quote:The Game of the Year Edition will include the game disc and manual plus all five downloadable content packs on the disc. It is to be released on October 13, 2009 in North America and October 31, 2009 in Europe
Goede vraag!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De goty gaat aangeschaft wordenWeet iemand eigenlijk een soorgelijk spel qua inleving? Met ook weer zo'n massaal verhaal en vele sidequests e.d.? Als het maar zich niet enkele eeuwen terug afspeelt
Mass Effectquote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De goty gaat aangeschaft wordenWeet iemand eigenlijk een soorgelijk spel qua inleving? Met ook weer zo'n massaal verhaal en vele sidequests e.d.? Als het maar zich niet enkele eeuwen terug afspeelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mass Effect is een toffe game, en heeft zeker een goed verhaal, alleen had ik alle quests en sidequests in 35 uur wel gedaan en was ik door geleveld naar hoog in de 50. Met Fallout 3 (en de bijbehorende DLC) ben ik toch minstens 100 uur meer bezig geweest.quote:
Same here. Raar spel!quote:Op zondag 13 september 2009 12:22 schreef larry_flynt het volgende:
Mass Effect heb ik voor de vakantie gekocht. Vind het tegen vallen. Kan geen makkelijk quest vinden en snap het levelen niet.
Had leiver Fall Out gehad dnek ik...
Wel als je het mij vraagtquote:Op zondag 13 september 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen aanrader als je het mij vraagt
Waarom zouden ze het jou vragen?quote:
Ik vond voor het vinden van quests en het levellen nou niet echt veel verschil zitten. Je moet bij Mass Effect meer zelf in het menu controleren of je niet toevallig wat skill punten kunt verdelen, waar je bij Fallout een lekkere "Ta-da!" krijgt, gevolgd door de schermen voor skills, perks, etc.quote:Op zondag 13 september 2009 12:22 schreef larry_flynt het volgende:
Mass Effect heb ik voor de vakantie gekocht. Vind het tegen vallen. Kan geen makkelijk quest vinden en snap het levelen niet.
Had leiver Fall Out gehad dnek ik...
Lijkt me erg onwaarschijnlijk als ze die 4 wel op dvd uitbrengen en de laatste niet, zou erg flauw zijnquote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef Cl04d het volgende:
Hey,
Komt Mothership Zeta ook los te koop in de winkel, voor de pc? Want ik heb de andere addons op 2 cd-roms al (elk 2 uitbreidingen). Of moet ik perse alles opnieuw kopen met de goty?
Dat zou echt een rot streek zijn voor de fans die de andere dingen van fallout al hebben. Voor de nieuwkomers is dit inderdaad de ultieme bundel.
Ik heb die wiki gebruikt nadat ik de game uitgespeeld had om wat quests te zoeken. Ik kon het huisje van die viooloma bijvoorbeeld niet vinden terwijl ik al wel de viool hadquote:Op zondag 20 september 2009 09:50 schreef Gewas het volgende:
Ik heb nu bijna alle grote sidequests gehaald, maar ik las op de Fallout wiki dat er ook 'unmarked' sidequests zijn, maar die komen niet in je pipboy. Maar hoe weet je dan of je ze gehaald heb?
Gebruiken jullie trouwens wel eens de wiki als hulpmiddel?
Hij komt morgen beschikbaar, maar is vanaf 1 oktober toch pas gratis?quote:
Ohja das waar ookquote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij komt morgen beschikbaar, maar is vanaf 1 oktober toch pas gratis?
quote:Those who have purchased all five expansions by September 22 will receive a token from Microsoft to download the theme for free starting Oct. 1
Dat ligt helemaal aan je monitor, ondersteunt deze de resolutie dan zal je systeem er geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef DSGamer het volgende:
Vraagje:
ik heb een Intel Quad Core 8200, 4 gb, ATI Radeon HD 4350 512MB dedicated, de laatste ati drivers (9.9) en vista, hoe zal de game lopen op 1680x1050?
Inderdaad beetje karig, zat vanochtend ook al te zoekenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef AirwiN het volgende:
Bah, ik was er helemaal klaar voor om Broken Steel op de PS3 te gaan spelen, is 'ie nergens te vinden in de Europese PSN store. Uiteraard wel in de Amerikaanse store, maar daar heb je hier niks aan.
Bah!
Wat het des te sneuer maakt is dat hij wel vol ornaat bij de 'What's new' in je XMB staat. Als je er dan op doorklikt krijg je een foutmelding.quote:Op zondag 27 september 2009 10:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Inderdaad beetje karig, zat vanochtend ook al te zoeken
Heb er wel weer zin in
Ook dat lag dan dus niet aan mijquote:Op zondag 27 september 2009 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat het des te sneuer maakt is dat hij wel vol ornaat bij de 'What's new' in je XMB staat. Als je er dan op doorklikt krijg je een foutmelding.
Een post of twee hoger had je al kunnen zien dat er meer mensen zijn met die ervaring.quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand al Broken Steel voor de PS3 kunnen downloaden? Als je via de reclame op het dashboard wil downloaden krijg je een foutmelding en in de store konden we 'm niet vinden...
We zijn weer een aantal dagen verder, vandaar de 'al' in mijn post. Iemand anders enig idee wanneer het opgelost gaat worden?quote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een post of twee hoger had je al kunnen zien dat er meer mensen zijn met die ervaring.
Ik vermoed (lees: hoop) tijdens de eerstvolgende PSN update. Via de officiële kanalen wordt er schandalig weinig over gemeld helaas.quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zijn weer een aantal dagen verder, vandaar de 'al' in mijn post. Iemand anders enig idee wanneer het opgelost gaat worden?
Ik ben blind, blijkbaar meldde Bethesda het volgende (14 uur geleden):quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:21 schreef OMG het volgende:
Via de Twitter dinges van Bethesda en Major Nelson las ik gisteravond dat die theme later op de avond beschikbaar zou moeten zijn. Tot nu toe geen berichten meer gelezen over dat gedoe.
Ik ga zo eens kijken.quote:Sounds like folks are starting to get their Premium Theme emails
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |