Eerst nog even werkenquote:Op maandag 14 september 2009 07:26 schreef Alicey het volgende:
En, hebben we er allemaal een beetje zin aan?
Iets met arty shitquote:Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vertel, wat is die achterliggende gedachte? Ik heb geen flauw idee namelijk.
Neequote:Op maandag 14 september 2009 07:26 schreef Alicey het volgende:
En, hebben we er allemaal een beetje zin aan?
quote:Op maandag 14 september 2009 08:44 schreef Millitia het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar het positieve is, over 5 dagen weer weekend!!
Je eerste kwartiertje is alweer voorbij, nog maar 159 kwartier te gaan voor jequote:
Ik heb de schoonmaakster met de stofzuiger jouw kant opgestuurd, lekker herrie maken.quote:Op maandag 14 september 2009 08:50 schreef Millitia het volgende:
[..]
Je eerste kwartiertje is alweer voorbij, nog maar 159 kwartier te gaan voor je
Daar ben ik dan weer net te wakker voor.quote:Op maandag 14 september 2009 08:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hou je mond en ga slapen, A.!
Da's ook wel weer zo.. Zo had ik het nog niet eens bekeken!quote:Op maandag 14 september 2009 08:44 schreef Millitia het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar het positieve is, over 5 dagen weer weekend!!
Inderdaad een beetje mee oppassen.quote:Op maandag 14 september 2009 08:55 schreef littledrummergirl het volgende:
en alweer op school
moet echt iets aan mn slaapritme gaan doenbegin een beetje een nachtdiertje te worden, dat was niet helemaal mn plan
Bedankt hequote:Op maandag 14 september 2009 08:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb de schoonmaakster met de stofzuiger jouw kant opgestuurd, lekker herrie maken.
weekendquote:Op maandag 14 september 2009 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo.. Zo had ik het nog niet eens bekeken!
Ventolin FTWquote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
En nog steeds een gebrek aan lucht..............leuk zo'n vrije week......
Waarom niet?quote:Op maandag 14 september 2009 16:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik dat wel wil
quote:Op maandag 14 september 2009 16:54 schreef junkiexp het volgende:
Ik hoor die collega van me al stampend naar de luxaflex lopen, wat een figuur zeg, ik heb geen klok nodig.
En ik bedoel niet Millitia .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |