de ingang van Project Purity, terwijl ik met Fawkes nog wat laatste side missions doe.quote:
Fawkesquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:42 schreef ioko het volgende:
Thanks! Ik was, zelfs met alle waarschuwingen, toch nog verrast door het snelle einde. Nu staat Miss Lyons te wachten voor de ingang van Project Purity, terwijl ik met Fawkes nog wat laatste side missions doe.
Dogmeatquote:
Dogmeat ben ik kwijtgeraakt: die liep in op een robot met plasmapistool en flamer. Oeps...quote:
Daarom sloeg het oorspronkelijke einde van de MQ ook nergens op, Fawkes "krijg" je pas vrij laat, dus de kans is groot dat de meuk hem/haar als companion heeft. En als er iemand dwars door straling heen kan lopen, is het Fawkes wel, die G.E.C.K. was tenslotte ook appeltje/eitje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Thanks! Ik was, zelfs met alle waarschuwingen, toch nog verrast door het snelle einde. Nu staat Miss Lyons te wachten voor de ingang van Project Purity, terwijl ik met Fawkes nog wat laatste side missions doe.
Daar zijn zn puppy's dus ook voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Dogmeat ben ik kwijtgeraakt: die liep in op een robot met plasmapistool en flamer. Oeps...
Ik ben hem eens kwijtgeraakt en kon er niet mee leven, heb man's best friend meteen onsterfelijk gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Dogmeat ben ik kwijtgeraakt: die liep in op een robot met plasmapistool en flamer. Oeps...
Maarja, dat is toch Dogmeat niet.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel.
http://fallout.wikia.com/wiki/Puppies!
quote:Since the puppy isn't actually Dogmeat, but looks exactly like him, this would mean a female dog of the same breed (most likely Ginger of Little Lamplight) would have to be in the Wasteland at some point for Dogmeat to have puppies.
Vet woord. pre-Broken Steelquote:This perk still works if Dogmeat died pre-Broken Steel.
Hoe lame wil je het hebbenquote:A good way to get XP and Bad Karma is by killing him over and over again.
Hij heeft wél een puntquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Come on... Dat je daarover nadenkt in een game met Super Mutants, Mire Lurkers en pratende robots
Je gaat gewoon verder waar je gebleven bentquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:33 schreef M-unit het volgende:
ik heb fallout 3 op mijn ps3 van mijn broertje gespeeld, level 20 uitgespeeld enz enz
heb nu zelf een ps3, als ik nu de goty haal en ik wil 1 van de uitbreidingen doen, begin ik dan op level 1? of moet ik eerst uberhaupt de gewone fallout 3 uitspelen voordat ik aan de uitbreidingen begin?
help please.
Ik zou het fijn vinden als iedereen dat voor zichzelf gaat uitvinden. Hoef dat hier niet te lezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef Pek het volgende:
Geen idee wat er gebeurt mbt Broken Steel als je de MQ al gedaan hebt eigenlijk, iemand?
Dat was een garpje, sorryquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als iedereen dat voor zichzelf gaat uitvinden. Hoef dat hier niet te lezen.
level 1, begin fallout 3 in vault 101 als baby dus?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Je gaat gewoon verder waar je gebleven bent![]()
Broken Steel verandert de uitkomst van de Main Quest en zorgt dat je tot level 30 kan gaan, ipv 20 (met een paar leuke perks) plus wat extra tegenstanders die niet makkelijk zijn: Mutant Overlord, Albino Radscorpions etc. Operation Anchorage, The Pitt en Mothership Zeta kan je wel rechtstreeks vanuit Vault 101 spelen, doordat alles en iedereen met je mee levelt. Alleen Point Lookout is zwaar, kost een hoop ammo, dus die kun je beter wat later doen (lvl 17+)
Geen idee wat er gebeurt mbt Broken Steel als je de MQ al gedaan hebt eigenlijk, iemand?
Zie de DLC's (op Broken Steel na) als extra quests waarmee je naar andere gebieden gaat buiten de Capital Wasteland. Ik heb geen idee of er level requirements aanzitten, maar ik kan het me wel voorstellen dat voor sommige gebieden een hoger level geen overbodige luxe is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:03 schreef M-unit het volgende:
[..]
level 1, begin fallout 3 in vault 101 als baby dus?
Sja, ze kunnen het altijd in een spoiler zetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als iedereen dat voor zichzelf gaat uitvinden. Hoef dat hier niet te lezen.
Kom op zeg, het spel is al een jaar uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja, ze kunnen het altijd in een spoiler zetten.
Snap ik. Maar ik wil niet weten hoe Broken Steel de MQ verlengdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef Pek het volgende:
Kom op zeg, het spel is al een jaar uit.
Het was een grapje, als je de MQ gedaan hebt, oude stijl, ben je gewoon dood namelijk
kun je wel doen hoor....het gaat heus niet zo drastisch naar beneden dat je het nooit weer op peil krijgt zoals het nu is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:58 schreef ioko het volgende:
Ik ben zo gefocused op 'goed' zijn met mijn huidge karakter dat ik even in de knoop zat met de quest Tenpenny Tower. Ik heb iedereen overtuigd behalve meneer Ling. Ook al geprobeert de kelderdeur open te maken, maar dan wordt het 1 groot ghoulfest. Nu lees ik in een ander forum dat je meneer Ling ook door zijn hoofd kan schieten, dan hoef je hem niet meer te overtuigen. Tsja.... (en dat op level 19, na meer dan 200 creatures te hebben omgelegd en 55 uur spelen).![]()
Dat is het mooie van Falloutquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:58 schreef ioko het volgende:
Ik ben zo gefocused op 'goed' zijn met mijn huidge karakter dat ik even in de knoop zat met de quest Tenpenny Tower. Ik heb iedereen overtuigd behalve meneer Ling. Ook al geprobeert de kelderdeur open te maken, maar dan wordt het 1 groot ghoulfest. Nu lees ik in een ander forum dat je meneer Ling ook door zijn hoofd kan schieten, dan hoef je hem niet meer te overtuigen. Tsja.... (en dat op level 19, na meer dan 200 creatures te hebben omgelegd en 55 uur spelen).![]()
Volgens mij klopt hier iets niet wat ik zeg, maar het is dan ook alweer een tijd geleden. Het was iets met de Paradise City Slave Quest, Tenpenny Tower en die quest die je in Underworld krijgt...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:49 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb Tenpenny Tower op de Greed is Good manier uitgespeeldDan wordt het mooi verweven met een andere quest. Maximum loot!
bedoel je de "You Gotta Shoot 'Em in the Head " quest?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij klopt hier iets niet wat ik zeg, maar het is dan ook alweer een tijd geleden. Het was iets met de Paradise City Slave Quest, Tenpenny Tower en die quest die je in Underworld krijgt...
Weet er het fijne even niet meer van.
Jep. Die dus. In combinatie met Tenpenny Tower en nog een quest kon je daar massive veel uithalen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef RaptoR-X het volgende:
bedoel je de "You Gotta Shoot 'Em in the Head " quest?
Verkeerde besteld?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben part of the gang, na 6 weken is eindelijk Fallout 3 binnen. Maar niet de GOTY edition, dus geen expansion packs.
Ik vind van wel aangezien elke DLC al gauw 10 euro waard is en de vanilla versie ook nog voor 30 euro waard is (in de winkel dan)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:48 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Vorig jaar had ik Fallout op mijn omgebouwde 360. Ong. 80 uur gespeeld en ong tot 50 of 60 procent gekomen.
Xbox ging kapot en kon hem niet meer spelen..
Ga binnenkort maar de GoTY kopen. Ik neem aan dat die overige 40% en de expansions wel die 40 euro waard zijn...
Was toendertijd zo verdomd verslavend...
Je kunt het niet echt verkloten eigenlijk. Maar een goed karakter is volgens mij het fijnst spelen. Als je pure evil bent zijn er veel mensen die niets met je te maken willen hebben bijvoorbeeld. De story mode is hoe dan ook uit te spelen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij kunnen alle users het gewoon spelen.
Maar even iets anders: wat is het beste character of pad dat ik moet volgen? Wat raden jullie mij aan? Ik ben bang dat ik het anders helemaal ga verkloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben level 7 geloof ik. Vind het best moeilijk als er veel vijanden tegelijk op me af komen (Mirelurks bijvoorbeeld) maar met veel saven lukt het wel. Ik speel op very easy omdat ik vooral het verhaal wil volgen en niet te veel dood wil gaan.
Nipeng is level 20 en zit dus met smart op Broken Steel te wachten.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
Je kunt altijd een eigen huis krijgen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik weet niet of ik ergens anders nog wel een eigen "huis" kan vinden dus nee
Ik ben natuurlijk wel overal troepjes aan het verzamelen om de boel een beetje aan te kleden, mooie Nuka Cola Truck gevonden voor op de kast, borden en glazen voor de uitzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat met dat aankleden heb ik ook gedaan. Heb van het kamertje naast de slaapkamer (waar alleen een tafeltje, stoel en kast staan) een Ammo room gemaaktEn in mijn kamer en beneden heb ik veel verschillende wapens netjes neer gezet enzo.....begint wel een beetje op de Sims te lijken
![]()
(de Sims: the Nuclear expansion)
Peace through power!!
Wat zijn je plannen?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Silv het volgende:
GOTY versie binnen. Dat gaat mooi worden
Heb mn punten zoveel mogelijk in intelligence gepropt om zo mn skills een beetje te maxen. Als wapens voornamelijk melee en small guns. Verder een beetje in repair, speach, science en sneak gepropt. Qua karma ga ik me waarschijnlijk een beetje neutraal houden. Gewoon kiezen waar k het meest zin in hebquote:
Good Karma is toch eigenlijk het leukst op de lange termijnquote:Op donderdag 19 november 2009 17:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb mn punten zoveel mogelijk in intelligence gepropt om zo mn skills een beetje te maxen. Als wapens voornamelijk melee en small guns. Verder een beetje in repair, speach, science en sneak gepropt. Qua karma ga ik me waarschijnlijk een beetje neutraal houden. Gewoon kiezen waar k het meest zin in heb
Net even naar Rivet City gegaan om de intelligence bobblehead te pakken en ben net teruggegaan naar Megaton. Mooi een beetje dingen slaan met mn chinese officer sword
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet even The Pitt gaan doen. Dan kan je een Assault Rifle met silencer krijgen. Dan word het echt leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:54 schreef HAL9000S het volgende:
Eergisteren begonnen en nu al 20 uur op de teller staan... WAT een fantastisch game zeg.... voor mij persoonlijk de beste game ooit.
Alleen nog maar sidequests gedaan, wat exploring en een DLC voor het chinese stealth armor. Speel het spel dus stealth en 100% karma, level 9.
[ afbeelding ]
Avec stealth field:
[ afbeelding ]
Zo loop ik er nu bij
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:34 schreef SevD het volgende:
[..]
Good Karma is toch eigenlijk het leukst op de lange termijnMjoa bij mn andere playthroughs heb ik altijd megaton laten staan, nu mogen ze wel een keer doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No resentment ever evened out a weaker hand
Je kunt beter de Wiki lezen om zeker te weten dat je alle sidequests gedaan hebtquote:Op zondag 22 november 2009 19:58 schreef Cool_Runner het volgende:
Moet je echt elk gebouw in geweest zijn om zeker te weten dat je alle sidequest gedaan hebt?
Anchorage is inderdaad niet tof, net als Mothership Zeta oid. Point lookout is wel echt de moeite waard. Heb gehoord dat die samen met The Pitt en Broken Steel de beste DLC zijn. Heb ik de 2 saaie tenminste al gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb vorige week de GOTY versie gekocht. The Pitt vond ik heel gaaf. Nu ben ik bezig met Operation Anchorage maar die vind ik niet leuk. Alleen maar schieten.
Die perks slaan inderdaad nergens op zie ik nuquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:47 schreef Pek het volgende:
Broken Steel is matig hoor, die levelcap naar 30 haalt de hele balans uit het spel. Dat je na de MQ verder kan is wel fijn natuurlijk.
Nope. Dat is t enige wat ik mis op consoles, mods.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef Pek het volgende:
Speel je het op de PC? Mods als FWE en MMM maken het leven een stuk lastiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op zondag 29 november 2009 14:12 schreef Silv het volgende:
Net bij evergreen mills geweest.Vergeet niet de bobblehead en de special shotgun uit de bazaar te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf net alle Behemoth's gekilled (5 in totaal) weer een trophy dr bij
Peace through power!!
Damn, bobblehead vergetenquote:Op zondag 29 november 2009 16:13 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Vergeet niet de bobblehead en de special shotgun uit de bazaar te halen
Heb zelf net alle Behemoth's gekilled (5 in totaal) weer een trophy dr bij
Als er een patch is krijg je dat direct te zien bij het opstarten van een game. Je kunt volgens mij niet updates weigeren (mits ingelogd op PSN natuurlijk).quote:Op donderdag 3 december 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:
Sinds ik de GOTY editie heb bevriest het spel de hele tijd (op de PS3). Net een kwartiertje gespeeld en hij liep 2 keer vast. Ik las op internet dat dit een bekend probleem is. Vanavond ga ik kijken of er een patch voor te downloaden is die dit oplost, anders weet ik het ook niet.
Hebben meer mensen dit probleem?
Ik heb mijn internetstekker er nooit inzitten als ik Fallout speel en kan me ook niet herinneren of ik een patch heb geinstalleerd, ik zal vanavond effe kijken.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er een patch is krijg je dat direct te zien bij het opstarten van een game. Je kunt volgens mij niet updates weigeren (mits ingelogd op PSN natuurlijk).
Ik heb overigens uit betrouwbare bron dat de GOTY editie idd vaker vastloopt dan de gewone versie.
Alleen als je Broken Steel hebt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:19 schreef larry_flynt het volgende:
Als de mainquest afgelopen is, kan je dan nog doorspelen?
Dan kun je die missie dus niet meer doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb een probleem.
BIj De quest Shoot Him in the Head (ofzoiets) heb ik de ghoul omgelegd, en naat Tennpenny gegaan voor de reward, maar ik kon met hem hier niet over praten... Nu is Tennpenny ook dood door de Ghouls die ik de toren binnenliet, maar nu moet ik naar die Ghoul weer, maar die is dood.....
Je had die ghoul moeten laten leven.....eerst al die sleutels afpakken die hij van je heeft ingenomen, en hem daarna pas omleggen of whatever (je kan hem ook laten leven....maakt niet veel uit. Als jij die sleutels maar hebt) doe je dit niet dan kan je de T51B power armor ook niet meer halen. Tenzij je de DLC Operation Anchorage hebt dan kun je hem nog wel krijgen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb een probleem.
BIj De quest Shoot Him in the Head (ofzoiets) heb ik de ghoul omgelegd, en naat Tennpenny gegaan voor de reward, maar ik kon met hem hier niet over praten... Nu is Tennpenny ook dood door de Ghouls die ik de toren binnenliet, maar nu moet ik naar die Ghoul weer, maar die is dood.....
Constantine! dat was hemquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:06 schreef Pek het volgende:
Dat is een bekende bug ja, het spel "ziet" de winter-versie van de T-51b als dezelfde in Fort Constantine en sluit daarom de quest. Die winterversie is ook nog eens onverwoestbaar, als de simulatorversie dus. Degene die daar aan gewerkt heeft, verdient een schop onder z'n reet
Blijkbaar alleen US en UK ofzo?quote:Redeemable codes were issued to anyone that purchased the English version of the DLC prior to September 22nd. This offer is for the Xbox 360 only, and does not include those that purchased DLC via disc.
If you haven't found your code, check your spam inbox and also verify the correct email is included in your contact details registered with on their Xbox LIVE account.
Visit this link to double check what email address the code was sent to:
https://live.xbox.com/en-US/accounts/ContactInformation.aspx
After you login, you'll see what email address is you're set up to receive emails from. This can differ from the login email address.
Let me know if you have any further questions. Thank you for playing Fallout 3
Blijkbaar, ik controleer toch echt wel geregeld mijn spam / junk map en ik heb nooit iets voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Bethesda mailde ook met deze mededeling
[..]
Blijkbaar alleen US en UK ofzo?
Ik sta te twijfelen of ik Fallout Goty voor de PS3 haal of voor de Xbox. De PS3 versie crasht wat meer, maar is tegelijkertijd als machine wat stiller (khaat die herrie van de xbox fans).quote:Op donderdag 3 december 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:
Sinds ik de GOTY editie heb bevriest het spel de hele tijd (op de PS3). Net een kwartiertje gespeeld en hij liep 2 keer vast. Ik las op internet dat dit een bekend probleem is. Vanavond ga ik kijken of er een patch voor te downloaden is die dit oplost, anders weet ik het ook niet.
Hebben meer mensen dit probleem?
Je kunt beter eerst even naar Megaton en wat missies daar doen, voor de hoofdquest bij de Radio Station kun je wat hogere stats (meer ervaring) wel goed gebruiken.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:20 schreef Keltie het volgende:
Gisteren gekocht en even snel geprobeerd op de X360, maar hij is best moeilijk
Denk dat ik te snel naar dat Radio Station wilde ofzo... Vanavond maar eens serieus opnieuw beginnen
Was ik achter gekomen, kwam opzich wel redelijk ver in de stad maar uiteindelijk moest ik een metrostation in vluchten omdat er een Raider met vlammenwerper achter mij aanzatquote:Op woensdag 23 december 2009 09:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst even naar Megaton en wat missies daar doen, voor de hoofdquest bij de Radio Station kun je wat hogere stats (meer ervaring) wel goed gebruiken.
ghehe altijd leuk....een metro station in gaan om van een raider te vluchten, met als resultaat dat je daar waarschijnlijk een shitload aan ghouls en super mutants tegen komtquote:Op woensdag 23 december 2009 09:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was ik achter gekomen, kwam opzich wel redelijk ver in de stad maar uiteindelijk moest ik een metrostation in vluchten omdat er een Raider met vlammenwerper achter mij aanzat
Inderdaad.. En dan sta je daar met een 10mm pistooltje, 2 policebatons en een tire ironquote:Op donderdag 24 december 2009 10:46 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ghehe altijd leuk....een metro station in gaan om van een raider te vluchten, met als resultaat dat je daar waarschijnlijk een shitload aan ghouls en super mutants tegen komtgod wat een heerlijk spel
Oeh, wilde toch opnieuw beginnen dus dan gaan we gelijk daar maar even kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:07 schreef Pek het volgende:
Tip: achter Megaton zit een sniper rifle in een holle steen, die kun je gelijk uit de vault al oppikkenIn slechte staat, dat wel.
GOTY versie is bijna niet te spelenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik sta te twijfelen of ik Fallout Goty voor de PS3 haal of voor de Xbox. De PS3 versie crasht wat meer, maar is tegelijkertijd als machine wat stiller (khaat die herrie van de xbox fans).
Iemand hier die ook voor deze keuze stond?
Nevermind, ik ga gewoon de PS3 versie halen, zo vaak zal ie ook weer niet crashen (hoop ik)
x360 versie kan je altijd op de HDD installeren hequote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik sta te twijfelen of ik Fallout Goty voor de PS3 haal of voor de Xbox. De PS3 versie crasht wat meer, maar is tegelijkertijd als machine wat stiller (khaat die herrie van de xbox fans).
Iemand hier die ook voor deze keuze stond?
Nevermind, ik ga gewoon de PS3 versie halen, zo vaak zal ie ook weer niet crashen (hoop ik)
PS3 versie of x360 versie?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Framerate van 1 per seconde…vastlopers, contant
Er is ook geen patch van… tis gewoon schofterig
Nou ik heb de PS3 versie...en die heeft daar nooit last van. Ach..misschien heb ik gewoon gelukquote:
Nou op de PS3 heb ik er nooit last van. Kan het jezelfs sterker vertellen, Modern Warfare 2 loopt vaker vast bij mij dan Fallout 3 GOTY. En het is nou niet zo dat MW2 nou aan de lopende band vastloopt ofzo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:55 schreef O.Ruiz het volgende:
Jammer, want zit er wel aan te denken ook de GOTY editie te kopen binnenkort, is dit algemeen bekend of is dit alleen bij een aantal mensen zo?
Klinkt als een cache-probleem. Is er een mogelijkheid op de PS3 om die te legen? Dat zou moeten schelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Framerate van 1 per seconde…vastlopers, contant
Er is ook geen patch van… tis gewoon schofterig
Staat me iets bij dat het op de X360 wel mogelijk is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Cache legen op een console? What the…
Bethesda moet gewoon zijn zaakjes beter op orde hebben.
Da's niet gek, 399 was ook de introducutieprijs, geloof ik. Maar ik wou een punt makenquote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik was 180 kwijt voor m'n ps3 + game.
Dat was 600 zelfsquote:Op zondag 27 december 2009 02:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Da's niet gek, 399 was ook de introdcutieprijs, geloof ik. Maar ik wou een punt maken
Dat is toch vage shit, dat er problemen zijn op 10 miljoen verschillende PC configs snap ik, maar een PS3 is een PS3. Waarom heb jij nergens last van en is het voor Ker_Plunk onspeelbaar?quote:Op zondag 27 december 2009 02:13 schreef lkb9000 het volgende:
En na 100uur fallout 3 (waar ik 150 voor kwijt was) ben ik nog niet 1bug tegen gekomen
Nou ik heb de niet-goty xbox versie (ik maakte een fout in mn post waardoor dat niet duidelijk was, is nu geedit). En met de ps3 goty versie hebben veel meer mensen problemen.quote:Op zondag 27 december 2009 02:17 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is toch vage shit, dat er problemen zijn op 10 miljoen verschillende PC configs snap ik, maar een PS3 is een PS3. Waarom heb jij nergens last van en is het voor Ker_Plunk onspeelbaar?
Als geluk een factor is, heeft de rest waarschijnlijk een maandagochtendmachientjequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:52 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Nou ik heb de PS3 versie...en die heeft daar nooit last van. Ach..misschien heb ik gewoon geluk
Hoe kan dat nou? Je krijgt de melding 'point of no return' ofzoquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef Keltie het volgende:
Heb gister "per ongeluk" de mainquest uitgespeeld
Nog maar eens opnieuw beginnen denk ik.. Had wel alle Bobbleheads
Heb de GOTY maar nog geen DLC's geinstalleerd, valt dit aan te raden ivm met doorlevelen?
Laat tijdstip. Stoned. Dan let je daar toch niet op?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je krijgt de melding 'point of no return' ofzo
Je krijgt een aantal vijanden tegen over je te staan die je zonder de DLC's niet hebt. En bij elke DLC zit weer een leuk aantal wapens of armor die je kunnen helpen. (silenced assault rifle of een Chinese stealth suit om maar even een voorbeeld te noemen)quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Laat tijdstip. Stoned. Dan let je daar toch niet op?
Daarnaast zijn er nog genoeg quests en dergelijke over om eens opnieuw te beginnen
Maar bij de standaard versie kan je levelen tot 20? En na de installatie van 1 van die DLC (O:A?) zou je tot 30 moeten kunnen levelen? Maar veranderd er iets aan de "standaard" FO3 als je die DLC's vast installeerd zonder dat je ze meteen gaat spelen?
Mjah, maar die vijanden "levelen" ook met je mee? Net zoals in de "originele" fallout?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:14 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Je krijgt een aantal vijanden tegen over je te staan die je zonder de DLC's niet hebt. En bij elke DLC zit weer een leuk aantal wapens of armor die je kunnen helpen. (silenced assault rifle of een Chinese stealth suit om maar even een voorbeeld te noemen)
Nou ja van weet ik nog weet (en het is alweer een tijdje geleden)is dat de nieuwe ghoul die met Point Lookout mee komt (heet de reaver geloof ik) een klote ghoul is om af te maken, ongeacht welk level je bent. En dat geld ook voor een nieuwe Super Mutant.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, maar die vijanden "levelen" ook met je mee? Net zoals in de "originele" fallout?
Heb deze, in afwachting tot Fallout: New Vegas, ook aangeschaft, maar nu voor de PC. Had de "normale" versie al een keer voor de PS3quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik heb even de GOTY besteld, hopelijk issie morgen, uiterlijk zaterdag, binnen
Dat is bij de Ghoul city "Underworld".quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:01 schreef Keltie het volgende:
Pas geleden met m'n originele save (waar ik oa alle Bobbleheads mee gehaald had) verder gegaan met de eerste DLC.. Althans, die geinstalleerd en verder gegaan met de side-quests (Oasis) .. En heb eens een kijkje genomen bij het Capitol, werd nog aangesproken door een zombi-achtige bewaakster, die noemde mij een toerist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat is bij de Ghoul city "Underworld".Das best een handige plek om even bij te komen en spullen te verkopen, zo midden in die stad.
Weapon Mod Kit, dat zal wel niet op de Xbox 360.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
History Museum, daar moet ik volgens mij sowieso heen om de Declaration Of Independence op te halen voor die vent (Abraham Washington oid) in Rivet City.
Nope, mods zijn enkel voor de PC.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Weapon Mod Kit, dat zal wel niet op de Xbox 360.
History Museum, daar moet ik volgens mij sowieso heen om de Declaration Of Independence op te halen voor die vent (Abraham Washington oid) in Rivet City.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar even de History museum aan doen is het wel waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nope, mods zijn enkel voor de PC.
De Declaration Of Independence ligt overigens inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar even de History museum aan doen is het wel waard.
Mjah, wist wel waar die ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de quest nl al actief, tis echter een ruime week geleden dat ik FO3 heb opgestart (BFBC2
)
![]()
Ik vind zo'n beetje elke scavenger die ik tegengekomen ben onderwaardig aan de trade caravans, die wel altijd ~1000 caps bij zich hebben om mijn loot te offloadenquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:45 schreef wc-eend het volgende:
Subtiele kick..
Ik had de game gesaved en kwam 2 min daarna een scavenger tegen, deze liep 1 min daarna tegen 3 raiders aan en ging dood, ik kwam net te laat bij hem.. Kan het kwaad als deze gasten dood gaan? Want hij had wel een hoop lekkere stuff bij zichVoor de zekerheid na deze situatie maar nog een keer gesaved op een andere savegame..
Nog tips nodig?quote:
Volgens mij red ik me wel.. ben nu level 4.. en als het geen kwaad kan dat die scavenger dood is (door raiders) dan heb ik mooi een shotgun, flamer en hunting rifle erbij, plus erg mooi armorquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Nog tips nodig?Ben langzaam door het spel heen, ga nu enkel nog locaties af die ik nog ben vergeten. En moet de laatste DLC nog doen.
Dat kan geen kwaad, die kom je wel vaker tegen. Hoeveel vaste punten heb je al om je spullen te verkopen, alleen Megaton?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgens mij red ik me wel.. ben nu level 4.. en als het geen kwaad kan dat die scavenger dood is (door raiders) dan heb ik mooi een shotgun, flamer en hunting rifle erbij, plus erg mooi armor
Klinkt goed, een goede stap die ik op een gegeven moment heb gezet is de tocht naar RIvet City (de rivier volgen naar het Zuid-Oosten). Daar heb je een mooie basis en een markt waar je je spullen beter kwijt kunt. De tocht is pas aan te raden na level 6 ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:51 schreef wc-eend het volgende:
Ja op het moment nog wel.. heb al wel mijn eigen huis dus kan daar een hoop kwijt mochten alle vendors geen caps meer hebben..
Ik specialiseer mezelf op het moment in Small guns, repair en explosives. Tweede skills zijn medicine, science en lockpicking..
Vond hem nog verdomd lastig. Miisschien omdat ik hem op level 30 deed? Zitten een aantal spannende stukken bij, de sfeer is goed iig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef larry_flynt het volgende:
Ben begonnen aan de dlc point lookout. Leuke dlc, maar wel luguber...
Ja, ik vond de overgang ook erg groot.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:33 schreef Pek het volgende:
Beetje onrealistisch wel, een Enclave in powerarmor gaat in 2/3 shots neer met Lincoln's Repeater, maar een Hillbilly in een gescheurd overhemd jaagt al m'n ammo er doorheen, radiation is a bitch![]()
Kogelsponzen zij het, de makkelijkste manier om een game moeilijker te maken
De 1e 15 levels gaan het snelst. Daarna kijk je echt uit naar het volgende level. Headshots doe ik alleen maar tenzij ik een deathclaw z'n been er af kan schieten voor de grapquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:49 schreef wc-eend het volgende:ben nu level 8.. en ik heb het idee dat ik nog niet eens zoveel heb gedaan
ik heb ook kogels zat en headshots roeleren
Het is een van de eerste dingen die ik doe, ivm die bobblehead. Je kunt er zonder al te veel problemen komen, als je niet bang bent voor wat stralingsziektequote:Op donderdag 25 maart 2010 03:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Rivet City kom je vanzelf wel als je de missies van Moira doet. Tot die tijd ben je er nog niet aan toe.
Ja. Ik geloof 50 of 100 per episode. En 60 euro hoef je nooit te betalenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Zijn aan de uitbreidingen eigenlijk achievements verbonden?![]()
(Vindt het een beetje knullig dat je nu 60 euro moet dokken voor de GOTY-versie)
Op dezelfde manier? Als het goed is heb je die DLC missies gewoon in je missie overzicht staan nu. Het kan overigens wel even duren voordat ze geactiveerd worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:53 schreef Lyzio het volgende:
Even een vraagje. Ik heb de Game of the Year-Edition van Fallout 3 onlangs gekocht. Mijn vraag is hoe ik de -voorheen- DLC's start?
Dus gewoon met radiosignalen die binnenkomen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op dezelfde manier? Als het goed is heb je die DLC missies gewoon in je missie overzicht staan nu. Het kan overigens wel even duren voordat ze geactiveerd worden.
Voor zover ik weet wel ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus gewoon met radiosignalen die binnenkomen?
Oké. So far nog niks gekregen en heb al een uurtje of vijf in de game zitten. Kan ook zijn dat ik er nog niet goed naar gekeken heb. Dadelijk eens kijken of er rare radiostations bijgekomen zijnquote:
Ik moest ze eerst 'aanzetten' in de start popup waar je je instellingen kan wijzigen. Je kunt ze daar aanvinken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:53 schreef Lyzio het volgende:
Even een vraagje. Ik heb de Game of the Year-Edition van Fallout 3 onlangs gekocht. Mijn vraag is hoe ik de -voorheen- DLC's start?
X360?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef ioko het volgende:
Ik moest ze eerst 'aanzetten' in de start popup waar je je instellingen kan wijzigen. Je kunt ze daar aanvinken.
Hehe, op de PC, sorry. Wellicht is er op de 360 ook een menu voor? Als ik ze aanzet krijg in namelijk binnen een minuut dat radiosignaal binnen.quote:
Op de pc is het ook een menu buiten het daadwerkelijke spel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:10 schreef Lyzio het volgende:
Bij mijn Notes en Radio Stations staat niets wat ook maar lijkt op het activeren van welke 'DLC' dan ook..
Zou ik ook zeggen. Volgens mij ontstaan een aantal locaties pas als de DLC actief wordt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:12 schreef Lyzio het volgende:
Bij de X360 ingame-settings staat er niks over. Ik heb toch al een goede vijf uur aan het spelen en ik heb nog niks gemerkt van speelbare DLC. Ook al is het natuurlijk geen DLC, maar zit het in de game. Moet ik niet ergens naartoe lopen ofzo? Broken Steel kan pas na het voltooien van de main quest, dat weet ik, maar de rest moet toch gewoon direct speelbaar zijn?
Weet je zeker dat je de 2e disc (met de DLC) hebt geinstalleerd?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef Lyzio het volgende:
Dat zou dan Mothership Zeta moeten starten. Maar ik wil eigenlijk veel liever eerst The PItt en Point Lookout spelen. Op allerlei FAQ's staat dat je het zou kunnen spelen 'the minute you walk ouf of the Vault', maar tot dusver geen enkele aanwijzing.
OMGquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Silv het volgende:
Weet je zeker dat je de 2e disc (met de DLC) hebt geinstalleerd?
Je zou gewoon een hoop radio signals en quest added dingen dr bij moeten krijgen nadat je uit de vault loopt.
Mothership Zeta is echt verrekte saai trouwens. Wat een waardeloze DLC.
....quote:
Nee joh, die aliens waren super grappigquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Silv het volgende:
Mothership Zeta is echt verrekte saai trouwens. Wat een waardeloze DLC.
Alleen die stemmetjes alquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee joh, die aliens waren super grappigOok die data recordings en die mannetjes die je gaat ontdooien zijn ook hilarisch. Ik was volgens mij level 30 toen ik Zeta ging starten en daardoor was het super simpel, maar ik heb zeker gelachen tijdens die missies!
Ongeveer 150 uur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:59 schreef HAL9000S het volgende:
Jezus hoe lang ben je dr mee bezig geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |