Lariekoek ik stel gewoonweg dat er 10.000'den mensen wereldwijd waaronder academici, medisch personeel, journalisten, politici en ga zo maar tussen zitten die het hele griep pandemie hype met daaraan gekoppeld het advies met haast en spoed je te laten inenten gewoon allemaal onzin vinden, dat wilde ik ermee aan tonen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In deze thread die je al redelijk met je vaccinatiepraat over hebt genomen, of over het onderwerp vaccinatie?
[..]
De folder uit je eigen post die we zouden moeten kopieren en uitdelen?
Nee dat stelde je niet. Je vroeg hoe het "is this bullshit principe" toe te passen was op de opruiende links die je postte. Ik heb dit toegepast en tadaa! bullshit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef rieboet het volgende:
[..]
lariekoek ik stel gewoonweg dat er 10.000'den mensen wereldwijd waaronder academici medisch personeel journalisten en ga zo maar tussen zitten die het hele griep pandemie hype met daaraan gekoppeld het advies met haast en spoed je te laten inenten gewoon allemaal onzin vinden, dat wilde ik ermee aan tonen.
het artikel was letterlijk overgenomen waarin stond de folder verder uit te delen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:59 schreef rieboet het volgende:
Niet als off topic bedoelt maar hoe kunnen we het How to recognise Bullshit principe toepassen op b.v. de Mexicaanse griep pandemie?
De onderstaande publicatie b.v. duidt duidelijk aan dat over dit onderwerp de meningen ver uiteen liggen waardoor er zelfs een aantal burger initiatieven worden opgestart om het publiek te informeren omdat de reguliere media hier vrij weinig aan doet.
Zoals dit bericht te vinden hier
Puike folder over vaccinaties
Ground Crew Amsterdam heeft samen met www.kiesbewust.wazzup.nl een folder gemaakt om het publiek informatie over vaccinaties te geven die niet of nauwelijks in de grote media te vinden is.
Deze folder is uitstekend geschikt om je familie, vrienden, buren, collega's, lokale politiek en -media te informeren.
je bent zelf een opruiende link man, en die bullshit principes zou je ook op jezelf eens kunnen toepassen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee dat stelde je niet. Je vroeg hoe het "is this bullshit principe" toe te passen was op de opruiende links die je postte. Ik heb dit toegepast en tadaa! bullshit.
quote:Als je aan wilde tonen dat mensen deze bullshit geloven dan heb je in je beginpost gelogen of ben je erg slecht in het formuleren van je intenties. Daarnaast zou je dan in de verkeerde thread aan het posten geweest zijn.
Haha, dit is voor het eerst dat ik voor een opruiende link uitgemaakt benquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:52 schreef rieboet het volgende:
[..]
je bent zelf een opruiende link man, en die bullshit principe zou je ook op jezelf eens kunnen toepassen.
deze forum is gewoon waardeloos, brave new world noemen ze dat jij cenceruurd nog erger dan NOS journaal man.
Je staat helemaal niet open voor een vrije open discussie over dit onderwerp
Je bent slechts uit op alle kentekens die mensen hebben te ontmoedigen met je bitchy commentaar![]()
[..]
Opruiende links!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha, dit is voor het eerst dat ik voor een opruiende link uitgemaakt ben
Je bent zelf tegenstrijdig bewijs!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:15 schreef switchboy het volgende:
Volgensmij loop je ons hier maar een beetje te trollen![]()
De enige die niet open staat voor discussie ben jij. We stellen je (kritische) vragen. Komen met tegenstrijdig bewijs en dan begin je maar weer over iets anders
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je bent zelf tegenstrijdig bewijs!
Bewijs maar eens de waarde van deze post.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je bent zelf tegenstrijdig bewijs!
Ik vond hem grappig dus +1?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bewijs maar eens de waarde van deze post.
Hoe kun je dat bewijzen? En hoe geld dat als het bewijs waarnaar ik vroeg?quote:
Denk dat een opvatting van iemand niet te bewijzen valt, slechts aan te nemen dat introspectie in dit geval goed gewerkt zal hebben gebaseerd op het feit dat het meestal zo werkt in dit soort omstandigheden. Daarnaast kun je je afvragen waarom je het zou betwijfelen, als je vermoed dat hij niet de waarheid spreekt en daar een goede reden voor kunt geven is het al een stuk minder aanneembaar dat hij t echt grappig vond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hoe kun je dat bewijzen? En hoe geld dat als het bewijs waarnaar ik vroeg?
Wat probeer je hiermee eigenlijk te bewijzen?![]()
Weet je wat mij zo ergert aan zg. vrijheid van opvatting? Dat de meeste opvattingen eigenlijk gekopieerd worden van anderen die dezelfde opvattingen weer hebben van anderen. En iedereen eigenlijk heel beinvloedbaar is voor gemeenschappelijke algemene opvattingen over uiteenlopende onderwerpen. Er zijn maar wienig mensen die echt een eigen mening hebben. En dat mensen dan anderen en hun opvattingen gaan beoordelen via hun vergaarde "eigen" opvattingen. Nieuwe ideeen krijgen het hierdoor erg moeilijk een beetje bestaandsrecht te krikgen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Denk dat een opvatting van iemand niet te bewijzen valt, slechts aan te nemen dat introspectie in dit geval goed gewerkt zal hebben gebaseerd op het feit dat het meestal zo werkt in dit soort omstandigheden.
het aantal piraten neemt de afgelopen jaren alleen maar toequote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ff googlen.
[ afbeelding ]
Kende ik nog niet.tnx
IK ben het wel met je eens maar zie niet hoe dit een reactie is op je quote van mij? Mijn quote ging over introspectie, niet over het overnemen va opvattingenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Weet je wat mij zo ergert aan zg. vrijheid van opvatting? Dat de meeste opvattingen eigenlijk gekopieerd worden van anderen die dezelfde opvattingen weer hebben van anderen. En iedereen eigenlijk heel beinvloedbaar is voor gemeenschappelijke algemene opvattingen over uiteenlopende onderwerpen. Er zijn maar wienig mensen die echt een eigen mening hebben. En dat mensen dan anderen en hun opvattingen gaan beoordelen via hun vergaarde "eigen" opvattingen. Nieuwe ideeen krijgen het hierdoor erg moeilijk een beetje bestaandsrecht te krikgen..
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef AbsurdHero het volgende:
Volgens mij verdient dit topic een schopje naar Filosofie
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:36 schreef ToT het volgende:
Alleen de A. Over medeklinkers is niets gezegd en ook niet dat bij even getallen altijd een klinker aan de andere kant moet staan.
Of je zou ze juist allemaal om moeten draaien, om te kijken of op de andere kant geen klinker staat, afhankelijk van hoe de stelling geïnterpreteerd moet worden.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:36 schreef ToT het volgende:
Alleen de A. Over medeklinkers is niets gezegd en ook niet dat bij even getallen altijd een klinker aan de andere kant moet staan.
Of je zou ze juist allemaal om moeten draaien, om te kijken of op de andere kant geen klinker staat, afhankelijk van hoe de stelling geïnterpreteerd moet worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het punt wat dit trucje aangeeft is dat mensen (zijn ook wel andere manieren mogelijk) eigenlijk alleen naar bevestigende informatie zoeken.
Gevolg daarvan is dat, als ik denk dat 9-11 een conspiracy is, ik alleen op zoek ga naar informatie die dit idee bevestigt. (maar, ook als ik er van overtuigd ben dat het géén conspiracy is, ik allen op zoek ga naar informatie die dat idee onderbouwt).
Iedereen heeft hier last van, het is moeilijk om je je er voor af te sluiten, maar t viel me nogal op in de 9-11 thread. Let op: ik zeg dus niet dat ik er geen last van heb of iets dergelijks
Ik zit zo te denken, zou het misschien leuk zijn om "een experimentje" te doen. Een thread waarin we de rollen omdraaien, waarin de believers de rol van skeptic spelen en de skeptics de rol van de believers overnemen? Het werkt alleen als er een paar mensen mee willen doen die serieus hun best willen doen om die andere rol over te nemen, maar het zou misschien wel een interessante ervaring op kunnen leveren
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Wat als er aan de andere kant van de 7 een 'E' staat ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:36 schreef ToT het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |